  • 141. Data: 2009-12-09 21:26:47
    Temat: Re: Google udostepnia serwer DNS
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Tue, 8 Dec 2009 23:06:07 +0000 (UTC), Lukasz Trabinski napisał(a):

    > Sprawdziłem. Pytałem o egzotyczne europejskie domeny. Nie działają szybciej, a
    > wręcz dramatycznie wolniej.

    Pewnie kwestia próbki, mam inne zdanie ;). Zresztą nie o to chodzi,
    generalnie są takowe publiczne DNSy, co chciałem przekazać.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 142. Data: 2009-12-09 22:03:14
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Pewnie kwestia próbki, mam inne zdanie ;). Zresztą nie o to chodzi,
    > generalnie są takowe publiczne DNSy, co chciałem przekazać.

    W sumie połowa DNSów jakie znam u operatorów różnych mniejszych i większych
    jest "publiczna" tzn. nikt nie blokował spoza ich sieci.

  • 143. Data: 2009-12-25 17:55:06
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    Sorry za odgrzewanie tematu, ale miałem czas doczytać go dopiero teraz,
    w Święta. To co przeczytałem skłoniło mnie do pewnego przemyślenia,
    będącego próbą podsumowania całości dyskusji. Może kogoś zaciekawi...

    http://lipowski.org/bezpieczenstwo_it/google-dns-bra
    k-prywatnosci/

    --
    Sławek Lipowski