  • 21. Data: 2010-09-14 09:38:30
    Temat: Re: Gdzie kupie elektrolit
    Od: amos <g...@g...com>

    On 13 Wrz, 23:13, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:
    > On Thu, 9 Sep 2010 13:15:45 -0700 (PDT), amos <g...@g...com>

    > Nie wiem czy już kupiłeś, ale może zobacz w sklepie Chemii. Kiedyś był
    > na Powązkowskiej, ale jak widać zlikwidowali.

    Wielkie dzieki, juz dostalem na jakiejs "stacji pipidowce" przy
    Garazowej na Mokotowie.

    --
    amos

  • 22. Data: 2010-10-05 04:11:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "amos" <g...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > A moze skusisz sie na rowerek jakis? Zdrowiej bedzie.

    Może Ty się skusisz zamiast jeździć tramwajem? Zdrowiej będzie.

    > Tylko dlatego, ze czesto sam sobie pewne rzeczy dopowiadasz ;)
    > Z mojej wypowiedzi nawet nie wynikalo, ze objechalem te stacje
    > samochodem.

    Dla mnie tak właśnie wynikało.

    > Nastepnego dnia tez obskoczylem 3 stacje - z tramwaju.
    > Zajelo mi to w sumie jakies 15 min...
    > Ze swojej strony moge doradzic przeczytanie 3x zanim sie odpowie.

    Nie muszę niczego czytać 3x - napisałeś "objechałem" na grupie
    samochodowej i to właśnie sugeruje że objechałeś samochodem.
    Nie ma się co kłócić, nawet jeśli miałeś inne intencje pisząc.
    Napisałeś co napisałeś i tyle :-) Resztę pozostawiłeś do interpretacji
    czytającym więc sobie zinterpretowali tak jak im pasowało...