eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyGaśnie bez wyraźnej przyczyny. › Gaśnie bez wyraźnej przyczyny.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Gaśnie bez wyraźnej przyczyny.
    Date: Thu, 18 Oct 2018 21:49:39 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <pqao4k$smp$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89.25.156.108.static.3s.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1539892180 29401 89.25.156.108 (18 Oct 2018 19:49:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Oct 2018 19:49:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2641669
    [ ukryj nagłówki ]

    Jak nie Wy, to już nie wiem, kto pomoże.
    Alfa Romeo Mito 1,6 jtdm z wtryskiem Boscha cierpi na taką dziwną
    przypadłość, że podczas jazdy czasami silnik nagle gaśnie tak, jakby
    ktoś odciął wtrysk paliwa. Nie jest to jakiś stopniowy spadek mocy,
    tylko od razu zero. Po zgaśnięciu silnika wszystko działa normalnie,
    zarówno wskaźniki, kontrolki, cała elektryka, nawet elektryczne
    wspomaganie działa.
    Wystarczy wtedy na ułamek sekundy wyłączyć i załączyć kluczyk i silnik
    zaczyna pracować normalnie.
    Raz na jakiś czas głupieje w inny sposób - mianowicie nie gaśnie, ale
    traci moc i nie pozwala się wkręcić na więcej, niż ok. 2000 obrotów.
    W tym przypadku także krótkotrwałe wyłączenie kluczykiem go natychmiast
    "uzdrawia". Badanie Multi ECU Scanem i Alfa OBD nie wykazuje żadnych
    błędów. Wszystkie parametry wtrysku, ciśnienia paliwa itd są w normie.
    Problem raczej nie jest po stronie zasilania paliwem, bo to było
    sprawdzane i paliwo dostaje normalnie.
    Sprawdzone zostały też i wyczyszczone złącza elektryczne "komputera" i
    inne, jakie tylko się dało.
    Usterka wygląda bardziej na elektryczną, ale póki co czwarty warsztat
    rozkłada ręce.
    To gaśnięcie zdarzało się kilka miesięcy temu sporadycznie, a teraz co
    kilka km. Auto ma zaledwie 100 kkm przebiegu i 8 lat, nie było walnięte,
    kuny też raczej niczego nie pogryzły, bo żadnych śladów nie ma.
    Ma ktoś z Kolegów pomysł czego szukać?
    Ewentualnie do kogo ten dziwny przypadek oddać? (w rejonie ok Krakowa po
    Gliwice i od Bielska po Częstochowę).
    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: