  • 241. Data: 2019-05-29 01:23:02
    Temat: Re: Zluzuj majty i zamilknij
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-28 o 22:32, ? ? ? you jump on top of my dick ? ? ? pisze:

    > Wot i jebanaja kurewskaja polszewickaja BLAĆ
    >

    > Jak by tak Pilsudski wstal z grobu, to by ta
    > PARCH-CHOLOTE; ZYWCEM wsadzil do rozżażonych
    > piecow hutniczych!
    >

    > TFU! TFUU! TFUUU! TFUUUU! TFUUUUU! TFUUUUUU!

    Wypierdalaj pajacu i nie ośmieszaj się już, twoje posty są żenujące.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 242. Data: 2019-05-29 01:23:43
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 00:56, Filip454 pisze:

    > Jedyną osobą, która dała się złapać na brak posiadania umiejętności
    > czytania ze zrozumieniem, jesteś ty.

    Punktuję:
    - Nie zrozumiałeś analogii "wsteczny" na grupie o telefonach, gdzie od
    miliardów lat wiadomo, że Apple vs Android to raczej porażka dla iPhone,
    do którego aż kipi w necie, że brak takiego przycisku i kombinujo :)

    - Podane linki do aktualizacji na system 10, zlałeś, bo nawet nie
    zauważyłeś że nie dostałeś aktualizacji apek lub ci zniknęły z wyboru w
    AppStore.

    - Wywołany Pszemol zamilkł jak miał się wypowiedzieć, dlaczego płakał
    jak mu Apple zcegłowało telefonik a sam go nie zapytałeś a mogłeś.

    - Zlałeś całkowicie WYBÓR (możliwość wyboru) w apkach czy aktualizacjach
    co jest podstawową sprawą w czymkolwiek (pewnie maż żonę z przydziału,
    164, gruba i pyskata) i stąd machasz szabelką :) Zrób jej kiedyś fajną
    kąpiel, romantyczną, przy świecach w wannie z pianką...montażową :]
    pewnie ci się spodoba :]

    - Nabredziłeś w dostępie aplikacji MOBILNYCH do obsługi programów ze
    stajni MS, tych najczęściej używanych w Polsce.

    - Nakłamałeś, co udowodniłem w linkach i jeszcze mam parę ale pereł
    przed wieprze nie zamierzam rzucać bez konkretnego powodu :]...

    - Nie zrozumiałeś i nie zrozumiesz, że modeli telefonów z Andkiem jest
    GIGAPRZEWAŻAJĄCA ilość w zastosowaniu/cenie w porównaniu do
    monotematycznego ajfona, który stara się byś młotkiem i kowadłem w
    jednym ale właśnie z tego powodu idzie cały czas w dół.

    - Nie chce misię dalej...
    -
    > Nigdzie się nie złapałem, bo jak
    > już pisałem, jest różnica między Polakiem i Polakiem. Oczywiście samego
    > siebie bym nie ważył się obrazić, chyba do reszty skretyniałeś.

    Rechot, rechot (Buehehe) ROTFL

    > Jedyną twoją misją jest aktualnie zaistnienie jak gwiazdeczka na grupach
    > bo brakuje ci elementarnej wiedzy więc musisz zabłysnąć chamstwem i
    > prowokowaniem innych użytkowników. Jesteś chwastem tej grupy
    > (podejrzewam, że nie tylko dla mnie).

    Na grupach dyskusyjnych jestem obecny od czasu, kiedy z rozbiegu
    wpadałeś pod dywan u mamusi:)

    Bym, był zapomniał...
    NIGDY, przenigdy nie komentuje się czyjegoś podpisu (sygnaturki) to
    podstawa netykiety grup dyskusyjnych, podobnie jak prawo Godwina
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Godwina :) Noale skąd miałbyś to
    wiedzieć? Z iPhone? :D

    > Dla ciebie bredzę bo jesteś zwyczajną kurwą, która nie potrafi czytać,
    > jest ekstremalnie głupia i wymyśla nieistniejące problemy, usiłując użyć
    > ich jako argumentów w dyskusji, o ile ten twój jęk można nazwać próbą
    > dyskusji.
    >
    > Nara robaku.

    Szary Robaku, jeśli już :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 243. Data: 2019-05-29 01:25:03
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 01:00, Filip454 pisze:

    > Daję na ciebie ignore

    #podobamisię :]

  • 244. Data: 2019-05-29 01:28:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 01:23, Filip454 pisze:

    > Wypierdalaj pajacu i nie ośmieszaj się już, twoje posty są żenujące.

    Misie podobajo :) Są dostępne powyżej IQ 120 a ty masz 90 :)

  • 245. Data: 2019-05-29 01:36:59
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 01:23, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    lat wiadomo, że Apple vs Android to raczej porażka dla iPhone, do którego aż kipi w
    necie, że brak takiego przycisku i kombinujo

    Tylko się nie zesraj. Hau hau.

