  • 91. Data: 2009-12-07 11:51:14
    Temat: Re: Google udostepnia serwer DNS
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>

    Dnia 07.12.2009 januszek <j...@p...irc.pl> napisał/a:

    > Pod biurkiem ;P

    oplułbym się poranną kawą gdyby nie to, że nie pijam kawy przy kompie.

    nie chcę zalać kompa pod biurkiem.

    --
    Paweł Małachowski

  • 92. Data: 2009-12-07 14:05:58
    Od: Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl>

    > Myślisz, że taki dns googli, to jeden PC i jeden router?

    wystarczy, bo użytkowników jego dużo nie będzie, a obciążenie serwera DNS
    jest minimalne.

  • 93. Data: 2009-12-07 14:23:15
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>

    Dnia 07.12.2009 Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net> napisał/a:

    > Jakoś ci nie wierzę. :D

    http://code.google.com/intl/pl/speed/public-dns/docs
    /performance.html#load_balance

    Ja tu widzę wiele farm z podziałem na frontend i backend, globalnym cachem,
    śmigających na współdzielonym IP z regionalizacją zapytań.

    No ale może to wirtualki na jednym hoście pod biurkiem są. ;)

    --
    Paweł Małachowski

  • 94. Data: 2009-12-07 14:28:44
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Wojciech Puchar <w...@w...tensor.gdynia.pl> wrote:

    > wystarczy, bo użytkowników jego dużo nie będzie, a obciążenie serwera DNS
    > jest minimalne.

    Jakoś ci nie wierzę. :D

    --
    ŁT

  • 95. Data: 2009-12-07 15:13:04
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Pawel Malachowski <p...@n...niewazne> wrote:

    > Ja tu widzę wiele farm z podziałem na frontend i backend, globalnym cachem,
    śmigających na współdzielonym IP z regionalizacją zapytań.

    Oj, popsuleś zabawę. Wystarczy głupiego mtra puścić z różnych miejsc
    sieci i widać, to co jest ladnie opisane w podanym linku.

    > No ale może to wirtualki na jednym hoście pod biurkiem są. ;)

    Napewno, tak jak serwisy youtube, gmail i router w tpnet do filtrowania portu
    25 :-)

    --
    ŁT

  • 96. Data: 2009-12-07 15:26:31
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    > No i? Wszystki 2500 _jednocześnie_ (w tej samej sekundzie) korzysta z jednego
    > sewrisu?

    Daruj sobie, ten człowiek nie ma pojęcia o czym Ty piszesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 97. Data: 2009-12-07 15:28:25
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Wojciech Puchar wrote:

    > Tak wiem lepiej od Ciebie.

    Buehehe, ten gość jest nieziemski. Chyba nie wie, na czyje posty
    odpisuje, kim ci ludzie są i co robią w necie :) Choć to i tak nie
    zmienia znaczenia, bo on wie lepiej. Btw - nie jest to jakaś nowa
    reinkarnacja Experta?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 98. Data: 2009-12-07 15:29:25
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Wojciech Puchar wrote:
    > Starczą. ilość zapytań do niego nie będzie tak duża żeby przeciętny pecet
    > nie wyrobił. Normalny luser nie będzie i tak z tego korzystał, bo nie wie co
    > to DNS. użyje domyślnego.

    Hah, przeciętny pecet. No przecież da radę, w końcu cały youtube to
    jedna maszyna core2duo ;)

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 99. Data: 2009-12-07 15:29:32
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 07.12.2009 Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> napisał/a:

> [...]
    > odpisuje, kim ci ludzie są i co robią w necie :) Choć to i tak nie
    > zmienia znaczenia, bo on wie lepiej. Btw - nie jest to jakaś nowa

    Cii, nie psuj innym zabawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 100. Data: 2009-12-07 15:43:22
    Od: Pawel Malachowski <p...@n...niewazne>

    Dnia 07.12.2009 Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> napisał/a:

    > Btw - nie jest to jakaś nowa reinkarnacja Experta?

    wyczuwam subtelną nutę anyusera posypanego wiórkami korwinizmu.

    --
    Paweł Małachowski