  • 1. Data: 2010-08-22 20:58:18
    Temat: Gasnie po silnym deszczu
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Czesto gdy dopadnie mnie podczas jazdy
    silna ulewa pozostaje mi jedynie kilka minut jazdy samochodem
    po czym gasnie i pozostaje mi zepchniecie auta na pobocze
    i odczekanie az 'wyschnie'

    zamontowalem dolna oslone silnia sodzac iz od kaluz cos tam
    zamaka, jednak jak dzis sie okazalo to nie to

    zatrzymalem sie dzis na rondzie, zjechalem na pobocze
    pod maska mniej wiecej sucho jakies tam drobne miejscie
    gdzie moglabybyc woda, chyba ze cos uszlo mojej uwadze

    gdzie szukac usterki ?
    auto gasnie akumulator ok, rozrusznikem moge krecic do bolu przez
    godzine bez skutku, moze zalewa centralny sterownik przez kanaly odplywowe
    wody?

    seta ibiza rok 2001

  • 2. Data: 2010-08-22 21:07:11
    Temat: Re: Gasnie po silnym deszczu
    Od: "Miki" <s...@i...eu>

    A może po prostu przewody WN nie są szczelne? Można to sprawdzić w nocy...
    BTW - znajoma miała od nowości IBIZKę (rok prod kolo 1998(99)) która miała
    takie i inne kłopoty z elektryką i niestety przez kilka lat nie udało się
    znaleźć przyczyny mimo że usterek szukało kilku dobrych elektryków...

    Pzdr,
    Miki

  • 3. Data: 2010-08-22 21:29:02
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    (...)

    ale wiesz .. deszcz pada z góry a nie z dołu ;)

    Wymień przewody wysokiego napięcia.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 4. Data: 2010-08-22 22:05:02
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-08-22 20:58, Kris wrote:
    > gdzie szukac usterki ?

    Dorzuce jeszcze: zerknij czy nie gromadzi Ci się woda w dywanikach i czy
    przypadkiem w tej wodzie nie leży wiązka przewodów. Przerabiałem coś
    takiego już w starym samochodzie.

  • 5. Data: 2010-08-22 22:50:41
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Sprawdź czy wogół metalowego pudełka z ECU jest sucho....lub w samym ECU
    może jest woda.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 6. Data: 2010-08-22 23:38:47
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Bugatti" <s...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Sprawdź czy wogół metalowego pudełka z ECU jest sucho....lub w samym ECU
    > może jest woda.

    nigdy nie bedzie tam sucho bo litrami leje sie tam woda
    ktora splywa z szyby, po 3h autko odpalilo jak gdyby nic
    i tak wkolko po kazdym deszczu

    tez obstawiasz przewody WN?

  • 7. Data: 2010-08-22 23:41:44
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Dorzuce jeszcze: zerknij czy nie gromadzi Ci się woda w dywanikach i czy
    > przypadkiem w tej wodzie nie leży wiązka przewodów. Przerabiałem coś
    > takiego już w starym samochodzie.

    zanim otworzysz tą jad... to otworz u góry wieczko
    nakręć sprężynkę w tej mózgownicy

    a jak nie masz nic do powiedzenia to siedz i udawaj głupca
    albo odezwij się rozwiewając wszelkie wątpliwości

  • 8. Data: 2010-08-22 23:42:41
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Miki" <s...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > takie i inne kłopoty z elektryką i niestety przez kilka lat nie udało się
    > znaleźć przyczyny mimo że usterek szukało kilku dobrych elektryków...

    czyli po ciemku patrzeć czy pod maską nie iskrzy
    czy ten efekt jest tylko podczas rozruchu ?

  • 9. Data: 2010-08-23 09:25:24
    Od: mw <m...@g...com>

    On Aug 22, 9:29 pm, "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl> wrote:
    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w
    wiadomościnews:i4rs73$9bm$1@mx1.internetia.pl...
    > (...)
    >
    > ale wiesz .. deszcz pada z góry a nie z dołu ;)
    >
    > Wymień przewody wysokiego napięcia.
    Dzięki polskim drogowcom woda dostaje się do samochodu i z góry i z
    dołu. :-D

  • 10. Data: 2010-08-23 09:46:50
    Od: "RadekNet (www.rejsy-czartery.com)" <r...@p...com.pl>

    On 22 Sie, 19:58, "Kris" <n...@w...pl> wrote:
    > Czesto gdy dopadnie mnie podczas jazdy
    > silna ulewa pozostaje mi jedynie kilka minut jazdy samochodem
    > po czym gasnie i pozostaje mi zepchniecie auta na pobocze
    > i odczekanie az 'wyschnie'

    U mnie to byla cewka zaplonowa (Sharan). Do sprawdzenia za pomoca
    "psikacza" do kwiatkow (z woda) ;)

    --
    Radek Wrodarczyk