  • 41. Data: 2011-09-22 20:20:03
    Temat: Re: Fani 4 kółek
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 20:17:38 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Ostatnino widziałem jak robili fiata500. kupili silnik za 1400funtów!
    > trzeba być debilem zeby nie wiedzieć ze taki silnik można kupić w polsce
    > lub we włoszech. tym bardziej ze ten który kupili ma na alternatorze

    z pomalowanymi proszkowo elementami, pokrywą zaworów i miską abartha oraz
    gwarancją w UK? Serio? Gdzie można taki kupić?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 42. Data: 2011-09-22 20:29:57
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-22 16:56, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Nie produkuje...
    > Produkuje to chińczyk, który sobie nakleja znaczek philips-a
    > A jak z tym chińczykiem pogadasz, to wyprodukuje ci takie same zestawy
    > ze znaczkiem "Karolek" - wszystko dla klienta...
    >
    > A że philips to znana marka - to się dobrze sprzedają .

    Mylisz sie.
    Philips ma w ofercie takie zestawy (mniejsza o to kto dla niego to
    produkuje).
    I podkreslam Philips, nie Pchilips czy Phillips.
    I zaden chinczyk sobie nie nakleja znaczka zeby sie lepiej sprzedawalo.

    --
    Karolek

  • 43. Data: 2011-09-22 21:45:16
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 22.09.2011 20:20, Waldek Godel pisze:

    > z pomalowanymi proszkowo elementami, pokrywą zaworów i miską abartha oraz
    > gwarancją w UK? Serio? Gdzie można taki kupić?

    Ty jak zwykle znajdziesz czego by się tu przyczepić. Miałem napisać
    silnik do fiata 126p po dobrym remoncie, z odrobiną elektroniki który na
    hamowni ma 24 konie. (wiem, tamten miał 26).

    Nie wiem czy jeździłeś fiatem 126p z lat 80-90 siątych a potem maluchem
    z końca produkcji? bo jak dla mnie, subiektywnie to maluch miał +50% mocy.

    ToMasz

    PS
    1.jak z tym znaczkiem jakość "1"?
    2.teraz jak się pomylę o 1% to mnie spalisz za herezje, ale zaryzykuje.
    ogólnie silnika fiata stosowany w 126p szczytem marzeń nie był. Biorąc
    pod uwagę jego moc i spalanie, można powiedzieć ze był raczej marnie
    zaprojektowaną konstrukcją. Jak tylko stał się popularny to pojawiło się
    wiele sposobów na zmiejszenie apetytu na spalanie i poprawę mocy. sam
    wyginałem jakieś zawirowacze powietrza, które poprawiały dynamikę jazdy
    jak dzisiejsze magnesy neodymowe. Niemniej jednak prawdziwi fachowcy
    mieli wieeeelkie pole do "tuningu" tego silnika. Napewno inni grupowicze
    napiszą jak bardzo można było wysilić ten silnik bez drastycznego
    pogorszenia trwałości.
    TAk wiec gdyby owi fani 4 kółek mieli zrobić interes, to należało albo
    wstawić wyremontowany silnik z polskiego malucha, albo zrobić kapitalkę
    oryginalnego, albo wstawić silnik dowolny, ale naprawdę mocniejszy. Te
    parę koników które dołożyli napewno (przy przesiadce ze starego silnika)
    poprawiały odczucia z jazdy, ale to dalej za mało żeby jechać a nie
    męczyć sie. Jak by tak założyli zeby dojechać w 20 sek do setki to chyba
    by niebył grzech?

  • 44. Data: 2011-09-22 21:49:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 21:45:16 +0200, ToMasz napisał(a):

    > Ty jak zwykle znajdziesz czego by się tu przyczepić. Miałem napisać
    > silnik do fiata 126p po dobrym remoncie, z odrobiną elektroniki który na
    > hamowni ma 24 konie. (wiem, tamten miał 26).

