    From: ddddddddddddd <d...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Google Maps
    Date: Sat, 15 Dec 2018 14:59:21 +0000

    W dniu 14.12.2018 o 23:28, r...@k...pl pisze:
    > Niespodziewanie skończyła mi się licencja na NE, więc pojechałem z GM.
    > Pierwsza trasa i skierowała mnie w Piłsudskiego (Wrocław). A tam korki nawet w
    > sobotę wieczorem. Jakieś +10 minut.
    >
    > Z drugiej strony nieźle ta aplikacja rozwinęła się. Trasy alternatywne całkiem
    > ładnie wyglądają -- może oprócz tego, że nie idzie ich rozpoznać. Także
    > podsumowanie podróży :)

    w ostatnich miesiącach zauważam błędne oznakowanie / zamknięcie ulic -
    może ci z Waze zgłaszają dla jaj? Dla przykładu przez kilka dni GM
    potrafi omijać czynny odcinek autostrady (wyświetlając zakaz wjazdu na
    mapie) lub nie brać pod uwagę drogi którą wcześniej prowadziło,
    wyznaczając od razu objazd na odcinku 1km (nie wyświetlając dlaczego,
    ale uporczywie odsyłając na inną drogę)

    Łukasz