  • 11. Data: 2009-04-20 13:00:18
    Temat: Re: Format telefonu - czyli Nokia po chińsku
    Od: uni <u...@w...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Dlaczego żart? Nazwy języków na liście wyboru języka są z reguły w
    > języku wybieranym, niezależnie od tego, w jakim języku pracowaliśmy do
    > tej pory - tzn. polski jest "Polski", angielski jest "English",
    > chiński jest krzesełkami, a nie np. "Polish, English, Chinese".
    colnet.republika.pl

    Ok. To powiedz mi co kliknąć tuż po otwarciu "klucza" bo w/g opisu na
    tamtej stroce tak do tego klucza się nie dojdzie. Otwieram więc klucz,
    próbowałem już wszystkich opcji i niestety nic nie widzę w "normalnych"
    literkch - wszystko napisane "krzaczkami".

  • 12. Data: 2009-04-20 13:37:14
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisał
> [...]
    > tej pory - tzn. polski jest "Polski", angielski jest "English",
    > chiński jest krzesełkami, a nie np. "Polish, English, Chinese".

    Dodać można jeszcze fakt, że po hard resecie język ustawiany jest na
    "automatic", czyli powinien go przyjąć z karty sim. Starsze polskie simy nie
    miały jęz. polskiego by default. A i całkiem świeża firmowa oranżada zgłasza
    się po angielsku. Trochę dziwne, że jest tylko i wyłącznie po chińsku.
    Ciekawe gdzie autor nabył ten telefon...

    Maciek.

  • 13. Data: 2009-04-20 13:43:10
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    uni <u...@w...pl> writes:

> [...]
    > próbowałem już wszystkich opcji i niestety nic nie widzę w "normalnych"
    > literkch - wszystko napisane "krzaczkami".

    Sprobuj tak:

    ustawienia (klucz francuski) enter

    ogolne (pierwsza pozycja od gory, klucz francuski z telefonem) enter

    personalizacja (pierwsza pozycja od gory) enter

    teraz masz menu display/standby/jezyk, wiec jedziesz do trzeciej (*)
    pozycji, enter.

    jezyk wyswietlacza (pierwsza pozycja od gory) enter

    i pojawia sie lista jezykow.

    Chyba zeby nie.

    MJ
    (*) Chyba trzeciej. W razie czego probuj czwartej i piatej.

  • 14. Data: 2009-04-20 14:04:03
    Od: uni <u...@w...pl>

    Maciek napisał(a):

> [...]
    > się po angielsku. Trochę dziwne, że jest tylko i wyłącznie po chińsku.
    > Ciekawe gdzie autor nabył ten telefon...

    OK. I to była kluczowa podpowiedź - format robiłem bez karty - włożyłem,
    kartę potem start telefonu i wpis *#7780# - dało mi opcje wyboru języka
    po formcie, wybrałem język polski - ale od początku nie ma go więc tel.
    "zastępczo" dał mi angielski.

    Telefon nabyłem w Anglii i tu w Polse mam angielską kartę sim,
    na razie bez pieniędzy na niej bo tu nie używan angielskiej sieci ze
    względu na koszty roamingu. Z obawy utraty kontaktów mimo że zrobiony
    backup sms-ów i numerów tel. robiłem format bez karty. W opisie formatu
    nie było ze mam to robić z kartą. Dziękuję za pomoc.

  • 15. Data: 2009-04-20 14:14:02
    Od: uni <u...@w...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > display/standby/jezyk, wiec jedziesz do trzeciej (*) > pozycji,
    > enter. jezyk wyswietlacza (pierwsza pozycja od gory) enter

    Dziękuję za odpowiedź. Tak - Twoją metodą też by poszło - przed chwilką
    zrobiłem format z kartą sim na pokładzie telefonu bo do tej pory
    robiłem bez karty i uzyskałem j. angielski, oprócz niego mam jeszcze
    jakieś dwa oparte na krzaczkach. Twój sposób sobie jednak zapiszę bo
    niezależny jest od posiadania karty sim. Jeszcze raz dziękuję za pomoc.