  • 11. Data: 2004-11-23 21:38:45
    Temat: Re: FR TP i load balancing
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > chyba jak wezmiesz ATM ;] przy 10mbit cena za atm a 5x FR robi sie podobna

    tzn. 10mbit za 6000? nie tak dawno pytalem wyszlo im z 12000/mc

  • 12. Data: 2004-11-23 21:39:17
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > Przy 10Mbit nie dostaniesz ceny 600/Mbita ale okolo 900, a do wszystkiego
    > dochodzi 4000netto miesiecznie za samo utrzymanie portu ATM.
    > Oczywiscie pomijam kupno routera typu Cisco 3725 z karta ATM za nawet nie
    > wiem ile, ale pewnie 45000pln wyjdzie.

    sa karty ATM PCI za max 2000 :) ale to i tak nie ma sensu przy takim
    abonamencie

  • 13. Data: 2004-11-23 21:39:44
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > Rozmawialem z moim doradca biznesowym - w tej chwili mam 3x2mbit, w trakcie
    > zestawiania 2x2mbit i przy dalszym rozszerzaniu lacza zapronowal mi juz
    > przejscie na ATM - z tego co z nim rozmawialem to mowil o kwocie 9000zl
    > netto za 10mbit dlatego podalem tu taka cene.

    no a 5*2Mbit to 5*1300=6500zł

  • 14. Data: 2004-11-23 21:39:57
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    <w...@c...3miasto.net> w <1...@c...3miasto.net> zeznal:

    > tzn. 10mbit za 6000? nie tak dawno pytalem wyszlo im z 12000/mc

    o szczegoly zapytam pod koniec tygodnia jak bede podpisywac kolejne umowy.
    Powiedzial mi cene za 10mbit okolo 9000zl

    --
    Kolega zwraca się do kolegi informatyka z prośba:
    - Pożycz mi 1000 zł.

  • 15. Data: 2004-11-23 21:48:59
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    <w...@c...3miasto.net> w <1...@c...3miasto.net> zeznal:

    > no a 5*2Mbit to 5*1300=6500zł

    ROzmowa byla baardzo luzna, 'propozycja' padla po moim stwierdzeniu ze za
    jakies 2-3m-ce przyjde po kolejne 4-6mbit... Wtedy powiedzial zeby
    zastanowic sie nad ATM i wyciagnol oferte do innef firmy z 10mbit ATM za 9k
    pln.
    Oferte ma mi przygotowac na paitek - zobaczymy co mi zaoferuje tepsa.

    Najchetniej to bym z tepsy zrezygnowal, ale nie mam zabardzo na co...

    --
    Oprogramowanie jest jak katedra - budujesz, budujesz, budujesz,
    budujesz, a potem... modlisz się

  • 16. Data: 2004-11-24 06:20:05
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

    > no a 5*2Mbit to 5*1300=6500zł
    Tylko tez trzeba miec odpowiedni router zeby wsadzic tam 5* WAN i jeszcze
    odpalic loadbalancing.

    Maciej

  • 17. Data: 2004-11-24 06:21:50
    Od: "Maciej Przyboś" <m...@i...com>

> [...]
    > 9k
    > pln.
    > Oferte ma mi przygotowac na paitek - zobaczymy co mi zaoferuje tepsa.
    Jak ja zlozylem zapytanie ofertowe to dostalem cene za 12mbit - 18kzl brutto
    miesiecznie lacznie z dzierzawa ich routera i 10kzl instalacja.

    Maciej

  • 18. Data: 2004-11-24 07:00:58
    Od: Szymon Wyrembak <_...@w...wielun.pl>

    w...@c...3miasto.net napisał(a):

    > sa karty ATM PCI za max 2000 :) ale to i tak nie ma sensu przy takim
    > abonamencie

    2000 za kartę z portem STM-1 SM ??? Gdzie ;) ?

    Szymon Wyrembak
    (popraw adres email: imie kropka nazwisko)

  • 19. Data: 2004-11-24 07:14:15
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > Tylko tez trzeba miec odpowiedni router zeby wsadzic tam 5* WAN i jeszcze
    > odpalic loadbalancing.

    3 karty 2*sync goramo+komputer. ok 3500zł max

  • 20. Data: 2004-11-24 07:14:42
    Od: <w...@c...3miasto.net>

    > 2000 za kartę z portem STM-1 SM ??? Gdzie ;) ?

    a nie to więcej :) ale bez porównania mniej niż 45000...