  • 1. Data: 2009-03-22 16:27:59
    Temat: Laptop Asus i podtrzymanie Biosu
    Od: "news.internetia.pl" <t...@m...com>

    Witam
    Mam lapka Asus L2000, taki starszy model, (o taki dokładnie:
    http://www.aranet.pl/sklep/spec/inne/asus__l2000.htm
    ) działa OK ale po
    wyłączeniu nie trzyma daty i godziny i ustawień w Biosie. Nie mam dużego
    doświadczenia z laptopani, zawsze sądziłem że tu bios podtrzymuje główny
    akumulator. Jak widać tu tak nie jest.
    Proszę podpowiedzcie mi czy warto dobierać mu się do bebechów, znajdę
    tam baterię tak jak w stacjonarnym? Może ktoś takiego rozbierał i wie co
    i jak?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-23 14:59:18
    Temat: Re: Laptop Asus i podtrzymanie Biosu
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "news.internetia.pl" <t...@m...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Proszę podpowiedzcie mi czy warto dobierać mu się do bebechów, znajdę tam
    > baterię tak jak w stacjonarnym? Może ktoś takiego rozbierał i wie co i
    > jak?

    Powinna byc bateria tak jak w stacjonarnym. Problem z lapkami jest tego
    typu, ze czesto wymontowanie jednej czesci pociaga za soba wymontowanie
    kilku innych, ktore te pierwsza przyslaniaja. Wioec jesli nie miales
    wczesniej do czynienia z rozbieraniem laptopow to moze udaj sie do serwisu,
    zaplacisz 50 PLN i obejdzie sie bez stresow.

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://www.virtual-it.pl/

  • 3. Data: 2009-03-24 17:14:01
    Od: "tatapsychopata" <t...@m...com>

> [...]
    > wczesniej do czynienia z rozbieraniem laptopow to moze udaj sie do
    > serwisu, zaplacisz 50 PLN i obejdzie sie bez stresow.

    No niby tak, ale może ktoś z szanownych tu obecnych majstrował przy takim
    lapku i przynajmniej wie jaka tam jest bateria? Zawczasu nabyłbym żeby nie
    rozbierać dwa razy.