  • 31. Data: 2011-09-22 16:08:28
    Temat: Re: Fani 4 kółek
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 14:48, Waldek Godel wrote:

    > przykładowe linki z google:
    > http://maps.google.com/maps?q=crouch+end&hl=pl&ll=51
    .582217,-0.119605&spn=0.009774,0.021865&sll=51.58859
    1,-0.105965&sspn=0.156354,0.349846&vpsrc=6&t=m&z=16&
    layer=c&cbll=51.582114,-0.119902&panoid=eQMHchhJjuG_
    xjpnmqj4Ug&cbp=12,189.61,,3,-1.06

    No, fajny plakat "Full valet service ?50" na tym murze.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 32. Data: 2011-09-22 16:44:53
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-22 13:31, Vlad The Ripper pisze:

    > Widziałem ten odcinek i pomyślałem mniej więcej to samo. Zdziwiło mnie,
    > że tam założenie jakichś chińskich xenonów do lamp bez samopoziomowania

    Bo tam moze znaja historie swiatel xenonowych w samochodach od poczatku
    ich istnienia, nie tak jak prostaki z Polski, ktore chyba tylko po to
    zeby sobie podreperowac ego, spuszczaja sie nad spryskiwaczami czy
    poziomowaniem i jak to strasznie chinskie badziewie oslepia.
    Tak dla jasnosci to te chinskie xenony to w zasadzie sa skopiowane
    przetwornice helli, a zeby bylo zabawniej to pierwsze xenony jakie byly
    montowane nie posiadaly zadnego samopoziomowania, patrz BMW E32 i E34.
    Pomijam juz fakt, ze zestawy xenonow do montazu zamiast zarowek np. H1
    produkuje rowniez philips.

    --
    Karolek

  • 33. Data: 2011-09-22 16:53:24
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-09-22 15:01, Heinzkalter pisze:

> [...]
    > Przeciętny Brytyjczyk nie robi nic sam przy samochodzie. Ci ktorzy
    > jeżdża na zloty to nie sa ci przecietni.

    Waldek podpierdoli ludwika ze zmywaka i Ci autko odpicuje za 5 funtow :>

    --
    Karolek

  • 34. Data: 2011-09-22 16:56:18
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-09-22 16:44, Karolek pisze:

    > Pomijam juz fakt, ze zestawy xenonow do montazu zamiast zarowek np. H1
    > produkuje rowniez philips.
    Nie produkuje...
    Produkuje to chińczyk, który sobie nakleja znaczek philips-a
    A jak z tym chińczykiem pogadasz, to wyprodukuje ci takie same zestawy
    ze znaczkiem "Karolek" - wszystko dla klienta...

    A że philips to znana marka - to się dobrze sprzedają .

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 35. Data: 2011-09-22 17:56:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DoQ" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >żarniki xenonowe (żeby podnieść wartość samochodu), oczywiście
    >zamiast zwykłych żarówek - do zwykłego reflektora. W UK to widać

    Ktorys z chinskich producentow "zestawow do konwersji" chwali sie
    angielska homologacja.

    A DVcostam zbyl mnie jak pytalem o szczegoly tej homologacji :-)

    J.

  • 36. Data: 2011-09-22 17:56:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 22 Sep 2011 15:55:37 +0200, Heinzkalter napisał(a):

    > Mam jakieś deja vu ale już gdzies to zdjęcie widzialem i to nie w kategorii
    > reklama firmy. Zwrociles uwagę na słówko "from"? Takich tablic jest mnóstwo.
    > Widzialeś choć jeden samochód z takiego zakladu po "full picu"? Czy tylko
    > ktos opowiadal?

    tak, oczywiście wiesz wszystko i doskonale znasz również ceny. A to akurat
    jest tylko pułapka dla myślacych, że można taniej. Gratulacje, przejrzałeś
    spisek na wylot - Maciarewicz przyjmie cię do komisji jak nic.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 37. Data: 2011-09-22 18:23:54
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-22 13:19, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Ogląda ktoś na Discovery "Wheeler Dealers"?:)
    Ja czasami oglądam, ostatnie jakie pamiętam to jakiś czerwony
    3kołowiec(brytyjski wynalazek) i Jaguar z V pod maską :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 38. Data: 2011-09-22 18:25:52
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/09/2011 16:56, Waldek Godel wrote:

    > tak, oczywiście wiesz wszystko i doskonale znasz również ceny. A to akurat
    > jest tylko pułapka dla myślacych, że można taniej. Gratulacje, przejrzałeś
    > spisek na wylot - Maciarewicz przyjmie cię do komisji jak nic.

    Waldek, ale o co Tobie chodzi? Wkleiłeś jakieś zdjęcie do myjni, w
    której to kosztuje 50. Sam sobie przeczysz.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 39. Data: 2011-09-22 19:03:26
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

> [...]
    >
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie.

    Tanio to żre pies. Akurat niska cena nie jest wykladnikiem dobrej uslugi.
    Jak masz dziurawą micrę z 1995 to może do takiego zakładu pojedziesz, ale
    każdy myslący (i tu jest pulapka) wie że żeby było dobrze to trzeba to
    zrobić dobrze i dobrymi środkami. Za 10f to może Ci najwyżej laske zrobić
    czarnoskóry pracownik myjni z Nigerii. Bez żadnych komisji.

  • 40. Data: 2011-09-22 20:17:38
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 22.09.2011 13:19, DoQ pisze:
    > Witam,
    >
    > Ogląda ktoś na Discovery "Wheeler Dealers"?:)
    > Picują te auta niczym nasi niektórzy handlarze, tylko że ci narobią się
    > dla zarobku 300-500 GBP ;)
    Ta, jasne. Kupujący są kulturalni, potrafią ignorować ekipę filmowa i
    operatora kamery. Wzorowo ustawiają sie do filmowania, mówią zrozumiale
    i w lot pojmują żarty. Żaden znich nie sprawdza samochodów pod względem
    technicznym. Nie zebym przesadzał, zeby jakiś czujnik grubości lakieru,
    producentów szyb, albo kopanie po kołach, ale żeby lasencje 20lat
    przychodziły kupić auto bez obstawy typu kolega chłopaka?!
    Ten program jest w 100% reżyserowany. 0% spontaniczności w kontaktach
    międzyludzkich i w sprawach technicznych.
    Ostatnino widziałem jak robili fiata500. kupili silnik za 1400funtów!
    trzeba być debilem zeby nie wiedzieć ze taki silnik można kupić w polsce
    lub we włoszech. tym bardziej ze ten który kupili ma na alternatorze
    taki zaczek jakości jak polski alternator: jedynka w trójkąciku z
    okrągłymi rogami. Czy to ogólnoświatowy symbol?
    Sprzedali 30 letniego fiacika za 6500funtów. jasne. oczywiście.

    ToMasz