  • 1. Data: 2013-07-08 21:03:43
    Temat: Google street view player
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    Czasem jak się wybieram w nieznane to sprawdzam sobie na google street
    view czy mnie Automapa nie pakuje w jakąś mega dziurawą drogę (czasem
    chce nawet pchać mnie w gruntowe mimo że mam je wyłączone w opcjach).
    Pomyślałem że fajnie by było wyznaczyć trasę i obejrzeć symulację na
    street view, znalazłem dwa playerki:
    http://www.brianfolts.com/driver/
    http://www.mapchannels.com/mm/streetview/driver.htm

    niestety oba takie sobie, może ktoś wygrzebał jakieś fajniejsze i się
    podzieli linkiem?
    --
    spider