  • 1. Data: 2017-09-19 18:46:47
    Temat: nowe badanie techniczne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    My tu sie klocimy, a w Sejmie dobra zmiana sie wytworzyla

    http://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/rz%C
    4%85d-przykr%C4%99ca-%C5%9Brub%C4%99-kierowcom-p%C5%
    82acisz-z-g%C3%B3ry-i-b%C4%99dzie-trudniej-o-badanie
    -techniczne-auta/ar-AAscuIC

    Z tego co widze, to zmiana niemal techniczna - teraz sie bedzie za
    przeglad placic z gory.

    Kto ciekawy - to druk sejmowy 1740
    http://www.sejm.gov.pl/Sejm8.nsf/PrzebiegProc.xsp?nr
    =1740

    Proponowane kiedys podniesienie oplat za spoznienie ... chyba nie sa
    przewidziane.

    Za to maja byc w ewidencji dane o wypadkach, w tym o "istotnych
    szkodach".

    I widze jakies dane, ktore sie bedzie przekazywac do UFG ... kto nie
    ma OC na stary pojazd, to niech lepiej zadba ...

    J.

  • 2. Data: 2017-09-20 21:58:58
    Temat: Re: nowe badanie techniczne
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 19 Sep 2017 18:46:47 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > My tu sie klocimy, a w Sejmie dobra zmiana sie wytworzyla

    Daj znać kiedy ten wymóg będzie zbędny.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2017-09-21 10:02:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    >Daj znać kiedy ten wymóg będzie zbędny.

    Skoro tak "uszczelniaja system", to mysle, ze sie nie doczekam/y.

    No chyba, ze suweren tak zadecyduje :-)

    Choc prawde mowiac ... to dobrze, ze ktos sprawdzi stan mojego starego
    samochodu.
    Bo mnie by sie nie chcialo :-)

    J.