  • 21. Data: 2004-11-24 07:16:31
    Temat: Re: FR TP i load balancing
    Od: Rafal Dziedzic <d...@k...pl>

    Szymon Wyrembak wrote:

    > 2000 za kartę z portem STM-1 SM ??? Gdzie ;) ?

    W googlach :) ale nie za 2tys bo wymagania tepsy sa troche wyzsze... ale jak
    sprawdzalem za 4tys pln spokojnie juz cos mozna kupic co uciagnie tepse.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 22. Data: 2004-11-24 07:17:58
    Od: Rafal Dziedzic <d...@k...pl>

    Maciej Przyboś wrote:

    > Tylko tez trzeba miec odpowiedni router zeby wsadzic tam 5* WAN i jeszcze
    > odpalic loadbalancing.

    E tam, 3 karty goramo + linux, gra i buczy, tanie jak barszcz.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 23. Data: 2004-11-24 12:12:14
    Od: Denken <d...@i...pl>

    www.ebay.com ?? :) Dasz rade kupic MM i konwerter albo przelacznik ATM :)

    --
    Denken

  • 24. Data: 2004-11-24 12:14:36
    Od: Denken <d...@i...pl>

    Przemyslaw Frasunek wrote:

    > A co jest zlego w kartach ATM do PC?

    Hmm. To zalezy o jakiej karcie i do czego mowimy ;) Bo jesli ma byc
    nrt-vbr i jeszcze kilka VC to zaczynaja sie schody i malo kart sie
    nadaje AFAIK....

    (Chociaz byc moze FreeBSD jest tu znacznie lepsze od Linux).... ;)

    --
    Denken

  • 25. Data: 2004-11-24 22:05:35
    Od: <w...@c...3miasto.net>

> [...]
    > nadaje AFAIK....
    >
    > (Chociaz byc moze FreeBSD jest tu znacznie lepsze od Linux).... ;)

    w NetBSD o ile wiem to może być obsługiwane przez soft. tak wynika z opisu
    bo nie używałem