    Apple vs Android to oczywiście wygrana dla iPhone, zaktualizuj brudasie
    swoje informacje. Zasługujesz na porządny wpierdol od jakichś dresów,
    naprawdę. Może wtedy by cię "przestawili". Żyłeś 10 lat pod kamieniem i
    myślisz, że pozjadałeś wszystkie rozumy pantofelku.

    > - Podane linki do aktualizacji na system 10, zlałeś, bo nawet nie zauważyłeś że nie
    dostałeś aktualizacji apek lub ci zniknęły z wyboru w AppStore.

    Co za debil, ja pierdole, z kim ja w ogóle rozmawiam? Z jakimś śmieciem
    z internetu, który nawet nie potrafi się nawet podpisać swoim imieniem
    pod tym co pisze bo wstydzi się swoich bzdur i wymysłów. Jeszcze wciska
    jakieś nieistniejące rzeczy w swoje posty. Stale dostaję aktualizacje
    moich aplikacji.

    > - Wywołany Pszemol zamilkł jak miał się wypowiedzieć, dlaczego płakał jak mu Apple
    zcegłowało telefonik a sam go nie zapytałeś a mogłeś.

    Jako koleś, który używa argumentu, powinien przedstawić jakieś źródło,
    dowody itp., ty pierdolony imbecylu, ale ty nie potrafisz dyskutować.

    Potrafisz tylko wymachiwać swoimi czułkami, robaku. No i pisać pod
    różnymi, wymyślonymi nickami. Robisz to po to, żeby łatwo się było
    wycofać, jeśli popełnisz jakąś gafę.

> [...]
    i stąd machasz szabelką Zrób jej kiedyś fajną kąpiel, romantyczną, przy świecach w
    wannie z pianką...montażową :] pewnie ci się spodoba :]

    Ja akurat najmniej macham szabelką. Wiesz w ogóle w jakim kontekście
    używa się tego wyrażenia? No po prostu jesteś żywym dnem, nawet mi się
    tego nie chce komentować.

> [...]
    >
    > - Nakłamałeś, co udowodniłem w linkach i jeszcze mam parę ale pereł przed wieprze
    nie zamierzam rzucać bez konkretnego powodu :]...

    Ja też wiele rzeczy udowodniłem ci w linkach (głównie, że pierdolisz
    głupoty, jak potrzaskany), ale ty to zlałeś bo wiesz, że jesteś zwykłym
    przegrywem.

> [...]
    który stara się byś młotkiem i kowadłem w jednym ale właśnie z tego powodu idzie cały

    Słuchaj, możesz się przegadywać, ale dobrze wiesz, że nie masz racji.
    Jesteś po prostu spierdolony i nie pojmiesz nigdy pewnych rzeczy, o
    których wielokrotnie pisałem, przykro mi i przykro się patrzy na twoje
    gównowywody. Twoje argumenty to gówno, a twoja klawiatura to dupa.

    > Szary Robaku, jeśli już :>

    Polaku Robaku, jeśli już.

    > Rechot, rechot (Buehehe) ROTFL

    I jeszcze chyba żabą jesteś.

    Co za skończony pajac. To są te wasze inteligentne dzieci PRLu? Dajcie
    jeszcze jakieś.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 246. Data: 2019-05-29 01:37:41
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 01:25, LordBluzg(R) pisze:

    > #podobamisię :]

    Naucz się korzystać z hashtagów, dorosły dzieciaku.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 247. Data: 2019-05-29 01:38:46
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 01:28, LordBluzg(R) pisze:

    > Misie podobajo :) Są dostępne powyżej IQ 120 a ty masz 90 :)

    Jak ja mam 90, to ty musisz mieć jakieś 20-30 (w porywach).

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 248. Data: 2019-05-29 01:45:05
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-27 o 07:49, Pszemol pisze:

    > Dobre video.

    Nono, redndering do tej rezoluszyn też zajmuje a obrazki ładniejsze :)

    Dla mnie brzmi to tak:

    Jak wolisz pomarszczoną, szybką 40' to pewnie będzie łatwiejsza i
    szybsza niż gładka 25+ :) Wrażenia zostawiam konsumentom :)

  • 249. Data: 2019-05-29 01:48:04
    Od: Filip454 <f...@g...com>

    W dniu 2019-05-29 o 01:45, LordBluzg(R) pisze:
    > Dla mnie brzmi to tak:
    >
    > Jak wolisz pomarszczoną, szybką 40' to pewnie będzie łatwiejsza i
    > szybsza niż gładka 25+ :) Wrażenia zostawiam konsumentom :)

    Widzę, że lubisz płacić za seks.

    --
    Filip454
    [f...@g...com]

  • 250. Data: 2019-05-29 01:48:40
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-05-29 o 01:38, Filip454 pisze:

    > Jak ja mam 90, to ty musisz mieć jakieś 20-30 (w porywach).

    Błąd! Syntax error! (divide by "0") nie możesz NIGDY oceniać wyższej
    jednostki ze swojego poziomu :]

    P.S. podobno masz na mnie "ignore" :D:D:D

    Buehehe