  • 11. Data: 2017-06-24 21:37:28
    Temat: Re: Gdzie kupię?
    Od: z <...@...pl>

    https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=27&t=21868

    https://forum.bitcoin.pl/viewtopic.php?f=79&t=21933

    Symptomatyczne :-)

    A przy okazji.
    Stygnie mi w szafie Xbox. Może na tym. Przecież tam jest zaje... GPU?

  • 12. Data: 2017-06-28 08:18:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-20 o 09:15, Ktos i jeszcze cos pisze:
    > Ktokolwiek cokolwiek?

    Taki mały odzew.
    Najwięcej ludzi ze znanych mi grup a nikt tu nie kopie? :-)

    PS. Kopać nie kopać. Oto jest pytanie :-)

  • 13. Data: 2017-06-28 15:58:29
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .06.2017 o 11:14 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Google twierdzi że w XKom.

    1 szt. Więcej nie sprzedają

    > Koparkę budujesz ?

    Dokładnie :)

    --
    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 14. Data: 2017-06-28 19:36:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-28 o 15:58, Ktos i jeszcze cos pisze:

    > Dokładnie :)

    Komputronik podobno sprzedaje za kupę szmalu. Ale to i tak cud że
    sprzedaje.

    Nie rozmyśliłeś się jeszcze? Waluta spadła. Trudność rośnie. Sprzęt
    cholernie drogi... i we wrześniu mają coś mieszać z kodem...

    Ja miałem już zaklepane 4xGTX 1060 Pallita (1700 zł/szt.) i zdygałem :-)
    Zarobek 500-1000 zł wg kalkulatorów a to może być zawyżone a będzie
    tylko gorzej. Zwrot inwestycji aż za 10 mies.
    No dobra - za 5 mies można będzie sprzedać graty za połowę ceny i wyjść
    na zero. Jakoś z wiekiem mniej odważny jestem :-)

    Ech szkoda że się nie zainteresowałem w marcu np. :-)

    Teraz tylko lampię się na te dwie strony:
    http://www.mycryptobuddy.com/EthereumMiningCalculato
    https://www.etoro.com/pl/markets/ethereum/chart
    Tyle mi zostało

  • 15. Data: 2017-06-29 10:18:35
    Od: "Ktos i jeszcze cos" <c...@i...cos>

    W dniu .06.2017 o 19:36 z <...@...pl> pisze:

    > Komputronik podobno sprzedaje za kupę szmalu. Ale to i tak cud że
    > sprzedaje.

    A którykolwiek z dystrybutorów? Mam umowę tylko z Action, aczkolwiek
    obecnie tylko wiatr tam hula...
    Nie chce mi się specjalnie podpisywać ze wszystkimi pozostałymi umów
    reselerskich, tylko po to, żeby poznać ich cenniki :)

    > Nie rozmyśliłeś się jeszcze? Waluta spadła. Trudność rośnie. Sprzęt
    > cholernie drogi... i we wrześniu mają coś mieszać z kodem...

    Kiedyś trzeba zacząć :) To, że obecnie jest tendencja spadkowa, nie
    znaczy, że znowu nie urośnie ;)
    Wydatek kilku tysi na taką zabawę nie jest jeszcze taki strasznie duży. Na
    niektórych forach ludzie chcą kupić po kilkaset szt. Moje 10 szt. na
    spółkę z kumplem jest przy takich inwestycjach "Pikusiem".

> [...]
    > No dobra - za 5 mies można będzie sprzedać graty za połowę ceny i wyjść
    > na zero. Jakoś z wiekiem mniej odważny jestem :-)

    Nie zauważyłeś dziwnej tendencji wzrostowej, wtedy gdy nasilają się ataki
    w IT? ;) A w jakich walutach żąda się okupu/wykupu klucza odszyfrującego?
    ;)

    Podobno za coinami stoją służby. Pytanie tylko czy to Jankesi, czy
    Chińczycy...?

    > Ech szkoda że się nie zainteresowałem w marcu np. :-)

    Gdy Bitcoin był po kilka gr. (wtedy był już sensacją, bo cena wydawała się
    astronomiczna!), miałem laptopa na celeronie i za bardzo mi się to grzało
    na kolanach, więc olałem temat. A były to czasy, że nawet na takim
    celeronie można było jeszcze ukopać kilka szt :) (dzisiaj nie do
    pomyślenia).

    > Teraz tylko lampię się na te dwie strony:
    > http://www.mycryptobuddy.com/EthereumMiningCalculato
    > https://www.etoro.com/pl/markets/ethereum/chart
    > Tyle mi zostało

    Może zamiast kopania, inwestycja bezpośrednio w coiny?

    Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie

  • 16. Data: 2017-06-29 13:31:28
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-06-29 o 10:18, Ktos i jeszcze cos pisze:

    > Może zamiast kopania, inwestycja bezpośrednio w coiny?

    Jest to jakaś opcja ale boję się wchodzić do kasyna :-)
    Trzeba mieć czas i silne nerwy. Kopanie dla mnie byłoby idealne.
    Mniejszy zysk, większe bezpieczeństwo. Zwłaszcza że ogarniam trochę
    sprzęt i oprogramowanie ;-)
    Niestety straszą lawinowym wzrostem trudności i na chwilę obecną
    założenia optymistyczne 500-1000 zł/mies. To dla mnie trochę za mała
    zachęta. Może gdy bum się skończy to zakupię uzywane karty za 1/3 ceny.
    Ale gdyby kurs ethereum poszedł jeszcze w górę...? :-)