  • 1. Data: 2017-08-23 20:45:15
    Temat: Gdzie jest J.F.?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Już trzeci dzień bez Jego postów (sprawdziłem na wszystkich grupach).
    Urlop?, choroba? - ktoś coś wie?

    TG

  • 2. Data: 2017-08-23 22:21:37
    Temat: Re: Gdzie jest J.F.?
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-08-23 o 20:45, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > (sprawdziłem na wszystkich grupach).

    Raczej wątpię, a nawet gdyby, to wykazałbyś się heroizmem, gdybyś na
    WSZYSTKICH grupach zapytał. ;)

    U źródła - "jf*@poczta.onet.pl" pytałeś?

  • 3. Data: 2017-08-24 00:03:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Tomasz Gorbaczuk pisze tak:

    > Już trzeci dzień bez Jego postów (sprawdziłem na wszystkich grupach).
    > Urlop?, choroba? - ktoś coś wie?

    Na fejsie ;)

    Żarty żartami ale miesiąc temu wlazłbym pod samochód. Poczułem tylko
    powiew.

    Życie choć piękne tak kruche jest ...

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 4. Data: 2017-08-24 10:00:16
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-08-24 o 00:03, PiteR pisze:

    > Na fejsie;)

    Powinien się chyba opowiedzieć. ;-)

    Robert

  • 5. Data: 2017-08-24 13:37:44
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 24 sierpnia 2017 10:00:16 UTC+2 użytkownik Robert Wańkowski napisał:

    > Powinien się chyba opowiedzieć. ;-)

    Fizyką sie zajmuje ostatnio ;)

  • 6. Data: 2017-08-24 13:43:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .
    >Już trzeci dzień bez Jego postów (sprawdziłem na wszystkich grupach).
    >Urlop?, choroba? - ktoś coś wie?

    Odwyk :-)

    J.

  • 7. Data: 2017-08-24 13:52:58
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    > Odwyk :-)

    Znam ten ból :-)

  • 8. Data: 2017-08-24 15:56:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-08-24 o 13:43, J.F. pisze:

    > Odwyk :-)

    No i zguba się znalazła.

  • 9. Data: 2017-08-24 17:40:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 13:43 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    > Odwyk :-)

    No to słabo kuracja przebiega... :-)

    TG

  • 10. Data: 2017-08-24 17:53:05
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 17:40 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > No to słabo kuracja przebiega... :-)

    Może powołamy nową grupę pl.misc.uzaleznieniodgrupdyskusyjnych i na niej
    będziemy wspierali tych, którzy już bez news'ów żyć nie mogą?
    Pomysł może być niezły, tylko kto i gdzie będzie wspierał tych, którzy
    będą wspierać uzależnionych...

    TG