  • 11. Data: 2013-01-07 22:19:38
    Temat: Re: Gminy bez radarów
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-07 22:18, megrims pisze:

    > http://otomoto.pl/skoda-octavia-z-fotoradarem-ad9c-s
    k4441l-C27142470.html

    zapomniałem napisać: kupiłbym sobie coś takiego i wkurwiał ludzi :D
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 12. Data: 2013-01-07 22:41:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Mon, 07 Jan 2013 21:29:13 +0100, Marcin Jan napisał(a):

    > powinno być tak że TYLKO gminy mają prawo wskazywać miejsca do
    > postawienia fotoradaru (również wyznaczać gdzie ma działać ITD), ale
    > kasa z mandatów może trafić TYLKO do skarbu państwa.

    Każdy system, gdzie decydent nie będzie beneficjentem będzie dobry.

    Ja bym to zrobił tak, że policja wskazuje miejsca instalacji fotoradarów,
    ITD utrzymuje system, skarb państwa funduje, kasa np. do ZUS z
    przeznaczeniem na nowe gmachy :-)

  • 13. Data: 2013-01-07 23:17:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-07 22:41, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    >
    > Ja bym to zrobił tak, że policja wskazuje miejsca instalacji fotoradarów,
    > ITD utrzymuje system, skarb państwa funduje, kasa np. do ZUS z

    E tam. Na premie dla tych przy korycie.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 14. Data: 2013-01-08 14:21:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jakub Witkowski wrote:
> [...]
    > to ich własność. A może wcale nie odbiorą, tylko zabronią używać, i
    > złożą ofertę nie do odrzucenia? Oddajcie za ćwierć ceny, albo... se

    W sumie to forsa z radarów powinna iść na fundusz z któego by budowano i
    remotnowano drogi oraz na fundusz z którego by pomagano ofiarom wypadków
    komunikacyjnych. Wtedy nikt by nie pyskował.

  • 15. Data: 2013-01-08 14:47:24
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-01-08, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > W sumie to forsa z radarów powinna iść na fundusz z któego by budowano i
    > remotnowano drogi oraz na fundusz z którego by pomagano ofiarom wypadków
    > komunikacyjnych. Wtedy nikt by nie pyskował.

    Ale i nikt by nie mial interesu zbierac kasy...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2013-01-08 14:54:18
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 8 Sty, 14:47, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 2013-01-08, Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:>> Linków nie podaję, bo
    wszędzie trąbią... Brawo minister Nowak! Ten ma

    > Ale i nikt by nie mial interesu zbierac kasy...

    Raczej to niczego nie zmieni - budowa i remonty drog kosztuja wiecej
    niz te przewidywane wplywy z foto (pomijajac juz pomoc dla ofiar
    wypadkow), wiec na papierze od reki moga powiedziec, ze 100% idzie na
    taki cel ;) , za to dofinansowanie z budzetu po cichu sie lekko
    przytnie... i wyjdzie na to samo

    WS

  • 17. Data: 2013-01-08 15:44:32
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2013-01-08 14:54, WS pisze:

    > taki cel ;) , za to dofinansowanie z budzetu po cichu sie lekko
    > przytnie... i wyjdzie na to samo

    No to niechby szło na NFZ... tam przynajmniej jest oddzielna składka.
    Na budżet tak wprost to nie wpływa (są jakieś dotacje, ale mocno celowe,
    np. na leczenie nieubezpieczonych, zagraniczniaków itp).

  • 18. Data: 2013-01-09 21:42:01
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

> [...]
    >
    > Ja bym to zrobił tak, że policja wskazuje miejsca instalacji fotoradarów,
    > ITD utrzymuje system, skarb państwa funduje, kasa np. do ZUS z

    już myślałem że napiszesz jakiś banał w stylu że kasa ma iść nowe drogi :D