  • 11. Data: 2010-10-11 14:31:08
    Temat: Re: Ford Grand C-max
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 13:26:44 +0200, Grejon napisał(a):

    > Nie rozumiem. Duchy mają wychodzić z samochodu? ;)

    Nie, ale np. dzieciaki się odsikać albo nogi rozprostować

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2010-10-11 14:31:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 13:28:24 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

    > Ciekawie natomiast wybrnęli z problemem zagłówków w 2 rzędzie - przy
    > składaniu po prostu znikają ;)

    to tak jak w pierwszym pikusiu 12 lat temu.. no to zupełna nowość jest...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 13. Data: 2010-10-11 15:01:17
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-11 14:31, Waldek Godel pisze:

    > Nie, ale np. dzieciaki się odsikać albo nogi rozprostować

    Mogą wyjść przed tankowaniem :P. Zresztą ile trwa tankowanie do pełna?
    2-3 minuty?

  • 14. Data: 2010-10-11 16:45:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 11 Oct 2010 15:01:17 +0200, Grejon napisał(a):

    > Mogą wyjść przed tankowaniem :P. Zresztą ile trwa tankowanie do pełna?
    > 2-3 minuty?

    Nie masz dzieci, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 15. Data: 2010-10-11 16:47:22
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    W dniu 2010-10-11 16:45, Waldek Godel pisze:

    > Nie masz dzieci, prawda?

    Nie mam, ale i tak mam wrażenie, że trochę na siłę szukasz dziury w całym.

  • 16. Data: 2010-10-12 19:37:54
    Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > to tak jak w pierwszym pikusiu 12 lat temu.. no to zupełna nowość jest...
    W ostatnim pikusiu tez tak jest ;-). Ale to typowe. Gdy swego czasu w Yarisie
    pojawila sie 'nowosc' - mozliwosc przesuwania tylnej kanapy - taka opcja byla
    w sporej ilosci aut francuskich 10 lat wczesniej (zeby nie bylo ze sie tylko
    do cytryn ograniczam ;-).
    Co do Forda to wynalazek, ale przy odpowiedniej relacji cenowej moze sie
    calkiem dobrze sprzedawac, jako auto 'dla zony'.

    pozdrawiam
    --
    BrunoJ, Bydg
    Citroen XP 1.6i & Citroen ZX 1.4i