  • 1. Data: 2011-02-09 20:18:50
    Temat: FinePix S 5600 jak duża karta?
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

    Witam.

    Pytanie jak w temacie. Czas na nowa kartę (xD). Pytanko jaką dużą karte
    obłsuży ten (nienajnowszy już)aparat ? Na alegro widzaiłęm najwieksze 2 GB.

    Pozdrawiam Piotrek

  • 2. Data: 2011-02-09 21:26:36
    Temat: Re: FinePix S 5600 jak duża karta?
    Od: "kuba_k1" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ulyssess" <u...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Witam.
    >
    > Pytanie jak w temacie. Czas na nowa kartę (xD). Pytanko jak? duż? karte
    > obłsuży ten (nienajnowszy już)aparat ? Na alegro widzaiłęm najwieksze 2
    > GB.
    >
    > Pozdrawiam Piotrek
    I większej (pojemniejszej) nie zobaczysz, dla xD 2 Gb to max. Najszybsza z
    nich to M+, lecz w porównaniu z CF to raczej żółw ;)

  • 3. Data: 2011-02-10 09:20:53
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Pytanie jak w temacie. Czas na nowa kartę (xD). Pytanko
    > jaką dużą karte obłsuży ten (nienajnowszy już)aparat ? Na
    > alegro widzaiłęm najwieksze 2 GB.

    2 GB obsłuży, sam takich używam :-). MSZ nawet jeśli są
    większe to nie warto, choćby ze względów bezpieczeństwa :-)

  • 4. Data: 2011-02-10 09:43:59
    Od: "Stan.Matyska" <k...@y...com>

    On 10 Lut, 10:20, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > większe to nie warto, choćby ze względów bezpieczeństwa :-)
    ;)
    Wybuchaja?
    Pozdrawiam StaM

  • 5. Data: 2011-02-10 09:46:32
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ;)
    > Wybuchaja?

    Karty nie, ale wybuchnąć może właściciel jak padnie mu karta
    z zapisanym materiałem ;-). Ja osobiście wolę więcej
    mniejszych, zawsze w przypadku awarii mniej się straci...

  • 6. Data: 2011-02-10 15:27:21
    Od: "ulyssess" <u...@o...pl>

    > Karty nie, ale wybuchnąć może właściciel jak padnie mu karta z zapisanym
    > materiałem ;-). Ja osobiście wolę więcej mniejszych, zawsze w przypadku
    > awarii mniej się straci...

    Dzięki na info. Na szybkości mi nie zależy po prostu mam taki aparat a nie
    inny. Ale rzeczywiście raz tylko straciłem dane po włożeniu karty do
    czytnika w kompie. Po obejrzeniu kilku zdjęć komp pokazał że nie może
    otworzyc plików, to ją wyjąłem i włożyłem od nowa. Niestety już była
    nieodcvzytywalna. Aparat pokazał że karte trzeba sformatowac i dooopa.

    Piotrek