  • 11. Data: 2019-08-28 23:02:17
    Temat: Re: Here WeGO
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d665b12$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Czyli strona www z aktualną mapą do popdgladu.

    Osmand i Googlasta -- są; pozostałe -- nie wiem.

    -=-

    Here i kilka innych zawzięcie lokuje mnie na ul. Karola Białkowskiego.

    Innym kfiadkiem jest prom na drodze do Mikołajek -- wg wielu map
    tego promu nie ma -- a ja nim płynąłem; teraz jest lepiej...

    53°45'24.0"N 21°36'04.1"E
    53.756666, 21.601135

    QJ42+MF Wierzba

    -=-

    Są APki płacące (po parę dych) za współpracę z mapami -- trzeba gdzieś
    (przykładowo do Augustowa czy Warszawy -- dla mnie trochę daleko) pojechać
    i coś namacać oraz opisać, czasami nawet pstryknąć fotkę.

    > Choćby Yanosik.

    Yanosik współpracuje z Hestią?

    > Nie wiem. Nikt mi nie oferował zniżki.

    Ależ Janosik narzuca się z tym!
    Trzeba jeździć z włączoną APką płynnie, bezpiecznie, przepisowo...
    (ponoć nie chadza wcale o nieprzekraczanie dozwolonej szybkości)

    > Po pierwsze by musiała mieć kompas z wskazaniem na ten wschód,
    > inaczej jest to bzdurna komenda nie przydajęca sie do poruszania
    > po ulicach miasta ani po leśnych ścieżkach.

    Nie wiesz, gdzie jest wschód? ;)
    Nie byłeś harcerzem?

    > U mnie nie ma wyboru - musi siedzieć na wewnętrznej.

    Dlaczego? I APka, i mapy?

    > Też nie wyobrażam sobie telefonu bez Osmanda na poza miejskie wyprawy.

    Dla mnie już papierowe mapy nie istnieją.
    (może jako podstawka pod kubek czy notatnik)

    -=-

    Nie widzę od dawna całej Polski w OBF do Osmanda.
    Ściągam poszczególne województwa.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 12. Data: 2019-08-29 01:13:34
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Here i kilka innych zawzięcie lokuje mnie na ul. Karola Białkowskiego.

    Coś masz spierdolone w sprzęcie.

    > Ależ Janosik narzuca się z tym!
    > Trzeba jeździć z włączoną APką płynnie, bezpiecznie, przepisowo...
    > (ponoć nie chadza wcale o nieprzekraczanie dozwolonej szybkości)

    Here ładnie plumka na ograniczeniach, dlatego lubię tą nawigację.
    Yanosik mi nie plumka bo mam andka 4.1 (tablet) i w tej wersji coś
    spierdolili, dodatkowo Yanosik zwyczajnie kłamie w nawigacji wpuszczając
    mnie w maliny bo mu wychodzi o 1 minutę szybciej a w rzeczywistości to
    15 dłużej.

    Here ma jednak wadę, (w starszej wersji) że nie odpala się w poziomie i
    dodatkowo nie można się zalogować do konta (piszę o andku 4.1) bo mam
    Tablet 10'' Lenovo Idea Tab z 3G i go wykorzystuję go w nawigacji. Na
    nowszym sprzęcie robi się ciekawiej ale wolę 10'' i starego andka.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 13. Data: 2019-08-29 12:59:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Kasując nawigacje i mapy (nie dotyczy to Googlastej) leżące
    >poza kartą SD, mogę odzyskać około 1 GB na ,,wewnętrznej'',
    >dlatego mam proste pytania:
    > - Co zyskuję dzięki Here?

    -polaczenie mapy offline i online
    -omijanie korkow,
    -mapy na cala Europe,
    -dosc aktualna

    Spytaj sie raczej co tracisz:
    -mapa az za bardzo aktualna - prowadzi drogami, ktorych jeszcze nie
    ma,
    -interfejs uzytkownika ... imo dno, wszystko czego nie lubie,
    -prowadzenie po Polsce ... takie sobie ...

    > - Co zyskuję dzięki Janosikowi?

    Ostrzezenia przed policja.

    > - Co zyskuję dzięki TomTom?
    >Korzystam (imo z powodzeniem) z Osmanda i z Googlastej.

    J.

  • 14. Data: 2019-08-29 14:48:21
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > "Trybun" 5d665b12$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Osmand i Googlasta -- są; pozostałe -- nie wiem.

    To wiem, te powyżej czy choćby UMP też jest, ale mi chodziło konkretnie
    o stronę z mapą używaną przez Here.

> [...]
    > pojechać
    > i coś namacać oraz opisać, czasami nawet pstryknąć fotkę.

    Trudno powiedzieć w czym tkwi błąd.. Jakaś zła synchronizacja na osi -
    mapa-gps. Na moim telefonie Here pozycjonuje dobrze.

    > Yanosik współpracuje z Hestią?

    Nie mam pojęcia. Nigdy nie korzystałem z usług tej firmy.

    > Ależ Janosik narzuca się z tym!
    > Trzeba jeździć z włączoną APką płynnie, bezpiecznie, przepisowo...
    > (ponoć nie chadza wcale o nieprzekraczanie dozwolonej szybkości)

    Zadziwiające rzeczy opowiadasz. Miałem auta ubezpieczane w PZU, Warcie,
    Generali i jeszcze paru innych firmach, a nikt w nich nawet nie
    wspominał o Yanosiku.

    > Nie wiesz, gdzie jest wschód? ;)
    > Nie byłeś harcerzem?

    W obcym terenie, a zasadniczo tylko w takim używam GM - nie cholery,
    zabiliby mnie a nie podałbym kierunku wschodniego.

    > Dlaczego? I APka, i mapy?

    Nie mam karty zewnętrznej.

    > Dla mnie już papierowe mapy nie istnieją.
    > (może jako podstawka pod kubek czy notatnik)
    >
    > -=-
    >
    > Nie widzę od dawna całej Polski w OBF do Osmanda.
    > Ściągam poszczególne województwa.

    Dla mnie też, a papierowych map mam chyba z pół szafy.

    Do Osmanda polecam mapy UMP, mniej ważą a i na bezdrożach są
    dokładniejsze, no - przynajmniej w moim rejonie. M.in dzięki mojemu
    wkładowi w ich rozwój. 8-)

  • 15. Data: 2019-08-29 16:51:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 28.08.2019 o 23:02, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "Trybun" 5d665b12$0$500$6...@n...neostrada.pl

    >To wiem, te powyżej czy choćby UMP też jest, ale mi chodziło
    >konkretnie o stronę z mapą używaną przez Here.

    tak troche ukryli:
    https://wego.here.com/

    > -=-
    > Here i kilka innych zawzięcie lokuje mnie na ul. Karola
    > Białkowskiego.

    Moze wlasnie GPS ci nie odbiera i namierza Cie po innych danych ?

    >W obcym terenie, a zasadniczo tylko w takim używam GM - nie cholery,
    >zabiliby mnie a nie podałbym kierunku wschodniego.

    Czasem slonce swieci :-)

    Niestety - kompas w samochodzie sie nie sprawdza, a szkoda.
    Moze kompas w telefonie dalby rade ?

    >Do Osmanda polecam mapy UMP, mniej ważą a i na bezdrożach są
    >dokładniejsze, no - przynajmniej w moim rejonie. M.in dzięki mojemu
    >wkładowi w ich rozwój. 8-)

    A skad sie to teraz sciaga ?

    J.

  • 16. Data: 2019-08-29 17:54:27
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 29.08.2019 o 16:51, J.F. pisze:

    > tak troche ukryli:
    > https://wego.here.com/

    No i jednak jest! Dzięki.

    > Czasem slonce swieci :-)
    >
    > Niestety - kompas w samochodzie sie nie sprawdza, a szkoda.
    > Moze kompas w telefonie dalby rade ?

    Czyli, słuchamy polecenia z GM następnie na kompasie sprawdzamy gdzie
    jest ten zalecany wschód i możemy jechać... Powiek krótko = do bani z
    takim przewodnikiem, są lepsze.

    Ja od zawsze ściągam stąd - http://ump.waw.pl/wszystkie.html

  • 17. Data: 2019-08-29 21:34:56
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-08-29 o 17:54, Trybun pisze:

> [...]
    >

    > Czyli, słuchamy polecenia z GM następnie na kompasie sprawdzamy gdzie
    > jest ten zalecany wschód i możemy jechać... Powiek krótko = do bani z

    Są jakieś mapy na telefon dla poruszających się na nogach i komunikacją
    publiczną w Warszawie?

    --
    animka

  • 18. Data: 2019-08-30 08:42:29
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 29.08.2019 o 21:34, Animka pisze:

    > Są jakieś mapy na telefon dla poruszających się na nogach i
    > komunikacją publiczną w Warszawie?

    Z komunikacją miejską to nie wiem, natomiast na nogach można korzystać z
    choćby Maps.ME. Dość dokładna. Do pobranie w Google Play.

  • 19. Data: 2019-08-30 09:17:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 sierpnia 2019 14:48:22 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Zadziwiające rzeczy opowiadasz. Miałem auta ubezpieczane w PZU, Warcie,
    > Generali i jeszcze paru innych firmach, a nikt w nich nawet nie
    > wspominał o Yanosiku.
    https://lmgtfy.com/?q=yanosik+zni%C5%BCki+w+ubezpiec
    zeniu

  • 20. Data: 2019-09-05 18:45:15
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d67b0ac$0$516$6...@n...neostrada.pl

    > -polaczenie mapy offline i online

    Osmand też to oferuje.

    > -omijanie korkow,

    Googlasta oferuje.

    > -mapy na cala Europe,

    IMO i Osmand to oferuje, i Googlasta...

    > -dosc aktualna

    Aktualniejsza niż Osmanda czy Googli?

    > Spytaj sie raczej co tracisz:
    > -mapa az za bardzo aktualna - prowadzi drogami, ktorych jeszcze nie ma,

    Za szybko jeździsz... ;)

    > -interfejs uzytkownika ... imo dno, wszystko czego nie lubie,
    > -prowadzenie po Polsce ... takie sobie ...

    > Ostrzezenia przed policja.

    Googlasta nie ostrzega?

    --