  • 1. Data: 2017-01-08 22:03:08
    Temat: Jak zamocować projektor do sufitu. Kto się zna na budowie projektorów?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    trafił w moje ręce projektor epson, który wygląda jak pół mydelniczki.
    IDealnie pasuje mi do sufitu w pozycji "do góry nogami" Bez kombinacji
    typu półeczka, zwisiorek czy inne takie. normalnie posmarować klejem i
    docisnąć :) Wiadomo - tak nie zrobię. ale sufit mam podwieszany, ze
    stelażem żelaznym, można by go zamocować magnesami neodymowymi. na bank
    nie odpadnie, pytanie czy 3 silne magnesy neodymowe nie wpłyną
    negatywnie na pracę urządzenia?
    Ewentualnie czy są moze jakieś uchwyty, które nie będą wystawały poza
    obudowę. wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy
    element B i "klik" - już się trzyma
    Pozdrawiam
    ToMasz

  • 2. Data: 2017-01-08 22:22:04
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    <cut>

    uchwyty sufitowe do projektorów - tego szukaj. projektor montujesz do
    góry jajami i w opcjach sobie obracasz obraz

  • 3. Data: 2017-01-08 22:26:53
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > Ewentualnie czy są moze jakieś uchwyty, które nie będą wystawały poza
    > obudowę. wyobrażam sobie to tak, że do sufitu element A do obudowy

    Magnesy nie powinny mieć wpływu, lamp (poza HID) ani kineskopu w środku
    nie ma. Zastanawia mnie tylko jak ten sufit zniesie temperaturę
    powietrza wychodzącego z projektora, bo rozumiem że to jakiś zwykły
    projektor z lampą HID. Wszystkie fabryczne uchwyty sufitowe które
    widziałem odsuwają go na minimum 10cm od sufitu.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 4. Data: 2017-01-08 23:01:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W moim projektorze ktory jest wielkosci malego kartonu z mydelniczkami byly zrobione
    gwintowane otwory do mocowania do gory nogami. Nie wiem jak i Ciebie ale moj jest tak
    zrobiony ze jesli jest pod sufitem to musi byc do gory nogami. Inaczej nie da sie
    zrobic ostrosci i wyregulowac trapezu. Nie kleil bym do projektora magnesow a o ile
    jest w srodku miejsce od srodka wkleil bym kawalek stalowej blachy a magnesy w tym
    czyms mocowanym do sufitu czy sciany. Z magnesami dobry pomysl bo nie traci sie
    mozliwosci odczepienia w kazdej chwili. Na magnes mam mocowana kamerke w samochodzie
    i sobie takie rozwiazanie chwale. I nie denerwuj sie jak czytasz co inni napisali bo
    oni tylko tytul przeczytali. Ewentualnie to przedstawiciele nowego spoleczenstwa i
    jak tekst za dlugi to na koncu czytania nie wiedza co bylo na poczatku. Co to za
    projektorek?

  • 5. Data: 2017-01-09 10:02:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 stycznia 2017 22:27:10 UTC+1 użytkownik AlexY napisał:

    > Magnesy nie powinny mieć wpływu, lamp (poza HID) ani kineskopu w środku
    > nie ma.

    u mnie głupi switch nie chciał pracowac w polu magnesu neodymowego, tez chcialem tak
    go przczepic :)

    b.

  • 6. Data: 2017-01-09 10:12:27
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 09.01.2017 10:02, Budyń wrote:

    > u mnie głupi switch nie chciał pracowac w polu magnesu neodymowego, tez chcialem
    tak go przczepic :)

    To zabezpieczenie z czasów, gdy łącza miałyt limit GB.
    Ludzie przykładali magnesy, aby licznik w wypożyczonym
    of internetodawcy switchu/routerze się nie kręcił.
    Zaczęto więc montować zabezpieczenia.

    A przynajmniej mądrzejsza przyczyna chwilowo nie przychodzi mi do głowy:)

    pzdr
    bartekltg

  • 7. Data: 2017-01-09 12:28:58
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2017-01-09 o 10:12, bartekltg pisze:

> [...]
    > Zaczęto więc montować zabezpieczenia.
    >

    > A przynajmniej mądrzejsza przyczyna chwilowo nie przychodzi mi do głowy:)

    Czy nie może też wpływać negatywnie na rdzenie ferrytowe w zasilaczu?
    Ale tu spodziewał bym się bardziej trwałych szkód po nasyceniu rdzenia.

  • 8. Data: 2017-01-09 14:52:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-01-09 o 10:02, Budyń pisze:
    > u mnie głupi switch nie chciał pracowac w polu magnesu neodymowego, tez chcialem
    tak go przczepic :)
    Może gdyby był w magnetowodzie (nawet płaska blacha) umieszczony magnes
    to by działał.

    Robert

  • 9. Data: 2017-01-09 15:00:52
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    On 2017-01-09 12:28, t-1 wrote:

    > Czy nie może też wpływać negatywnie na rdzenie ferrytowe w zasilaczu?
    > Ale tu spodziewał bym się bardziej trwałych szkód po nasyceniu rdzenia.

    Może transformator eth. się zbuntował :)

    Adam

  • 10. Data: 2017-01-09 15:37:10
    Od: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>

    W dniu 2017-01-09 o 15:00, Adam Górski pisze:

    > Może transformator eth. się zbuntował :)

    Też bym tak obstawiał.

    Pozdrawiam

    DD