  • 1. Data: 2016-02-09 13:22:49
    Temat: Winiety
    Od: "jotemon" <j...@i...pl>

    Granica Austria - Czechy, droga E461 (52 w Czechach). Zaraz po przekroczeniu
    granicy jest punkt sprzedaży winiet. Czy jest on czynny okrągłą dobę?

    Pozdrówka,

    jotemon

  • 2. Data: 2016-02-09 15:30:58
    Temat: Re: Winiety
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2016-02-09 o 13:22, jotemon pisze:
    > Granica Austria - Czechy, droga E461 (52 w Czechach). Zaraz po
    > przekroczeniu granicy jest punkt sprzedaży winiet. Czy jest on czynny
> [...]
    W Czechach winiety dostaniesz na każdej stacji benzynowej.

  • 3. Data: 2016-02-09 16:33:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wchpikus" napisał w wiadomości grup

    >W Czechach winiety dostaniesz na każdej stacji benzynowej.

    No, tu akurat zwykla droga, do pierwszej platnej bedzie jeszcze kilka
    stacji.
    Ale np jadac A1 z Polski - to gdzie trzeba kupic winietke ?
    Jeszcze w Polsce ?

    J.

  • 4. Data: 2016-02-09 16:48:52
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-02-09 16:33, J.F. wrote:
> [...]
    > stacji.
    > Ale np jadac A1 z Polski - to gdzie trzeba kupic winietke ?

    pierwszy odcinek autostradu jest bezpłatny (strefa buforowa).
    To samo jak będziesz wjeżdżał na Węgry.

    Apropo - nie miały być od tego roku obowiązywać w Czechach i Słowacji
    winiety elektroniczne?
    (jak np, w Rumuni, Węgrzech?)

  • 5. Data: 2016-02-09 16:51:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2016-02-09 16:48, AL wrote:

> [...]
    > To samo jak będziesz wjeżdżał na Węgry.
    >
    > Apropo - nie miały być od tego roku obowiązywać w Czechach i Słowacji

    ok, dotyczy to jednak tylko Słowacji:
    http://podroze.onet.pl/aktualnosci/oplaty-na-slowack
    ich-autostradach-i-winiety-elektroniczne-gdzie-kupic
    /4lnszy

  • 6. Data: 2016-02-09 17:28:05
    Od: "jotemon" <j...@i...pl>

    >W Czechach winiety dostaniesz na każdej stacji benzynowej.

    No, tu akurat zwykla droga, do pierwszej platnej bedzie jeszcze kilka
    stacji.
    ~~~~
    MYTOCZ na mapie:

    http://www.mytocz.eu/files/images/maps/MYTOCZ_381_to
    ll_map.gif

    pokazuje drogę 52 płatną od granicy.

    jotemon

  • 7. Data: 2016-02-09 18:34:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Jeszcze w Polsce ?

    Tez mozna.

  • 8. Data: 2016-02-09 19:28:47
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > Granica Austria - Czechy, droga E461 (52 w Czechach). Zaraz po
    > przekroczeniu granicy jest punkt sprzedaży winiet. Czy jest on czynny

    Nie kupuj winiety w Polsce bo jest drożej, kup na pierwszej stacji po
    przekroczeniu granicy. To samo dotyczy winiety austriackiej, kup w
    Austrii. Nie ma problemu z zakupem ani w Czechach ani Austrii
    -przerabiane wielokrotnie.

  • 9. Data: 2016-02-09 21:58:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jotemon" napisał w wiadomości grup
    >MYTOCZ na mapie:
    >http://www.mytocz.eu/files/images/maps/MYTOCZ_381_t
    oll_map.gif
    >pokazuje drogę 52 płatną od granicy.

    No to nie wiem, tam jest zwykla droga, brac za to pieniadze - rozboj w
    bialy dzien :-)
    Chyba, ze juz zdazyli zrobic porzadna ekspresowke.
    Albo im jakis inny cel przyswieca - zeby np nie omijac sasiedniej
    autostrady.

    https://www.rsd.cz/wps/portal/web/Silnice-a-dalnice/
    Dalnicni-poplatky

    Taaa ... moze i zwykla droga, ale, k***, 1 klasy.
    No i nie widze odcinkow wolnych od oplaty przy granicach, wiec
    formalnie to gdzie ta winietke kupic ?

    J.

  • 10. Data: 2016-02-09 22:02:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >Taaa ... moze i zwykla droga, ale, k***, 1 klasy.
    >No i nie widze odcinkow wolnych od oplaty przy granicach, wiec

    Albo i nie
    http://www.sfdi.cz/myto-a-dalnicni-kupony/dalnicni-k
    upony-2016/zpoplatnene-useky/

    Te wczesniejsze mapy to dla ciezarowek ?

    J.