  • 1. Data: 2017-09-19 19:03:48
    Temat: Brama
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=4r7e
    QEZgoG8

    Gdzieś tak czasu spacerów trochę wstyd być policjantem. Szkoda tych, co
    poszli do policji myśląc, że coś dla społeczeństwa zrobią...

    Shrek

  • 2. Data: 2017-09-19 19:56:17
    Temat: Re: Brama
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-19 o 19:03, Shrek pisze:
> [...]
    >
    > Gdzieś tak czasu spacerów trochę wstyd być policjantem. Szkoda tych, co
    > poszli do policji myśląc, że coś dla społeczeństwa zrobią...

    Są Policjanci i krawężniki. Ci akurat wyładowywali frustrację, bo
    motocyklista im uciekł.
    Swoją drogą kiedyś na osiedlu w Sosnowcu zajechał na sygnale radiowóz -
    okazało się, że weselnych gości pilotowali - podkreślam - na sygnałach.
    Zajechali na podwórko, wzięli od kogoś skrzynkę wódki do radiowozu i
    pojechali. Szkoda, że nie nagrywałem... Za komuny standardem był podjazd
    radiowozu od tyłu sklepu i pakowanie pomarańczy przez zaplecze, żeby
    ciemny lud nie widział... Mentalność pozostała...
    T.

  • 3. Data: 2017-09-19 20:12:58
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.09.2017 o 19:56, T. pisze:

    > Są Policjanci i krawężniki
    Większość policjantów to w miarę normalni ludzie - może nie wybitni, bo
    tacy raczej nie idą do policji na ogól, ale w niczym nie ustępujący
    ogółowi społeczeństwa.

    Po prostu służbę mają pieską i ostatnio wstyd być policjantem. A ten to
    akurat pies:P

    Shrek

  • 4. Data: 2017-09-19 20:14:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    ogółowi społeczeństwa.

    Po prostu służbę mają pieską i ostatnio wstyd być policjantem. A ten to
    ---
    Kto ścierwom każe być ścierwami ?

  • 5. Data: 2017-09-19 20:16:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.09.2017 o 20:14, re pisze:

    > Po prostu służbę mają pieską i ostatnio wstyd być policjantem. A ten to
    > akurat pies:P
    > ---
    > Kto ścierwom każe być ścierwami ?

    Komendanty, płaszczaki. Taką mają służbę - najeli się na psów, to mają
    szczekać. Inna sprawa, że nie ma co tym tłumaczyć kurewstwa, bo nikt ich
    na siłę nie trzyma.

  • 6. Data: 2017-09-19 21:18:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 września 2017 20:14:40 UTC+2 użytkownik re napisał:
> [...]
    > ogółowi społeczeństwa.
    >
    > Po prostu służbę mają pieską i ostatnio wstyd być policjantem. A ten to

    Tak mi się przypomniało
    Miałeś nagranie opublikować jak to Policjanci się nie przedstawili kontrolując Ciebie
    Pisałeś tam o buractwie a to nagranie pozwoliło by ocenić kto tam za buraka Masz to
    nagranie czy skasowało się?

  • 7. Data: 2017-09-20 08:07:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 19 Sep 2017 19:03:48 +0200, Shrek napisał(a):

> [...]
    >
    > Gdzieś tak czasu spacerów trochę wstyd być policjantem. Szkoda tych, co
    > poszli do policji myśląc, że coś dla społeczeństwa zrobią...

    Filma już nie ma :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2017-09-20 11:46:35
    Od: Maurycy Poszepszyński <m...@k...na.soBowki.com>

    QEZgoG8

    > Filma już nie ma :)

    Ni ma bo się w necie boruta z tego zrobiła. :-)
    --
    Z lewicą się nie dyskutuje.
    Do lewicy strzela się w obronie własnej.

  • 9. Data: 2017-09-20 12:13:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Sep 2017 08:07:37 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    QEZgoG8

    > Filma już nie ma :)

    To ktoś kto widział mógłby streścić o co biega :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2017-09-20 13:21:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >Gdzieś tak czasu spacerów trochę wstyd być policjantem. Szkoda tych,
    >co poszli do policji myśląc, że coś dla społeczeństwa zrobią...

    Ale o co poszlo, bo w krytycznym momencie fonia zawiodla.
    Aresztowali caly orszak czy co ?

    J.