  • 11. Data: 2018-01-26 11:37:59
    Temat: Re: Gdzie Internet bez limitu danych?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-26 o 07:26, Marek pisze:

    > A jak ta oferta się nazywa? Rozmawiałem ze znajomym z Tmobile i
    > twierdzi, że nie ma takiej oferty, w której nie byłoby lejka.

    http://www.t-mobile.pl/pl/tmobile1-internet-domowy?i
    nternet

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2018-01-26 11:39:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-01-26 o 10:06, ToMasz pisze:

    > wyobraź sobie że chcesz mieć w domku na odludziu wodę. przychodzi pan z
    > firmy i mówi że za tyle i tyle  to będzie kosztować, ale ograniczeniem
    > jest średnica rury. Ty jednak masz zamiar codziennie wymieniac wodę w
    > basenie i potrzebujesz rury o średnicy 5 cali. gość Ci mówi że to nie
    > jest oferta dla konsumenta tylko dla dużego przedsiębiorcy i takich
    > usług na normalnych rurkach nie robią.
    > To samo próbujesz osiągnąć. jeśli potrzebujesz 300GB to masz jakiś

    Bez przesady, 300gb to nie jest jakaś horrendalna ilość danych. Ja sam
    używam kilkadziesiąt (niecałe 100) gb miesięcznie, doskonale potrafię
    sobie wyobrazić, że normalna rodzina wykorzysta kilkaset gb.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2018-02-01 10:21:57
    Od: Tomasz C <t...@w...eu>

    wyobraźnia:
    sam w domu rzadko przekraczam 10 gb/mies
    bo mam TV a w pracy światłowód
    ale świetnie sobie mogę wyobrazić
    ze ktoś na jednej simkarcie chce mieć
    kilkuosobową rodzinę, oraz nie ma telewizora,
    a chce oglądać mecze na żywo
    300 gb to nie jest jakoś szczególnie dużo

  • 14. Data: 2018-02-01 10:45:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-01 o 10:21, Tomasz C pisze:
> [...]
    > kilkuosobową rodzinę, oraz nie ma telewizora,
    > a chce oglądać mecze na żywo
    > 300 gb to nie jest jakoś szczególnie dużo

    Nawet nie trzeba sobie wyobrażać braku telewizora i streaming meczów -
    bo to raczej nietypowa sytuacja. Wystarczy wiedzieć, ile treści video
    konsumują dzisiejsze dzieci i młodzież.

    --
    Liwiusz