  • 1. Data: 2010-07-15 23:00:57
    Temat: [pzdr] Przemyśl czarny roomster(?)
    Od: Mariusz Morycz <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    Pozdrowienia dla kierownika czarnego chyba roomstera z dużym pms-owym
    logo z prawej strony tylnej klapy wprzedzającego mnie (jako rowerzystę,
    dlatego nie trąbiłem) dziś około 19.30 na krótkim odcinku Chrzanowskiej
    między Bielskiego a Paderewskiego.

    To Ty, Rafał, ze swoją magnetyczną wlepą? ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 2. Data: 2010-07-16 22:20:31
    Temat: Re: [pzdr] Przemyśl czarny roomster(?)
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-15 23:00, Mariusz Morycz pisze:

> [...]
    > krótkim odcinku Chrzanowskiej między Bielskiego a Paderewskiego.
    > To Ty, Rafał, ze swoją magnetyczną wlepą? ;)

    To był ja ...

    Błagam ... napisz, że zachowałem bezpieczną odległość od
    rowerzysty, bo mnie zjedzą ;)
    6008

  • 3. Data: 2010-07-16 22:32:12
    Od: marjan <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    W dniu 16.07.2010 22:20, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > To był ja ...

    Tam mi się właśnie wydawało, że to Ty, w końcu kogo innego by ciągnęło
    do naszego Przemyśla, w dodatku na tak mało ruchliwej ulicy w okolicach
    Twojego "pacanowa" ;)

    > Błagam ... napisz, że zachowałem bezpieczną odległość od rowerzysty, bo
    > mnie zjedzą ;)

    ;)

  • 4. Data: 2010-07-16 22:58:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > To był ja ...
    >
    > Błagam ... napisz, że zachowałem bezpieczną odległość od rowerzysty, bo
    > mnie zjedzą ;)

    Jakbym nie miał obitego czarnym lusterkiem łokcia, to bym sam to
    napisał. A tak to się bujaj... do sklepu po nowe lusterko, którem
    upier...lił. ;)

    Pozdrawiam zroweryzowanie

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 5. Data: 2010-07-17 00:31:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-16 22:32, marjan pisze:

    > Tam mi się właśnie wydawało, że to Ty, w końcu kogo innego by
    > ciągnęło do naszego Przemyśla, w dodatku na tak mało ruchliwej
    > ulicy w okolicach Twojego "pacanowa" ;)

    Trza było gonić ... chwilę później siedziałem w żółtym domku na
    browarze ;), a na serpentynach w dół to byś mnie doszedł na
    rowerze spokojnie ;) , to by się i by poznali ... a tak ... 2
    anonimowe wpisy w sieci ;)

    6008

  • 6. Data: 2010-07-17 09:38:05
    Od: marjan <m...@n...spam.student.agh.edu.pl>

    W dniu 17.07.2010 00:31, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:

    > Trza było gonić ... chwilę później siedziałem w żółtym domku na browarze
    > ;), a na serpentynach w dół to byś mnie doszedł na rowerze spokojnie ;)

    No co Ty, Ciebie, megaturbozapierdalacza? ;)

    > , to by się i by poznali ... a tak ... 2 anonimowe wpisy w sieci ;)

    A do kiedy jesteś w Przemyślu?

  • 7. Data: 2010-07-17 12:35:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-17 09:38, marjan pisze:

    > A do kiedy jesteś w Przemyślu?

    W jakim Przemyślu ???? Przedwczoraj byłem w Wapowcach, wczxoraj
    w Krakowie ;), Dziś jestem we Wrocławiu ... ;)

    Data najbliższego ataku na przemyśli bliżej nie znana.

    6008

  • 8. Data: 2010-07-22 16:53:52
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Mariusz Morycz pisze:
    wprzedzającego mnie (jako rowerzystę,
    > dlatego nie trąbiłem)

    a dzwonka nie masz?:)

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-07-22 19:40:41
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-07-22 16:53, krzysiek82 pisze:

    > wprzedzającego mnie (jako rowerzystę,
    > a dzwonka nie masz?:)

    ja na ten przykład mam AIRZOUNDA ... bym trąbnął, to by
    pomyślał, że tir go pozdrawia ;)

    6008