  • 1. Data: 2018-12-15 00:28:04
    Temat: Google Maps
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Niespodziewanie skończyła mi się licencja na NE, więc pojechałem z GM.
    Pierwsza trasa i skierowała mnie w Piłsudskiego (Wrocław). A tam korki nawet w
    sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.

    Z drugiej strony nieźle ta aplikacja rozwinęła się. Trasy alternatywne całkiem
    ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także
    podsumowanie podróży :)

  • 2. Data: 2018-12-15 15:59:21
    Temat: Re: Google Maps
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 14.12.2018 o 23:28, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także

    w ostatnich miesiącach zauważam błędne oznakowanie / zamknięcie ulic -
    może ci z Waze zgłaszają dla jaj? Dla przykładu przez kilka dni GM
    potrafi omijać czynny odcinek autostrady (wyświetlając zakaz wjazdu na
    mapie) lub nie brać pod uwagę drogi którą wcześniej prowadziło,
    wyznaczając od razu objazd na odcinku 1km (nie wyświetlając dlaczego,
    ale uporczywie odsyłając na inną drogę)

    Łukasz

  • 3. Data: 2018-12-15 19:50:56
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:
    > Niespodziewanie skończyła mi się licencja na NE, więc pojechałem z GM.
    > Pierwsza trasa i skierowała mnie w Piłsudskiego (Wrocław). A tam korki nawet w
    > sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.

    Najwyraźniej tamtedy było najszybciej, nawet wliczając korek.

    > Z drugiej strony nieźle ta aplikacja rozwinęła się. Trasy alternatywne całkiem
    > ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także
    > podsumowanie podróży :)

    Ano. I dobrze dziala wyznaczanie trasy offline - przydaje sie to na
    wakacjach jak telefon nie ma zasiegu albo nie chcesz za roaming płacić.

  • 4. Data: 2018-12-15 20:44:22
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-12-15 o 00:28, r...@k...pl pisze:
> [...]
    > ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także

    Póki co chyba jednak nie ma lepszej darmowej nawigacji online. Bardzo
    realnie podaje czas dojazdu, a ostatnio nawet na trasie Kraków -
    Warszawa przed samym wyjazdem podało mi przyjazd na 17:05 a dotarłem na
    miejsce 17:10. Owszem są też wpadki, chociażby na tej trasie uporczywie
    chciało mnie kierować na jakiś absurdalny objazd niby zamkniętego
    odcinka DK 7 między Jędrzejowem a Mnichowem.

  • 5. Data: 2018-12-15 22:07:53
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 15 Dec 2018 18:50:56 -0000 (UTC), w <pv3ieg$grs$2@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Najwyraźniej tamtedy było najszybciej, nawet wliczając korek.

    Najwyraźniej nie było najszybciej, co rosnący czas dojazdu wyraźnie
    sygnalizował.

  • 6. Data: 2018-12-15 22:44:22
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2018-12-15 20:44, spider wrote:

    > Póki co chyba jednak nie ma lepszej darmowej nawigacji online. ...

    A ile darmowych nawigacji próbowałeś?

  • 7. Data: 2018-12-16 06:10:15
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Najwyraźniej nie było najszybciej, co rosnący czas dojazdu wyraźnie
    > sygnalizował.

    Ciekawa logika :-)))))

  • 8. Data: 2018-12-16 10:29:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 15 Dec 2018 00:28:04 +0100, r...@k...pl napisał(a):
    > Niespodziewanie skończyła mi się licencja na NE, więc pojechałem z GM.
    > Pierwsza trasa i skierowała mnie w Piłsudskiego (Wrocław). A tam korki nawet w
    > sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.

    Ale nie miales rownolegle NE, wiec nie wiesz - niespodziewany korek,
    czy na innych +15 minut :-(

    Od postu Marka zaczalem zwracac uwage na yanosika ... on chyba
    faktycznie kiepsko rozpoznaje korki i kiepsko prowadzi.
    I czesto nie ma informacji o zamknietych drogach.

    > Z drugiej strony nieźle ta aplikacja rozwinęła się. Trasy alternatywne całkiem
    > ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także
    > podsumowanie podróży :)

    A ja mialem ostatnio mala zagwozdke. Gniezno-Wagrowiec, google
    prowadzi prosto, a drogowskazy mowia, ze droga zamknieta.

    Sie okazalo, ze jest most tymczasowy. I nie wiem - chwalic ze wie o
    nim, czy ganic, ze nie wie o zamknieciu.

    No i ciagle nie lubie, ze nie ma widoku 2D, ze zoom bardzo duzy, ze
    aktualizuje trase rzadko ...

    J.

  • 9. Data: 2018-12-16 10:31:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2018 05:10:15 -0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

    > Ciekawa logika :-)))))

    Ogolnie bardzo prawidlowa - skoro rosl, to znaczy, ze google o korku
    nie wiedzial.

    Co jednak nie znaczy, ze inne nie byly zakorkowane.

    J.

  • 10. Data: 2018-12-16 13:45:37

    Sun, 16 Dec 2018 05:10:15 -0000 (UTC), w <pv4mnn$ako$1@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Ciekawa logika :-)))))

    Pszemol, że u ciebie są wyraźne deficyty na poziomie podstawowym to już od
    dawna wiadomo.
    Więc wytłumaczę łapatologicznie:
    Skoro przewidywany czas przejazdu daną trasą (kilka km) wynosi X minut, a
    realny okazał się X+10 minut, to chyba jasne, że przewidywania dotyczące ruchu
    są z czapy wzięte.