  • 41. Data: 2015-01-23 21:10:42
    Temat: Re: Gdzie ostatni CPN przed Słowacją?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    dyskusyjnych:54c2a94b$0$2140$6...@n...neostrada
    .pl...

    > Na razie widze ze (w mbanku) oplata roczna wieksza, i wiekszy prog
    > zwalniajacy z tych oplat ... choc na dobra sprawe zawsze moge podejsc do
    > jakiegos automatu i nabic 30 transakcji po zlotowce :-)

    Dokładnie - zwalniająca ilość transakcji jest na tyle śmieszna, że w ogóle
    nie warto się zastanawiać jeśli to ma być główna karta do płacenia.

    > Usilowali mnie namowic na M&M Premium, ale jestem odporny :-)

    > A nie ma malym drukiem ze po 5 latach traca waznosc ? :-)

    Nie, jeśli na konto coś wpływa.
    Czyli dopóki płacisz i mile wpływają to Ci nic nie przepada.
    Ja nawet już na tym samym koncie milowym drugą kartę obrabiam, pierwsza była
    z Citi, ale to drogi bank z durnymi procedurami.

    > A bylo w wewnetrznej poczcie ze zmiana taryf i prowizji, trzeba czytac co
    > nowego :-)

    Kiedy było?
    Niby czytam, ale jakoś musieli to specjalnie ukryć.
    Zawsze niby piszą co się zmienia i na ile, ale tym razem jakoś mi w oko nie
    wpadło.

    > A od krajowych platnosci nie ma ? Dziwne to troche ...

    Wiesz, na krajowych łatwiej to wykryć.
    Masz papierek na 100 zł, a Ci potrącają 102 - głupi by się zorientował że go
    rąbią.

  • 42. Data: 2015-01-23 21:26:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    >Dokładnie - zwalniająca ilość transakcji jest na tyle śmieszna, że w
    >ogóle nie warto się zastanawiać jeśli to ma być główna karta do
    >płacenia.

    Moze, ale ja nie lubie byc codziennie w sklepie ... a tu tak co 3
    dni.

    >Kiedy było?
    >Niby czytam, ale jakoś musieli to specjalnie ukryć.
    >Zawsze niby piszą co się zmienia i na ile, ale tym razem jakoś mi w
    >oko nie wpadło.

    Listopad czy jakos tak - przyzwoicie wczesniej.
    Oczywiscie napisali tylko ze sie zmienia, dalej trzeba bylo grzebac.

    O, masz
    http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,6010,zmiana-w-t
    aryfie-prowizji-i-oplat-mbanku.html
    Wyjatkowo dobry wzrok trzeba miec, aby te zmiany wyszukac :-)

    wczesniej chyba dali zapowiedz zmian.

    >Wiesz, na krajowych łatwiej to wykryć.
    >Masz papierek na 100 zł, a Ci potrącają 102 - głupi by się
    >zorientował że go rąbią.

    Czekaj czekaj - zakladam karte w EUR, place w EUR, to sie raczej
    szybko zorientuje.

    No i ... klient jednak wiecej placi w kraju niz za granica, wielu to
    pewnie tylko w kraju.
    Wplywy z zagranicznych niewielkie, a niezadowolenie klienta olbrzymie
    :-)

    J.

  • 43. Data: 2015-01-23 23:49:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    .pl...

    > Moze, ale ja nie lubie byc codziennie w sklepie ... a tu tak co 3 dni.

    Samochodu nie tankujesz?
    Za bilety nie płacisz?
    Do knajpy/kina/na basen nie chodzisz?

> [...]
    >
    > wczesniej chyba dali zapowiedz zmian.

    > Czekaj czekaj - zakladam karte w EUR, place w EUR, to sie raczej szybko

    Ale tu nie chodzi o kartę w Eur, tylko z Eur jako walutą rozliczeniową.
    Tak czy tak jest przewalutowanie na PLN, więc możesz nie zauważyć, albo
    zrzucić to na karb wysokich kursów VISY.

  • 44. Data: 2015-01-25 02:56:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Jan 2015 23:49:36 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Samochodu nie tankujesz?

    Diesla mam .. rzadko sie tankuje :-)

    > Za bilety nie płacisz?
    > Do knajpy/kina/na basen nie chodzisz?

    Rzadko.

    > Ale tu nie chodzi o kartę w Eur, tylko z Eur jako walutą rozliczeniową.
    > Tak czy tak jest przewalutowanie na PLN, więc możesz nie zauważyć, albo
    > zrzucić to na karb wysokich kursów VISY.

    A nie mozna podpiac do konta walutowego ?

    J.

  • 45. Data: 2015-01-25 10:25:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A nie mozna podpiac do konta walutowego ?

    Nie.
    Do konta walutowego jest inna karta - i już płatna.

  • 46. Data: 2015-01-26 09:48:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    grup

    >Nie. Do konta walutowego jest inna karta - i już płatna.

    Hm, to jest sens ? 2% prowizji zamiast 3%.

    Limit zwalniajacy z oplaty raczej trudno wyrobic, chyba ze ktos bardzo
    czesto w strefie eur bywa.

    J.

  • 47. Data: 2015-01-26 19:22:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    a.pl...

    > Hm, to jest sens ? 2% prowizji zamiast 3%.

    Ale czego sens?
    Bo chyba nie zrozumiałeś - ja nie mówię że do karty do konta walutowego są
    te same prowizje.
    Nie wiem jakie są, bo ani konto walutowe, ani karty do niego mnie nigdy nie
    interesowały.

    > Limit zwalniajacy z oplaty raczej trudno wyrobic, chyba ze ktos bardzo
    > czesto w strefie eur bywa.

    A jest w ogóle takowy limit dla takiej karty (do konta walutowego)?

  • 48. Data: 2015-02-02 14:49:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-01-21 o 17:10, Przemek pisze:
    > A nie było tak, że często jeździsz, aż zaświeci się rezerwa? Wilgoć skrapla się w
    zbiorniku i mogła zamarznąć pompa. Wracające powrotem paliwo jest cieplejsze i
    ogrzewa zbiornik. Jak po dłuższej trasie zostawiasz auto z pustym zbiornikiem
    odwlekając tankowanie na powrót, to za którymś razem można się zdziwić. A parę h w
    cieple wystarczyło, żeby lód puścił i problem znikł.

    Ciekawe :)

    W ubiegłym roku od 20 stycznia do 31 grudnia Inspekcja Handlowa
    skontrolowała 1364 stacje. Niewłaściwą jakość benzyny lub oleju
    napędowego stwierdzono na 55 z nich.

    Małopolskie
    Krynica, PKN ORLEN S.A. nr 47, ul. Stara Droga 5
    Nowy Sącz, PKN ORLEN S.A. nr 238, ul. Tarnowska 32
    Krościenko, PKN ORLEN S.A. nr 426, ul. Jagiellońska
    Kraków, Shell Polska Sp.z o.o., ul. J. Conrada 33
    Zakopane, PKN ORLEN S.A. nr 1317, ul. Na Ustupie

    Zakopane ORLEN :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl