  • 101. Data: 2019-05-27 18:31:23
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 18:10, Pszemol pisze:

    > No właśnie o to chodzi, aby NIE ZAMYKAŁ SYSTEMU.
    > Ile razy Ci to trzeba powtarzać???

    To jest twoje widzi mi się i Twoja wola.
    Jak nie zamknie systemu to i tak bateria zdechnie.
    A to może być bardziej niebezpieczne dla samego systemu.

    Pozwól innym mieć inne zdanie i podjąć im decyzję.
    Czy chcą zwolnienia czy lepiej wymienić już dziś bo wolą mieć pełną
    wydajność.
    Inni ludzie mogą się wku... jak widzą lagowanie 1-2-3 sekundy
    Daj im żyć jak uważają i podejmować decyzje.

    Przecież nie jesteś faszystą ;-)

    > A wymiana akumulatora to niepotrzebne koszta - już to obgadaliśmy.

    Baterię się wymienia jak jest zepsuta. To normalna eksploatacja.
    Daj ludziom żyć po swojemu.

    > Notorycznie się tak mi wyłaczał Samung Galaxy S2 i S3.

    Miałeś uszkodzony telefon/baterię
    Albo nie patrzyłeś na wskaźnik naładowania ;-) Taki był malutki i może
    nie kolorowy. Jak przykro :-)

    > No więc skoro Tobie się to nigdy nie zdarzyło to znaczy że wszyscy
    > inni kłamią, tak? :-)

    "I wice wersja" ;-)
    Miałem Galaxy S2 i męczyłem go nieźle klnąc w niebogłosy.
    Nawet zainstalowałem na nim alternatynego cyanomoda
    Nigdy nie zdechł mi tak bez ostrzeżenia.
    N8, L1020, Z3 Compact, ajfon 5c, Redmi 4A, teraz S7
    oraz dwa tablety jeden Della a drugi galaxy 3.

    > Mówię o Galaxy S3. Nie o iPhone. Mój iPhone SE jest nówka niesmigana.

    > Widzę, że dalej nie wiesz. Gadanie z Tobą to jak nauczanie algebry krowie.

    Pajdak jak nic ;-)

  • 102. Data: 2019-05-27 18:37:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 16:31, Pszemol pisze:
    > Po ch*j Ci jakiś papier? Czy Ty jakiś nienormalny jestes?

    To może wyjaśnię. Dokument na wykonanie poprawnie usługi wymiany części
    i oryginalności tej części który będzie mnie upoważniał do roszczeń
    gwarancyjnych.
    Fakt może w USA wystarczy przynieść i powiedzieć. To możemy się nie
    rozumieć. Ale jak 2 lata temu bywałem w serwisie apla to jak najbardziej
    drukowali wszystko na papierze.

    Ja tego nie wymyśliłem. Cytuję stanowisko producenta ;-)

  • 103. Data: 2019-05-27 18:38:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 16:31, Pszemol pisze:
    > Zle przeczytałeś.

    Oj brzydko się bawisz. TROLL?

  • 104. Data: 2019-05-27 18:43:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 16:52, Pszemol pisze:
    > Natomiast iOS umożliwia Ci dalsze użytkowanie starej baterii.

    Bądź dokładny. ios pozwala w nieświadomości dalej ją używać wprowadzając
    użytkownika w frustrację i szukanie powodów spowolnienia systemu.
    A z tego przekłamania tworzą się teorie spiskowe, domysły i bardziej
    szwankuje wizerunek firmy niż rośnie sprzedaż nowych urządzeń

    Ale skoro firma aple tak wybrała drogę rozwoju. To jej wola.
    Nie mój cyrk nie moje małpy.

    Powtórzę tylko że mojego zaufania nie zyskała bo cholera wie co jeszcze
    przede mną będą ukrywać.

  • 105. Data: 2019-05-27 18:47:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 18:21, Pszemol pisze:
    > Wciąż podtrzymuję że LEPIEJ dla użytkownika jest gdy smartfon
    > działa, mimo że ciut wolniej, niż jak NIE DZIAŁA wcale,

    i robisz to w majestacie swojej ARBITRALNOŚCI nie dając użytkownikowi
    obywatelskiego prawa wyboru?

    Są tacy FASZYŚCI Ale nie musimy ich szanować ;-)

  • 106. Data: 2019-05-27 18:53:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > To jest twoje widzi mi się i Twoja wola.
    > Jak nie zamknie systemu to i tak bateria zdechnie.

    No właśnie o to cały czas chodzi że nie zdechnie.
    Naprawdę oporny na wiedzę jesteś...

    > A to może być bardziej niebezpieczne dla samego systemu.
    >
    > Pozwól innym mieć inne zdanie i podjąć im decyzję.

    Ależ oczywiście - przecież niczego Ci nie zabraniam.
    Wolisz aby Ci się system na siłę wyłączył to wybieraj Androida.

    > Baterię się wymienia jak jest zepsuta. To normalna eksploatacja.
    > Daj ludziom żyć po swojemu.

    Świat nie jest biało czarny. Zanim nowa bateria stanie się "zepsuta"
    jest cała gama odcieni między Tymi dwiema skrajnościami...
    Apple stosuje to ficzer w iOS aby przedłużyć praktyczny czas
    używalności baterii w smartfonie, co jest DOBRE dla końcowego
    użytkownika który nie jest zmuszany przez wyłączenia systemu
    do biegania do sklepu po nową baterię.

    > Miałeś uszkodzony telefon/baterię
    > Albo nie patrzyłeś na wskaźnik naładowania ;-)
    > Taki był malutki i może nie kolorowy. Jak przykro :-)

    Wyłączał się przy stanie naładowania 30%, czasem 40%.

> [...]
    > Nigdy nie zdechł mi tak bez ostrzeżenia.
    > N8, L1020, Z3 Compact, ajfon 5c, Redmi 4A, teraz S7
    > oraz dwa tablety jeden Della a drugi galaxy 3.

    Nie zrozumiałeś.

    > Pajdak jak nic ;-)

    Nie rozumiesz słowa pisanego - co na to można poradzić?

  • 107. Data: 2019-05-27 18:54:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > i robisz to w majestacie swojej ARBITRALNOŚCI nie dając użytkownikowi
    > obywatelskiego prawa wyboru?
    >
    > Są tacy FASZYŚCI Ale nie musimy ich szanować ;-)

    Po co te brednie? Napisałem gdzieś że zabraniam Ci wymienić baterię?

  • 108. Data: 2019-05-27 18:58:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > Dobrze napisany soft wie że bateria jest uszkodzona, informuje klienta

    Bateria nie jest USZKODZONA tylko bateria jest zużyta, stara.
    Nie jest uszkodzona bo działa ale z mniejszą wydajnością niż nowa.

    > i odpowiednio przedstawia to na wskaźniku naładowania który nie jest
    > miernikiem amerogodzin tylko wskazuje jak długo jeszcze można używać
    > telefon. Prosty jasny wskaźnik do ogarnięcia przez przedszkolaka
    > Co tu jest takiego trudnego do zrozumienia?

    No właśnie zdziwiony jestem że nie rozumiesz prostych rzeczy.
    Zadam pytania pomocnicze:
    - czy wiesz co to prawo Ohma?
    - czy wiesz co to rezystancja wewnętrzna ogniwa?

    > Nie kijem go tylko pałką.
    > "UWAŻAJ ZWOLNIŁEM, Twoja bateria wymaga wymiany nie potrafi trzymać
    > napięcia, Jak chcesz jednak pełnej wydajności to kliknij tu i tu."
    >
    > LEPIEJ? ;-)

    No właśnie tak powinno być.

    A w Androdzie jest jak? "Twój telefon się za moment wyłączy" i pyk, kicha.
    Już do hotelu nie dojedziesz z lotniska bo telefon zdechł...

    > Nara. Temat uważam za zakończony bo idziesz w ślady Pajdaka - Jak do
    > ściany

    Też uważam, że poświęciłem Ci sporo za dużo czasu a postępów nie robisz.

  • 109. Data: 2019-05-27 18:59:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Oj brzydko się bawisz. TROLL?

    Czy już teraz dostrzegłeś że źle przeczytałeś?
    Czy wobec tego odszczekasz to przezwisko?
    Czy braknie Ci honoru?

  • 110. Data: 2019-05-27 19:00:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > Nie mój cyrk nie moje małpy.
    >
    > Powtórzę tylko że mojego zaufania nie zyskała bo cholera wie co jeszcze

    Kup sobie Samsunga i przestań tu płakać że Ci "laguje".