  • 11. Data: 2018-09-04 12:31:32
    Temat: Re: Halogen, lumeny a napięcie zasilania
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > A swoja droga - znikly ze sklepow ? Pod koniec sierpnia mialy sie
    > w najlepsze ... czy to tylko zakaz wprowadzania do obrotu, a stare
    > mozna wyprzedac ?

    Można wyprzedawać stare zapasy, tak jak było ze zwykłymi żarówkami.
    Zakazem objęte są chyba tylko halogeny dookólne, w bańkach tradycyjnej
    żarówki. Nie dotyczy on lamp "do celów specjalnych", na przykład
    z reflektorem.

    > Albo nie ma przetwornicy, jest tylko kondensator, a lampa wsciekle
    > miga :-)

    Kiedyś bardzo powszechne, dziś są rzadkością.

    --
    Jarek

  • 12. Data: 2018-09-04 13:01:49
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    > Można wyprzedawać stare zapasy, tak jak było ze zwykłymi żarówkami.
    > Zakazem objęte są chyba tylko halogeny dookólne, w bańkach tradycyjnej
    > żarówki.

    No to się nabyły długo :)

  • 13. Data: 2018-09-04 16:56:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Normalne - halogeny działają z pełną sprawnością na grubym włóknie.

    to się w zakup kurde wrąbałem :|
    No nic, przemieszam z 5 watowymi, gdzieś się upchnie

    --
    Irokez