  • 1. Data: 2010-07-16 07:42:01
    Temat: Pojazd na nasze drogi? :)
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    www.gizmodo.com.au/2007/11/rip_saw_ugv_tank_fast_as_
    a_mot.html

  • 2. Data: 2010-07-16 08:20:18
    Temat: Re: Pojazd na nasze drogi? :)
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Pszemol pisze:
    > www.gizmodo.com.au/2007/11/rip_saw_ugv_tank_fast_as_
    a_mot.html

    No muszę przyznać niezły nawet bardzo niezły ale gdzie najbliższy serwis
    żeby zmienić "opony" na zimówki ?? :)

  • 3. Data: 2010-07-16 08:43:08
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Szymon Łuczak napisał:

    a_mot.html

    > No muszę przyznać niezły nawet bardzo niezły ale gdzie najbliższy serwis
    > żeby zmienić "opony" na zimówki ?? :)
    Chyba zimowe gasienice z kolcami, no i to spalanie na 100km :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 4. Data: 2010-07-16 10:09:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał w wiadomości grup

    > www.gizmodo.com.au/2007/11/rip_saw_ugv_tank_fast_as_
    a_mot.html

    jak toto widze to mi sie przypominaja ilustracje do "bajek robotow" lema

  • 5. Data: 2010-07-16 12:06:33
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > www.gizmodo.com.au/2007/11/rip_saw_ugv_tank_fast_as_
    a_mot.html

    Tu jest wersja mini a wlasciwie smart :-)
    http://fun.noshit.pl/DIR-2010.07.09/fnp-16.jpg
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-07-16 12:10:00
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Gabriel 'wilk'" wrote:
    > Tu jest wersja mini a wlasciwie smart :-)
    > http://fun.noshit.pl/DIR-2010.07.09/fnp-16.jpg

    Łe, tym nie da się rozpłaszczać ciągnących się matizopodobnych
    z rybkami na tylnych klapach. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 7. Data: 2010-07-16 14:43:07
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfira3o
    --
    Olleo

  • 8. Data: 2010-07-16 15:48:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Olleo" <o...@t...pl> wrote in message
    .googlegroups.com...
    a_mot.html

    > http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfira3o

    Sadze ze cena tego drugiego jest kilka rzedów wielkosci wieksza :-)

  • 9. Data: 2010-07-16 16:18:14
    Od: Olleo <o...@t...pl>

    > Sadze ze cena tego drugiego jest kilka rzedów wielkosci wieksza :-)

    Ale tylko dlatego, ze place zlikwidowali, bo swego czasu calkiem tanio
    u Ruskow na rzeczonym placu w Legnicy mozna bylo kupic ;)
    --
    Olleo

  • 10. Data: 2010-07-16 18:33:13
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-07-16 10:09, szerszen wrote:

    > jak toto widze to mi sie przypominaja ilustracje do "bajek robotow" lema

    Calkiem trafne porownanie :). Czysta klasyka. Albo niektore komiksy
    S-F z lat 80.

    --

    memento lorem ipsum