-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Robson <r...@...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Golf IV- ubywa plynu chlodzacego
Date: Wed, 18 Aug 2010 07:54:52 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 17
Message-ID: <i4fsjc$c93$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 62.233.192.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 7bit
X-Trace: news.onet.pl 1282110892 12579 62.233.192.4 (18 Aug 2010 05:54:52 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Aug 2010 05:54:52 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
Thunderbird/3.1.2
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304603
[ ukryj nagłówki ]witajcie.
Mam nastepujacy problem: ubywa plynu chlodzacego w golfie IV,'00 1,9tdi
(100koni). W warsztacie byl robiony rozrzad, wynieniona pompa plynu i
napinacz hydrauliczny. Przed wymiana samochod jezdzil 1,5 roku (od czasu
kupienia) i nie dolewalem plynu nic - nie ubywalo, poziom byl
prawidlowy. Po wymianie pojedzil samochod kilka dni po miescie - nic sie
nie dzialo, przed wyjazdem sprawdzalem poziom, byl prawidlowy.
Pojechalismy na urlop, po przejechaniu 600km zniknal plyn ze zbiornika
wyrownawczego. dolalem, tydzien krotkich jazd na miejscu (kilkanascie km
dziennie) - nie widac ubytku. Znowu trasa 600km - i znowu nie ma plynu.
Pojechalem do warsztatu, postal samochod pol dnia i powiedzieli, ze nie
widac wycieku plynu ( ja tez nie zauwazylem), ze to bedzie albo
uszczelka pod glowica albo peknieta glowica lub blok. Co o tym myslicie,
co mam zrobic? ciagle zastanawia mnie ta korelacja, wymiana
rozrzadu-poczatek klopotow.
R
Następne wpisy z tego wątku
- 18.08.10 08:34 Kamil 'Model
- 18.08.10 08:37 Czarek Daniluk
- 18.08.10 10:07 Agent
- 18.08.10 10:14 Agent
- 18.08.10 10:23 Robson
- 18.08.10 11:23 Kamil 'Model
- 18.08.10 13:21 Czarek Daniluk
- 19.08.10 20:53 Endriu
- 22.08.10 16:43 gogi
- 22.08.10 16:47 Lewis
- 22.08.10 16:54 gogi
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=