  • 1. Data: 2017-01-08 18:54:58
    Temat: multimetr serwisowy
    Od: wowa <w...@g...pl>

    Dzień dobry
    Niedawno był wątek o wypasionych multimetrach ale mi nie pomógł.
    Potrzebuję multimetr do serwisu z podstawowymi pomiarami V/A/R/C/D.
    Inne dodatki mogą być ale nie konieczne. Głównym warunkiem jest
    mechaniczna solidność konstrukcji i utrzymywanie dokładności pomiaru.
    Miło jakby był mniejszy od cegły i automat. Cena do 300 zł +/-.
    Najbliżej są Brymen i Axion ale wolałbym coś mniejszego.
    Jako ciekawostka, miernik nabyty ok. 25 lat temu z napisem YU FONG i
    nadal codziennie używany różni się od miernika po kalibracji o +/- 2
    cyfry :) Niestety ma juz wytarte ścieżki przełącznika na niektórych
    zakresach.
    Wojtek

  • 2. Data: 2017-01-10 09:57:36
    Temat: Re: multimetr serwisowy
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 08 Jan 2017 18:54:58 +0100, wowa <w...@g...pl> wrote:
    > nadal codziennie używany różni się od miernika po kalibracji o +/-
    2
    > cyfry :)

    To teraz sorecyzuj co to takiego ta "różnIca o 2 cyfry".

    --
    Marek

  • 3. Data: 2017-01-10 22:21:42
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > 2
    >

    > To teraz sorecyzuj co to takiego ta "różnIca o 2 cyfry".

    +/- dwie cyfry na ostatniej pozycji.
    Wojtek