  • 21. Data: 2016-02-12 13:50:48
    Temat: Re: Gdzie powinna być wyciągarka?
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-02-09 o 13:20, WW pisze:
    > Witam
    >
    > Mam pytanie do znawców tematu.
    > Gdzie powinna być zamontowana wyciągarka
    > (...)
    > Pozdrawiam
    > WW

    A może taki patent?
    http://www.polskioffroad.com/ART/przenosna_wyciagark
    a.html

  • 22. Data: 2016-02-12 20:50:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-12 o 13:50, adam pisze:

    > A może taki patent?
    > http://www.polskioffroad.com/ART/przenosna_wyciagark
    a.html

    Gdyby to było dobre to oferent zamieścił by informację pod
    jakie wyciągarki (uciąg) montują uchwyty.
    A tak pojedziesz czy zadzwonisz i usłyszysz że tylko pod 1200
    kg. I po temacie.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2016-02-15 17:49:06
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2016-02-12 o 20:50, RadoslawF pisze:
> [...]
    >>> Pozdrawiam

> [...]
    > jakie wyciągarki (uciąg) montują uchwyty.
    > A tak pojedziesz czy zadzwonisz i usłyszysz że tylko pod 1200

    Akurat widziałem Wojtka w akcji, daje rade, na pewno nie jest to 1200
    kg. Przekładał kilka razy, w sumie sprawnie idzie, tylko dźwigania trochę.

  • 24. Data: 2016-02-17 00:17:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-02-15 o 17:49, adam pisze:

    > Akurat widziałem Wojtka w akcji, daje rade, na pewno nie jest to 1200
    > kg. Przekładał kilka razy, w sumie sprawnie idzie, tylko dźwigania trochę.

    To że coś faktycznie działa nie oznacza ze jest warte polecenia.
    Maluchem też dojedziesz do pracy ale szybciej, wygodniej i mniej
    awaryjnie zrobisz to czymś innym.

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2016-02-18 10:36:12
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2016-02-12 o 13:40, adam pisze:

    > Właśnie odpowiedziałeś sobie na pytanie;)

    Tak się tylko wydaje.
    Jak wspomniałem, taka jazda ciężkim wozem warsztatowym może nie mieć
    odniesienia do typowych samochodów terenowych. Poza tym musi istnieć
    jakiś powód, że wszystkie te wozy są oferowane prawie wyłącznie ze
    sprężarką zamontowana tylko z przodu.
    Dlatego odważyłem się zapytać o to doświadczonych posiadaczy terenowych
    samochodów.

    Pozdrawiam
    WW

  • 26. Data: 2016-02-18 10:42:03
    Od: WW <w...@v...pl>

    > A może taki patent?
    > http://www.polskioffroad.com/ART/przenosna_wyciagark
    a.html

    I to jest doskonała odpowiedz na moje pytanie.
    Widząc to człowiek się zastanawia, dlaczego wcześniej na coś takiego nie
    wpadł!

    Moim zdaniem doskonałe i spełniające wszystkie wymagania rozwiązanie.

    Pozdrawiam
    WW

  • 27. Data: 2016-02-18 10:57:12
    Od: WW <w...@v...pl>

> [...]

    odniesienia do typowych samochodów terenowych. Poza tym musi istnieć
    jakiś powód, że wszystkie te wozy są oferowane prawie wyłącznie z
    wyciągarką zamontowana tylko z przodu.

  • 28. Data: 2016-02-19 13:58:43
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "WW" napisał

    > Moim zdaniem doskonałe i spełniające wszystkie wymagania rozwiązanie.

    Napisałem Ci gdzie najlepiej zasięgnąć informacji...ale wolisz polegać na
    swoim zdaniu. Faktycznie, najlepiej uczyć się na własnych błędach.
    Ale co mi tam :>
    Informuję, że wyciągarka do leciutkiego auta powinna mieć uciąg
    przynajmniej 8500 lbs. Taka wyciągarka z liną stalową waży trzydzieści parę
    kilo plus dziesięć kilogramów płyta. To daje ponad 40 kilogramów do
    dźwigania
    w błocie. Możesz ewentualnie zaoszczędzić parę kilo stosując linę
    syntetyczną...
    Baw się dobrze :))

    --
    Hinek

  • 29. Data: 2016-02-19 14:09:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "WW" napisał
    >Informuję, że wyciągarka do leciutkiego auta powinna mieć uciąg
    >przynajmniej 8500 lbs.

    4 tony ?
    Co ty chcesz - auto pionowo w gore wciagac i to jeszcze z dwoma innymi
    ?

> [...]
    >dźwigania
    >w błocie. Możesz ewentualnie zaoszczędzić parę kilo stosując linę

    No, mozna zamontowac na pierwszy widok blota :-)

    J.

  • 30. Data: 2016-02-19 14:33:00
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "WW" napisał
    >
    > 4 tony ?
    > Co ty chcesz - auto pionowo w gore wciagac i to jeszcze z dwoma innymi ?

    Pług rolniczy waży 500 kg, a potrzeba ciągnika 50 KM, żeby go sensownie
    napędzać.

    Jak samochód siedzi w błocie do klamek, to nie ciągnie się masy samochodu,
    tylko orze się błoto pługiem o powierzchni co najmniej 1 m2 i to
    prostopadłej do kierunku ruchu.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba