  • 81. Data: 2019-05-27 08:38:05
    Temat: Re: Galaxy S7 LAGUUJJEE
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 01:01, Filip454 pisze:
    > I jeszcze tylko dodam, że optymalizację działania baterii się wyłącza w
    > menu.

    O widzisz. A w Z3 Compact się włącza w menu jak zachodzi taka potrzeba
    I to klient musi zdecydować czy się na to zgadza po komunikacie
    systemowym. Wtedy wie na czym stoi i szykuje kasę na nową oryginalną
    baterię bo te nieoryginalne wybuchają ;-)

    Pszemol już się zgodził że brakuje mu informacji systemowej o takim
    działaniu :-)

  • 82. Data: 2019-05-27 08:43:11
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 07:50, Pszemol pisze:
    > Dlaczego brzydkich? Ty wolisz jak Ci się smartfon wyłącza niespodziewanie?

    Android nie wyłącza się niespodziewanie. Jak bateria w gorszym stanie to
    po bożemu zamyka system coraz częściej.
    Wcześniej użytkownik dostaje jasny komunikat że prądu brakuje

    Co Wy macie w tych wytycznych. Używaliście kiedyś jakieś normalne
    telefony? "wyłącza się niespodziewanie"? CO TO JEST?

    > Coś się tak uwziął? Kto woli mieć zupełnie bezużyteczne urządzenie
    > które się będzie wyłączało przy każdej próbie uruchomienia nawigacji???

    Uświadom sobie że takie urządzenie już jest uszkodzone i należy je
    naprawić a nie dziadować na druciarstwie.

    Acholera wie jak taka aplowska niesprawna bateria się zachowa katowana
    ponad swoje możliwości? A może wybuchnie? ;-)

  • 83. Data: 2019-05-27 08:44:59
    Od: z <...@...pl>

    Te geniusz

    Napisz gdzie użytkownik jest informowany przy zakupie o takim działaniu
    systemu?

    Pszemol Ci wytłumaczy jak w stanach możnaby na takim kruczku prawnym
    zarobić ;-)

  • 84. Data: 2019-05-27 08:46:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 07:55, Pszemol pisze:
    > Chory jesteś. Naprawdę wolisz aby Ci się smartfon wyłaczał?

    O masz...

    Jestem już duży i mam wskaźnik poziomu baterii
    Mi się sam nie wyłącza.
    Jak mam niesprawną baterię to ja ją wymieniam na nową.

    Podstawy WOSu jak mawiała Mariolka ;-)

  • 85. Data: 2019-05-27 10:16:27
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-05-27 o 00:58, Filip454 pisze:

    > Wolę zapłacić 400 zł i mieć normalny, nielagujący telefon, nie wiem jak ty.

    Np. Redmi 6 na tą chwilę nowiutki z pudełka z gwarancją

    Koszt w serwisie to około 300 zł.
    Dzięki za informację. Robi się ponad 1000 zł. za używany sprzęt.

    > Ale możesz wymienić na zamiennik - tylko trzeba wybrać mądrze i też
    > można samemu wymienić, nic ci nie wybuchnie.

    Tak się bawi gimbaza dynamitem. Wybacz ale nie ten target.
    To są poważne sprawy. Zresztą tak też twierdzi firma.
    I w tym temacie się z nią zgadzam.

  • 86. Data: 2019-05-27 16:13:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Np. Redmi 6 na tą chwilę nowiutki z pudełka z gwarancją
    >
    > Koszt w serwisie to około 300 zł.
    > Dzięki za informację. Robi się ponad 1000 zł. za używany sprzęt.

    Dlaczego chcesz kupić używany? Poszukaj nowego, nieużywanego.
    Co przeleżał ostatnie 2 lata w magazynie... nówka nieśmigana w pudełku.
    Zafoliowana. Przykład:
    https://www.ebay.com/itm/Apple-iPhone-SE-16-32-64GB-
    Factory-Unlocked-Smartphone-Grey-Pink-Gold-Silver/32
    3500415419?hash=item4b522099bb%3Am%3Am9HRSSQG9mOh3d2
    YrkPkLRQ&LH_ItemCondition=1000

  • 87. Data: 2019-05-27 16:23:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Aby nie mieć takich kłopotów Android odpowiednio wcześniej informuje
    > użytkownika o potrzebie ładowania która i tak jest nieunikniona.

    Jeszcze, kuźwa, raz, i to powoli, bo widzę, że nie do ciera...
    Nie chodzi o potrzebę ŁADOWANIA tylko o zużyty, zmęczony akumulator.
    Nawet w pełni naładowany, do 100% wskaźnika naładowania, nie jest
    w stanie dostarczyć on tyle prądu ile może dostarczyć nowy aku.

    > Po jaką cholerę zwalniać system łudząc użytkownika że bateria jeszcze
    > pociągnie, że bateria jeszcze sprawna, że jest dobrze ...
    > Skoro dobrze NIE JEST

    Po taką cholerę, że alternatywą jest NIESPODZIEWANY reset lub
    wyłączenie się telefonu bo bateria fizycznie nie jest w stanie zasilić
    wysokich wymagań procesora w szczycie, np. odpalania nawigacji.
    I nie chodzi tu o potrzebę ładowania, bo bateria może mieć jeszcze
    np. 60% energii i działać wyśmienicie gdy czytasz pocztę lub oglądasz
    fejsa, ale gdy odpalisz coś, co wymaga 100% mocy CPU to się wyłączy.

    Kapujesz teraz czy wciąż nie? Bo tracę już cierpliwość...

  • 88. Data: 2019-05-27 16:30:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Można jeszcze podłączyć ładowanie i jak każdy normalny biały człowiek (;-)
    > wiem grubo) wymienić baterię na sprawną.
    > Bo urządzenie ma być sprawne i takie sprawne kupowałem

    Możesz wymienić starą baterię na nową. Oczywiście. Ale jak sam
    zauważyłeś sa to spore koszty i nie każdemu przeszkadza że mu się
    nawigacja odpali na ekranie o sekundę później - nie ma sensu
    użytkownika zmuszać do wydatków jeśli nie są niezbędne.

    > A że propagandowo wygląda to nie ciekawie jak masowo malutkie baterie
    > trzeba wymieniać w autoryzowanym serwisie...
    >
    > To robi się po cichu aktualizację systemu żeby do czasu upłynięcia
    > gwarancji (tutaj strzelam popraw mnie proszę) jakoś podziałał i klient nie
    > miał powodu narzekać i żądać wymiany na sprawny.

    Jesteś uprzedzony i patrzysz na wszystko negatywnie.

    > ja bym wolał znać stan sprzętu który używam.
    > Jak trzyma za krótko to się go reklamuje albo naprawia.
    > Kłamanie o stanie baterii nie jest NAPRAWIANIEM

    Mówimy o bateriach 2-3 letnich lub starszych.
    O jakich reklamacjach bredzisz?

    > i tak będziesz dziadował i żył w niepewności ile jeszcze pożyje
    > niesprawna bateria?

    Na Androdzie żyłbym w niepewności: czy jak wysiądę w obcym
    mieście z samolotu i będę chciał odpalić nawigację to mi się
    S7 wyłaczy czy mi się tym razem uda? Mając iPhone ze starą
    baterią navigacja Ci się odpali, tylko sekundę-dwie później.

    > Aż pewnego dnia padnie na amen bo ten dzień musi nadejść w sposób którego
    > nawet nie przewidziało aple.
    > A telefon akurat jest Ci bardzo potrzebny bo musisz (odpukać) zadzwonić po
    > karetkę.

    No własnie o tym mowa. Wolisz aby dało się zadzwonić za 1/2 sekundy
    czy wolisz aby Ci się telefon wyłaczył z nienacka jak im podajesz adres?

    > W mordę... Takie dziadowanie bo kieszonkowe za małe to odstawia gimbaza.
    > Normalny biały człowiek ;-) naprawia telefon (wymienia niesprawną baterię)
    > i może go dalej używać w specyfikacji i wydajności z dnia zakupu.
    > Jeśli klient wiedziałby że system zostanie tak zmodyfikowany w ochronie
    > baterii podjąłby inną decyzję i kupił u konkurencji.

    Ty jednak jesteś troszkę opóźniony w rozwoju, nie?
    Sam zauważasz, że wymiana baterii w serwisie kosztuje 300zł.
    Po co mam ją wymieniać i wydawać 300zł na stary sprzęt jeśli
    dzięki tej funkcji iOS mój telefon BEZ WYMIANY baterii popracuje
    jeszcze rok dłużej i sobie wymienię go wtedy na nowy?

    > Czy to nie podchodzi pod niekorzystne rozporządzenie mieniem? ;-)

    Ja wiem że Twoje to podchodzi pod braki z samodzielnym myśleniem ;-)

    > GOŚCIU MALINOWY
    > To po to tyle męczyłeś klawiaturę żeby się ze mną zgodzić że powinno być
    > tak jak Androidzie?
    > Zwalnianie systemu nie jest ZŁE. Złe jest robienie tego bez wiedzy
    > uzytkownika i nie poinformowanie go o tym. O daniu mu mozliwości wybory
    > nie wspominając.

    Zwalnianie jest dobre, bo alternatywą jest wyłączenie systemu.
    Bateria NIE JEST W STANIE utrzymać pracy CPU w 100% mocy.
    Co tu jest takiego trudnego do zrozumienia?
    Nie chodziło mi o samo informowanie przed wyłączeniem lecz
    informowanie o tym że dokonano spowolnienia systemu.

    > Ma być tak jak np. w Sonym w przypadku trybu STAMINA. Widać że nie
    > używałeś innych systemów niż jedynie słuszny ;-)
    >
    > Ja pier.... Wykłócają się całymi dniami a na koniec przyznają rację.
    > Trochę szacunku dla mojego czasu :-)
    > Przecież na początku pisałem że złe jest robienie tego na siłę
    >
    > CZYTAĆ CZYTAĆ CZYTAĆ

    No właśnie - nie umiesz czytać bo nigdzie tam wyżej nie przyznałem Ci żadnej
    racji. To tylko Twoja iluzja.

  • 89. Data: 2019-05-27 16:31:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

    > Nie znam się. A gdzie wymienię baterię na oryginalną zalecaną przez
    > producenta i dostanę na to papier?

    Po ch*j Ci jakiś papier? Czy Ty jakiś nienormalny jestes?

    > Zycie jest najważniejsze. Te nieoryginalne baterie wybuchają przecież ;-)

    Acha...

  • 90. Data: 2019-05-27 16:31:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message

> [...]
    > baterię bo te nieoryginalne wybuchają ;-)
    >
    > Pszemol już się zgodził że brakuje mu informacji systemowej o takim

    Zle przeczytałeś.