  • 11. Data: 2018-12-16 20:12:39
    Temat: Re: Google Maps
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 15 Dec 2018 20:44:22 +0100, spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>
    wrote:

    >chciało mnie kierować na jakiś absurdalny objazd niby zamkniętego
    >odcinka DK 7 między Jędrzejowem a Mnichowem.

    To są odwieczne probelmy GM spowodowane tym, że zmiany na mapach
    zatwierdzane są gdzieś w Indiach. A od czasu zamknięcia googlowego
    mapmakera jest tylko gorzej.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 12. Data: 2018-12-16 20:13:59
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 16 Dec 2018 10:29:53 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Od postu Marka zaczalem zwracac uwage na yanosika ... on chyba
    >faktycznie kiepsko rozpoznaje korki i kiepsko prowadzi.
    >I czesto nie ma informacji o zamknietych drogach.

    Napiszę to chyba 1263 raz: w Yanosiku nawigacja to dodatek do
    podstawowej funcjonalności. Próbowałem kilka razy i IMHO tego się nie
    da używac jako nawigacji.

  • 13. Data: 2018-12-16 20:33:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 16 Dec 2018 20:13:59 +0100, j...@i...pl napisał(a):

    > Napiszę to chyba 1263 raz: w Yanosiku nawigacja to dodatek do
    > podstawowej funcjonalności. Próbowałem kilka razy i IMHO tego się nie
    > da używac jako nawigacji.

    A ja uzywam nagminnie, i imo - da sie.
    Ma miminum funkcji nawigacji, ale minimum tez starcza.
    No, troche wiecej niz minimum.

    Tyle, ze ostatnio mnie wk*, bo wprowadzil na zamknieta droge.

    Wiec teraz jezdze z trzema nawigacjami, i tym bardziej nie wiem jak
    jechac :-)

    J.

  • 14. Data: 2018-12-16 20:34:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 15 grudnia 2018 20:44:22 UTC+1 użytkownik spider napisał:

    > Póki co chyba jednak nie ma lepszej darmowej nawigacji online. Bardzo
    > realnie podaje czas dojazdu, a ostatnio nawet na trasie Kraków -
    > Warszawa przed samym wyjazdem podało mi przyjazd na 17:05 a dotarłem na
    > miejsce 17:10. Owszem są też wpadki, chociażby na tej trasie uporczywie
    > chciało mnie kierować na jakiś absurdalny objazd niby zamkniętego
    > odcinka DK 7 między Jędrzejowem a Mnichowem.

    Ano wlaśnie
    Piszesz ze Ciebie absurdalnie gdzies kierowała ale jednak najlepsza
    A gdybyś nie był lokalsem to pewnie tą absurdalna trase byś zwiedzał.

  • 15. Data: 2018-12-16 21:03:46
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Pszemol, że u ciebie są wyraźne deficyty na poziomie podstawowym to już od
    > dawna wiadomo.

    Milutki jestes...

    > Więc wytłumaczę łapatologicznie:
    > Skoro przewidywany czas przejazdu daną trasą (kilka km) wynosi X minut, a
    > realny okazał się X+10 minut, to chyba jasne, że przewidywania dotyczące ruchu
    > są z czapy wzięte.

    Nie z czapy tylko z czasow ludzi pokonujących tą trase tuz przed kalkulacja
    czasu dla Ciebie.
    Google nie ma krysztalowej kuli aby wiedziec ile bedziesz stal w korku
    jesli przyczyna korka nie zostala usunieta (np wypadek).

  • 16. Data: 2018-12-16 21:19:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-12-16 o 20:13, j...@i...pl pisze:

    > Napiszę to chyba 1263 raz: w Yanosiku nawigacja to dodatek do
    > podstawowej funcjonalności. Próbowałem kilka razy i IMHO tego się nie
    > da używac jako nawigacji.

    Potwierdzam. Yanosik potrafił prowadzić nawet pod prąd, albo
    niepotrzebnie naokoło.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2018-12-17 00:12:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Dec 2018 20:03:46 -0000 (UTC), w <pv6b32$9p3$1@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

> [...]
    > Google nie ma krysztalowej kuli aby wiedziec ile bedziesz stal w korku
    > jesli przyczyna korka nie zostala usunieta (np wypadek).

    Czyli z czapy, bo ci ludzie nadal stali w korku.
    Przyczyny losowej nie było -- to stan permanentny.

  • 18. Data: 2018-12-17 20:23:07
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-12-2018 o 20:44, spider pisze:

    > Póki co chyba jednak nie ma lepszej darmowej nawigacji online.

    Chyba gorszej....
    Nie ma ostrzegania, nie ma zgłaszania problemów, żre niesamowite ilości
    danych - niewiele w sumie ma.

  • 19. Data: 2018-12-17 20:23:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-12-2018 o 10:31, J.F. pisze:

    > Ogolnie bardzo prawidlowa - skoro rosl, to znaczy, ze google o korku
    > nie wiedzial.

    Albo że korek też rósł.

  • 20. Data: 2018-12-17 20:25:31
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 16-12-2018 o 20:13, j...@i...pl pisze:

    > Napiszę to chyba 1263 raz: w Yanosiku nawigacja to dodatek do
    > podstawowej funcjonalności. Próbowałem kilka razy i IMHO tego się nie
    > da używac jako nawigacji.

    Ja tam nie mam z tym większych problemów.
    Co nie znaczy że inna nie jest lepsza, ale ja porównuję do offlinowej i
    tak czy tak wypada lepiej.