  • 1. Data: 2017-01-11 18:07:18
    Temat: Falownik LG serii iG5A
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy orientuje się ktoś, czy falowniki LG serii iG5A mają izolację
    galwaniczną listwy sterującej od sieci zasilającej?
    Zakładam,że tak, ale chciałbym się upewnić.
    Pozdrawiam
    JS

  • 2. Data: 2017-01-11 21:16:40
    Temat: Re: Falownik LG serii iG5A
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 18:07, JS pisze:
    > Witam,
    >
    > czy orientuje się ktoś, czy falowniki LG serii iG5A mają izolację
    > galwaniczną listwy sterującej od sieci zasilającej?
    > Zakładam,że tak, ale chciałbym się upewnić.

    Falowników naprawiam sporo i jeszcze nie spotkałem takiego żeby
    nie miał izolacji.

    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 3. Data: 2017-01-11 21:23:34
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-01-11 o 21:16, Janusz_k pisze:
    > Falowników naprawiam sporo
    A sterowniki silników krokowych? Mam uszkodzony a wolałbym mieć sprawny. :-)

    Robert

  • 4. Data: 2017-01-12 18:48:28
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    > A sterowniki silników krokowych? Mam uszkodzony a wolałbym mieć sprawny.
    > :-)
    Żadziej ale się zdażają :) napisz na priva adres jest aktualny.
    --
    Pozdr

    Janusz_k

  • 5. Data: 2017-01-12 22:00:24
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 12.01.2017 o 18:48, Janusz_k pisze:

    > Żadziej ale się zdażają :) napisz na priva adres jest aktualny.

    Januszu, prawie się zna żadko zesrałem, jak przeczytałem twój post.
    Żadko mi się to zdaża.

    --
    Kaczin

  • 6. Data: 2017-01-12 22:03:36
    Od: Janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2017-01-12 o 22:00, Kaczin pisze:

    > Januszu, prawie się zna żadko zesrałem, jak przeczytałem twój post.
    > Żadko mi się to zdaża.

    To dobrze że rzadko :)

    --
    Pozdr