  • 21. Data: 2014-07-31 08:31:46
    Temat: Re: Gość wjechał mi w tył i uciekł
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-07-30 21:15, Sezamka pisze:
    > Witam,
    >
    > Zatrzymałam się przed przejściem dla pieszych, i gość wjechał mi w tył
    > i uciekł.

    Wjechać to można w kałużę, a nie w tył czyli jak bezmyślne papugi nie
    powtarzać tych kompletnie absurdalnych idiotyzmów jakie niesie nowomowa
    kreowana w antypolskich mediach, na tak szacownej grupie jak psm.

  • 22. Data: 2014-07-31 08:37:14
    Od: Łobuz <l...@p...psl.po.sld>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" <c...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Jutro to moze byc za pozno i masz jakis kontakt z tym swiadkiem ?

    Wiśniak ja pierdole. Przecież w kilku wypowiedziach wcześniejszych Sezamka
    napisała że dostała numer telefonu.

  • 23. Data: 2014-07-31 11:15:43
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Wiśniak ja pierdole. Przecież w kilku wypowiedziach wcześniejszych Sezamka
    > napisała że dostała numer telefonu.

    Ja pierdole, a sprawdziles godziny tych wypowiedzi ? Ja pierdole lobuz, moze
    pospij jeszcze bo nie wytrzezwiales. O ja pierdole.

  • 24. Data: 2014-08-03 07:44:26
    Temat: Re: Goœć wjechał mi w tył i uciekł
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-07-30 22:22, Rafał Grzelak pisze:

    > Nie. Sprawcy.

    Jak będziesz miał kiedyś sprawcę/świadka,
    to zawsze sprawdź od razu jaki dał Ci telefon.
    Czy swój czy jakikolwiek.
    (nawet jeśli dał wizytówkę)

  • 25. Data: 2014-08-03 13:00:56
    Temat: Re: Re[2]: Gość wjechał mi w tył i uciekł
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 30 Jul 2014 21:56:17 +0200, Sezamka <p...@m...pl>
    wrote:

    >A na policję pojechałam od razu, najbliższą jaką znałam, czyli koło mojego
    >miejsca zamieszkania, a nie miejsca zdarzenia (nie wiedziałam, że to
    >ma znaczenie :]). Tam powiedzieli, że nie ich rewir, i szybciej sprawa
    >będzie załatwiona, jeśli zgłoszę w komisariacie z rejonu zdarzenia, i
    >że najlepiej jutro, bo już było koło 20:00.

    Typowa spychologia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280