  • 1. Data: 2010-10-09 23:21:38
    Temat: spiacy kierowca
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Ulica. Dosyc szeroka, ale jeden pas do jazdy na wprost..
    Jade sobie za jakims autkiem(bodajze hyundai), tamten staje na swiatlach. Po
    chwili zapala sie zielone, kierowca przedemna(hyundai) stoi. Trabie, za mna
    trabia - w koncu kierowca rusza. Ja spokojnie za nim, ale autko za mna (Focus
    RS) juz nie - wyprzedza nas obu.

    Na kolejnych swiatlach Focus staje na czerwonym. Kierowca Hyundaia za nim.
    Wysiada z samochodu, idzie przed Focusa, prawdopodobnie robi zdjecie tablicy. W
    miedzyczasie zapala sie zielone, kierowca hyundaia nie spieszac sie idzie do
    samochodu. Focus rusza, Hyundai na zoltym tez. Ja i kierowcy za mna juz
    zostaja na czerwonym.

    Dlaczego??? Jaki cel mial kierowca hyundaia poza uprzykrzeniem zycia pozostalym
    kierowcom?

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    HomePage: http://andrzej.dopierala.name/

  • 2. Data: 2010-10-09 23:30:02
    Temat: Re: spiacy kierowca
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Andrzej 'The Undefined' Dopierała

    > Dlaczego??? Jaki cel mial kierowca hyundaia poza uprzykrzeniem zycia
    > pozostalym kierowcom?

    Czy to grupa poświęcona psychiatrii?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-10-09 23:58:31
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 09.10.2010 to <t...@a...xyz> napisał/a:

    > Czy to grupa poświęcona psychiatrii?
    kierowcow? ;>

  • 4. Data: 2010-10-10 02:54:32
    Od: "Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józnetóó" <h...@w...pl>

    Użytkownik Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:
> [...]
    > zostaja na czerwonym.
    >

    > Dlaczego??? Jaki cel mial kierowca hyundaia poza uprzykrzeniem zycia pozostalym

    Problem was tkwi w tym ze twoja matóla puściła sie

  • 5. Data: 2010-10-10 03:39:05
    Od: Dbam o poziom USENETU <k...@k...pl>

    Użytkownik Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał:
    > Dnia 09.10.2010 to<t...@a...xyz> napisaĹ?/a:

    > kierowcow? ;>

    andrzej weź no sie zdefiniuj

  • 6. Data: 2010-10-10 12:30:18
    Od: "TM" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik ""Sumienne Prokotologe ! dbam o poziom józnetóó"" <h...@w...pl>
    napisał w wiadomości news:i8r34l$45u$1@mx1.internetia.pl...

    > Problem was tkwi w tym ze twoja matóla puściła sie

    Nie wiem skąd taki cham ma komputer i musi pokazywać, że pozbawiony został
    mózgu? Ruszanie czyjejś Matki jest najbardziej nikczemnym czynem. Zresztą,
    nie wiem dlaczego w tej grupie uzewnętrznia się liczna grupa psychopatów,
    którzy zapewne w realu są małymi, sfrustrowanymi osobnikami, wypełnionymi
    swymi kompleksami i tutaj mogą zaistnieć. Pisząc nie na temat, wnoszą wielki
    wkład do pokazywania jakimi część zmotoryzowanych Polaków są kretynami.
    Widać to zresztą na naszych "drogach". Pomijam ortografię, która stanowi o
    ich poziomie intelektualnym.

  • 7. Data: 2010-10-10 12:36:03
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "TM" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zmotoryzowanych Polaków są kretynami. Widać to zresztą na naszych
    > "drogach". Pomijam ortografię, która stanowi o ich poziomie

    Zgrywasz sie prawda ?
    Nie znasz pacjetna ? W usenecie jestes od 10 tfu 5 minut?
    Gdybys byl od 10, to zapewne juz bys tego typka wrzucil do KFa...

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2010-10-10 13:24:38
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    P_ablo > Nie znasz pacjetna ? W usenecie jestes od 10 tfu 5 minut?
    > Gdybys byl od 10, to zapewne juz bys tego typka wrzucil do KFa...

    ja dla przykladu wrzucam regularnie ale ten kurwiszczep wylazi co jakis czas

  • 9. Data: 2010-10-10 15:55:01
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    > Czy to grupa poświęcona psychiatrii?
    kierowcow? ;>

    A tak na serio - zastanawiam sie jaki cel mial kierowca hyundaia. Po co mu
    zdjecie kogos kto go wyprzedzil? Na pamiatke?
    Bo ze sie wkurzyl ze ktos go wyprzedza jak on przysypia to rozumiem..

  • 10. Data: 2010-10-10 17:05:23
    Od: to <t...@a...xyz>

> [...]

    > mu zdjecie kogos kto go wyprzedzil? Na pamiatke? Bo ze sie wkurzyl ze
    > ktos go wyprzedza jak on przysypia to rozumiem..

    Przecież byli tu tacy co się chwalili ostentacyjnym robieniem fotek
    "piratom drogowym". Ich pytaj. ;)

    --
    ignorance is bliss