    Ten kosztował - OIDP - 800 funtów.
    Wróć, 800 funtów kosztował zwykły silnik fiata po pomalowaniu proszkowo na
    czerwono wielu elementów i z gwarancją w UK.
    1400 funtów kosztował tak samo przerobiony silnik z miską olejową i pokrywą
    zaworów od Abartha.
    Pisanie, że zapłacili 1400 funtów za zwykły silnik od malucha to zwykłe
    trollowanie.

> [...]
    > poprawiały odczucia z jazdy, ale to dalej za mało żeby jechać a nie
    > męczyć sie. Jak by tak założyli zeby dojechać w 20 sek do setki to chyba

    zrób sam jak jesteś taki mądry. Oni wybrali inną drogę, za swoje pieniądze.
    Robili kolekcjonerskie auto z kolekcjonerskimi rozwiązaniami.
    Ktoś kto płaci 6000 funtów za malucha, nie robi tego po to, żeby się tym
    ścigać, choćby nawet autobusem. Takim autem wyjeżdża się w niedzielę na
    nadmorski bulwar, resztę czasu stoi w szopie przerobionej na muzeum.

  • 45. Data: 2011-09-22 22:10:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 22-09-2011 20:29, Karolek pisze:

> [...]
    > I podkreslam Philips, nie Pchilips czy Phillips.
    > I zaden chinczyk sobie nie nakleja znaczka zeby sie lepiej sprzedawalo.

    http://tnij.org/ni1f
    http://www.philips.co.uk/c/head-lights/34921/cat/#ta
    bState=0;filterState0=HEADLIGHTS_SU_GB_CONSUMER%3Dtr
    ue

    Tak przeglądam i nie mogę znaleźć, dasz linka?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 46. Data: 2011-09-22 22:38:44
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 22 Sep 2011 12:32:30 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    > całkowicie oryginalne. Chiptuning był na benzynę 98 i sportowy filtr/wydech
    > (nota bene - pierwszy pomiar fajnie pokazał głupotę wszystkich onanistów
    > myślących, że samo włożenie filtra+wydechu z wiadra poprawi parametry)
    > w sumie wyszło tego jakieś 10% ponad moc nominalną, więc akurat dosyć
    > rozsądnie.

    Akurat:

    a) zmiania filtra w Subaraku nie ma sensu, bo oryginał wystarcza
    do około 400KM,
    b) zmiana wydechu, a konkretnie usunięcie prekata, w NewAge dużo
    daje i zasadniczo jest pierwszym krokiem po to, by iść po
    większe konie. W GC też jest koniecznym krokiem przed
    remapem/przesiadką na SA.

    r.
    _____________

  • 47. Data: 2011-09-22 22:38:57
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    <n...@o...info> wrote:

> [...]

    daje i zasadniczo jest pierwszym krokiem po to, by iść po
    większe konie. W GC też jest koniecznym krokiem przed
    remapem/przesiadką na SA ECU.

    r.
    _____________

  • 48. Data: 2011-09-23 08:42:44
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-22 22:10, DoQ pisze:

> [...]
    bState=0;filterState0=HEADLIGHTS_SU_GB_CONSUMER%3Dtr
    ue

    > Tak przeglądam i nie mogę znaleźć, dasz linka?

    Dam.

    http://www.lighting.philips.co.in/v2/automotive/prod
    uctrange.jsp?id=1012984

    --
    Karolek

  • 49. Data: 2011-09-23 10:03:12
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-09-23 08:42, Karolek pisze:

    bState=0;filterState0=HEADLIGHTS_SU_GB_CONSUMER%3Dtr
    ue
    > Dam.
    >
    > http://www.lighting.philips.co.in/v2/automotive/prod
    uctrange.jsp?id=1012984

    Na rynek Europejski?
    Bo występuje tylko w .cn ; .kr ; .tw ; .in ...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 50. Data: 2011-09-23 10:09:44
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-23 10:03, Wojciech Smagowicz [ZIWK] pisze:

    > Na rynek Europejski?
    > Bo występuje tylko w .cn ; .kr ; .tw ; .in ...

    .ar itd. i co w zwiazku z tym?

    --
    Karolek