  • 1. Data: 2020-03-13 18:08:05
    Temat: Akumulatorek 3v
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Taki wynalazek namierzyłem w pewnym urządzonku. Akumulatorek litowy do
    podtrzymania RTC. Nie Li-po/ion, ino litowy. Nominalnie 3V (a nie 4.2).
    Ładowane prądem rzędu 50 uA. Pojemność ok 2.5mAh. I tak się tylko
    zastanawiam, czy to nie jest po prostu zwyka bateria Li.
    Padło to cudo, ma poniżej 1V, supercap się nie zmieści. Zamówiłem taki
    7mAh - ten jeszcze wejdzie.
    otychczas nie wiedziałem, że coś takiego istnieje.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 2. Data: 2020-03-13 18:34:20
    Temat: Re: Akumulatorek 3v
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Taki wynalazek namierzyłem w pewnym urządzonku. Akumulatorek litowy do
    > podtrzymania RTC. Nie Li-po/ion, ino litowy. Nominalnie 3V (a nie 4.2).
    > Ładowane prądem rzędu 50 uA. Pojemność ok 2.5mAh. I tak się tylko

    bo jeśli to taka pastylka (wyszukałem 3v 7mah) to nie akumulatorek jest
    raczej a bateria litowa z wyprowadzeniami. W karcie nie ma nic o ładowaniu:)

  • 3. Data: 2020-03-13 18:50:47
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 13/03/2020 17:34, sirapacz wrote:

    > bo jeśli to taka pastylka (wyszukałem 3v 7mah) to nie akumulatorek jest
    > raczej a bateria litowa z wyprowadzeniami. W karcie nie ma nic o
    > ładowaniu:)

    https://uk.rs-online.com/web/p/button-rechargeable-b
    atteries/0407899/

  • 4. Data: 2020-03-13 23:03:04
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-03-13 o 18:50, Cezar pisze:

    > https://uk.rs-online.com/web/p/button-rechargeable-b
    atteries/0407899/

    Albo tu:

    http://www.batimex.pl/towary.php?idzastosowania=394&
    idzastosowanianad=393&search=VL2330

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2020-03-14 08:49:09
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 13.03.2020 o 18:08, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > 7mAh - ten jeszcze wejdzie.
    > otychczas nie wiedziałem, że coś takiego istnieje.

    Natknąłem się na podobny element też w niektórych starszych smartfonach
    Nokii - E51, N900.
    Trochę dyskusji na ten temat w kontekście modelu N900 jest np. tutaj:
    https://talk.maemo.org/showthread.php?t=90864

  • 6. Data: 2020-03-14 10:26:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 13 Mar 2020 17:50:47 +0000, Cezar napisał(a):

    > https://uk.rs-online.com/web/p/button-rechargeable-b
    atteries/0407899/

    Jest jeszcze taki wynalazek CTL1616

    https://www.swiatzegarkow24.pl/produkty/4230-orygina
    lna-bateria-kondensator-akumulator-ctl1616-panasonic
    .html

    I podobne do innych zegarkow z ladowaniem slonecznym

    J.

  • 7. Data: 2020-03-14 10:32:48
    Od: Cezar <c...@t...pl.nospam>

    On 14/03/2020 09:26, J.F. wrote:

> [...]
    lna-bateria-kondensator-akumulator-ctl1616-panasonic
    .html

    > I podobne do innych zegarkow z ladowaniem slonecznym

    Rzeczywiscie - ale te mają nominalnie 2.3V
    https://industrial.panasonic.com/cdbs/www-data/pdf2/
    AAF4000/AAF4000C34.pdf