  • 21. Data: 2013-01-06 18:55:18
    Temat: Re: Gdzie tu prewencja?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A kto kiedykolwiek mówił że to prewencja? Mówią otwartym tekstem -
    > spodziewają się tyle a tyle wpływów z fotoradarów. To wszystko.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s

    w sumie jest w tym jakaś logika.
    Wpływy do budzetu się zwiększają.
    Ja już w tym roku zapłaciłem - kupiłem CB...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 23. Data: 2013-01-06 18:55:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > A moim zdaniem akurat tam fotoradar to dobra sprawa.
    > Po dłuższej podróży autostradą bramki, czy wjazd na stację benzynową
    > mogą okazać się "zdradzieckie", bo kierowca może nie doceniać prędkości,
    > z jaką się porusza i ile potrzeba na jej wytracenie. Kiedyś mnie np.
    > nauczono, że zjeżdżając na stację benzynową na wjeździe trzeba wbić
    > dwójkę i jak nie stracę zębów na kierownicy, to prędkość jest OK ;)
    > IMO pilnowanie odpowiedniego wytracenia prędkości kawałek przed bramkami
    > jest potrzebny, a fotoradar skutecznie dyscyplinuje kierowców.

    potwierdzam.
    Przerazające sa relacje z wypadkó zdarzające się na bramkach przy
    autostradzie.
    Ofiary, krew, mordercy i inne takie demagogie ścielą się tam gęsto...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 22. Data: 2013-01-06 18:55:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Chora władza nie kraj.

    Mylisz się.
    Co ma zrobić władza, skoro ten kraj jest tak naiwny że 30% wierzy w zamach?
    to teraz wyobraż sobie ile wierzy w takie bzdury, jakie LEPEK napisał?
    A skoro wierzy pewnie z 70% to co ma władza zrobić? Walczyć z takimi
    przekonaniami?

    Jak się nad tym zastanowić, to pomóc może tylko to, co jest powodem
    większości wypadków. Szkolenie, podnoszenie umiejętności ,świadomości -
    wtedy takie zabobobny przestają być straszne.
    TVN zaczął...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 24. Data: 2013-01-06 18:57:19
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-06 18:52, Marek Dyjor pisze:
    > chory kraj...
    > podobnie jak pomysł aby poprawiać bezpieczeństwo przez postawienie radaru.
    > dlaczego nie przez zamontowanie oświetlenia, zrobienie chodnika
    > zamontowanie przejścia ze światłami itd...

    No widzisz ... Marnujesz się, nikt na to nie wpadł LOL
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 25. Data: 2013-01-06 19:24:19
    Od: DoQ <d...@g...com>

    W dniu 2013-01-06 18:52, Marek Dyjor pisze:
    > chory kraj...
    > podobnie jak pomysł aby poprawiać bezpieczeństwo przez postawienie radaru.

    W Reichu postawili na autostradach fotoradary, a u nas jeszcze ich nie ma :P

    Pozdr.

  • 26. Data: 2013-01-06 19:31:22
    Od: tÎż

    LEPEK wrote:

    > Przeczytaj jeszcze raz moją odpowiedź i zauważ, że nie piszę tam o
    > wjeżdżaniu w bramki

    A może po prostu przyznaj, że piłeś i wszyscy będą zadowoleni? :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2013-01-06 20:56:42
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl>

> [...]
    > IMO pilnowanie odpowiedniego wytracenia prędkości kawałek przed bramkami
    > jest potrzebny, a fotoradar skutecznie dyscyplinuje kierowców.

    Po co konkretnie ma dyscyplinować ?

  • 28. Data: 2013-01-06 20:57:30
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 6 Jan 2013 18:12:12 +0100, frank drebin napisał(a):

    > ok.
    > A radar temu zapobiega?

    Jakie były skutki postawianie budki to nie wiem.
    Ale jaki kierowca zwróci uwagę na prędkościomierz, żeby przejechać przy
    budce z prędkością dozwoloną, to już go ta prędkość przed samą bramką nie
    zaskoczy.

  • 29. Data: 2013-01-06 20:58:53
    Od: "Koleg" <e...@v...pl>

    Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > ok.
    > A radar temu zapobiega?

    Częściowo, tak.
    Część kierowców dostosuje swoją prędkość do obowiązującej
    w danym miejscu.

  • 30. Data: 2013-01-06 20:59:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Powiedzmy sobie szczerze - zaplacisz pare mandatow, to i funkcja
    > prewencyjna sie objawi :-)

    To pewnie tak, jak z innymi ograniczeniami: Wszystkich Świętych i stoi jakiś
    dziadziuś co nie wiedział, że właśnie w tym miejscu suszą