  • 11. Data: 2019-05-24 19:45:21
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 24 May 2019 19:29:58 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5ce82a17$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :

    >To co mam zrobić żeby TRIM był?
    >System zaktualizowany w marcu.

    4.4 lub nowszy?
    Powinien być z automatu(albo jakaś namiastka), jednak może działać w specyficznych
    okolicznościach(poziom baterii >80% czy włączone ładowanie, doczytaj sobie).

  • 12. Data: 2019-05-24 20:23:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > Piszę to tak w kontekście kupowania wysokiej półki po 2-3 latach od
    > premiery za mniejsze pieniądze.
    > Chyba nie warto.

    Ależ warto.
    Ja kupiłem bardzo niedawno iPhone SE i jestem bardzo zadowolony.
    Śmiga jak ta lala i wytrzymuje bardzo, bardzo długo na baterii.

  • 13. Data: 2019-05-24 20:45:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-24 o 19:45, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:

    > 4.4 lub nowszy?
    > Powinien być z automatu(albo jakaś namiastka), jednak może działać w specyficznych
    > okolicznościach(poziom baterii >80% czy włączone ładowanie, doczytaj sobie).

    Litości Android 8.0.0, Mamy Maj 2019 roku ;-)

    Dalej capaneum jest przywrócenie do ustawień fabrycznych?
    Tym bardziej że nie jest zaśmiecony przez gimnazjalistę.

  • 14. Data: 2019-05-24 20:50:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-24 o 20:23, Pszemol pisze:

    > Ależ warto.
    > Ja kupiłem bardzo niedawno iPhone SE i jestem bardzo zadowolony.
    > Śmiga jak ta lala i wytrzymuje bardzo, bardzo długo na baterii.

    Gdybyś to samo napisał o jakimś 6 to może bym pomyślał. (rozmiar)
    Ale bateria to jest priorytet dla białego człowieka ;-)
    Mam w domu 5C Masakra.

  • 15. Data: 2019-05-24 21:12:14
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-24 o 20:45, z pisze:

    > Litości Android 8.0.0, Mamy Maj 2019 roku ;-)
    >
    > Dalej capaneum jest przywrócenie do ustawień fabrycznych?
    > Tym bardziej że nie jest zaśmiecony przez gimnazjalistę.

    Co ty masz z tymi gimnazjalistami, czarnoskórymi? ^^ Jakieś uczulenie? :D

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 16. Data: 2019-05-24 22:09:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-24 o 21:12, Filip454 pisze:
    > Co ty masz z tymi gimnazjalistami, czarnoskórymi? ^^ Jakieś uczulenie? :D

    "Każdy ma jakiegoś bzika" jedni Kaczyńskiego inni Rydzyka ;-)

  • 17. Data: 2019-05-25 00:46:12
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 24 May 2019 20:45:42 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5ce83bd8$0$17356$65785112@news.neostrada.pl>
    od z <...@...pl> :

    >Litości Android 8.0.0, Mamy Maj 2019 roku ;-)

    Nie mam litości, od wersji 4.3(korekta) TRIM powinien działać sam.
    Jednak jest pewien kruczek, TRIM to tylko dodatek do onzaczania zwolnionych stron
    pamięci
    flash, liczy się GC(garbage collector), który co pewien czas przygotowuje bloki
    pamięci
    Flash do ponownego zapisu(konsoliduje, kasuje, pilnuje OP).
    Sposób działania GC to sprawa producenta sprzętu, GC może działać w tle, w spoczynku,
    kiedy accu jest w stanie ładowania lub kiedy poziom accu jest większy od pewnej
    wartości,
    samych algorytmów GC jest sporo.
    Sprawdź sobie w specyikacji swojego sprzętu.(jeśli takowa inormacja w niej jest).
    Zrób sobie cykl ładowania przy włączonym smartfonie, jeśli responsywność systemu
    wzrośnie
    to będzie znaczyło, że Trim i GC prawdopodobnie działa sprawnie(prawdopodobnie, bo
    może
    wystąpić zjawisko urojonego wzrostu wydajności, zobaczysz to, czego się spodziewasz).

    >Dalej capaneum jest przywrócenie do ustawień fabrycznych?
    >Tym bardziej że nie jest zaśmiecony przez gimnazjalistę.

    Android to wielki śmietnik, sam sobie robi burdel.

  • 18. Data: 2019-05-25 02:57:25
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-25 o 00:46, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > Android to wielki śmietnik, sam sobie robi burdel.

    Trudno się z tym nie zgodzić, ale flagowce świeżo po przeprowadzeniu
    odpowiednich operacji, działają całkiem znośnie.

    Ja tylko do dziś nie potrafię zrozumieć jednego. Jakim cudem kiedyś
    Xperia Neo V, z GB 2.3 na pokładzie i procesorem zaledwie jednojajowym 1
    GHz, działała szybciej niż dzisiejsze smartfony (włącznie z niektórymi
    iPhone'ami). Nigdy nie zapomnę tego telefonu. Chyba mój najlepszy zakup
    w przeszłości.

    Sony miało świetne nakładki w tamtych czasach. Te live kafelki w
    widżecie były ciekawym rozwiązaniem (jak na tamten okres). System
    niesamowicie śmigał, a telefony miały przecież słabiutkie wnętrzności.

    Teraz jest tyle pamięci i tyle rdzeni, a Android działa gorzej niż przed
    laty.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 19. Data: 2019-05-25 04:50:35
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Gdybyś to samo napisał o jakimś 6 to może bym pomyślał. (rozmiar)
    > Ale bateria to jest priorytet dla białego człowieka ;-)
    > Mam w domu 5C Masakra.

    Nie znam 5C ale z tego co pamiętam był to produkt dla ubogich.
    Więc nie dziwię się że jest masakra.

    Natomiast iPhone SE to jest produkt z tym samym chipsetem A9
    (64-bit) co iPhone 6S - wypuszczony na rynek w marcu 2016 roku.
    Jego główną (dla mnie) zaletą jest właśnie rozmiar, wciąz mały
    i szybka praca bez żadnych lagów i długi czas pracy na baterii (2 dni).

  • 20. Data: 2019-05-25 09:51:44

    Takie ładowanie z włączonym telefonem robię codziennie.
    Dziwi mnie że posiadając 3 letni flagowy smartfon muszę się zajmować
    trimami.

    Nadal się upieram że w Z3 Compact tego nie ma przy identycznym używaniu.

    Dobra opinia o tym flagowcu od Sonu skłoniła mnie do kupienia "flagowca"
    od Samsunga.
    Podtrzymuję swoje zdanie że Android to system dla gimbazy pisany przez
    gimbazę. Przynajmniej do roku 2016 ;-)