  • 21. Data: 2019-09-05 18:53:19
    Temat: Re: Here WeGO
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d66ebdf$1$520$6...@n...neostrada.pl

    > Here i kilka innych zawzięcie lokuje mnie na ul. Karola Białkowskiego.

    Tzn. na mapie Here mieszkam przy raczej ;) nieistniejącej ul. Karola Białkowskiego.

    Googlasta kiedyś też błądziła w tej okolicy -- tak nazwami ulic, jak i koordynatami.
    Być może korzystała wówczas z innego odwzorowania kartograficznego czy innego
    układu współrzędnych.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 22. Data: 2019-09-10 13:18:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    "J.F." 5d67b0ac$0$516$6...@n...neostrada.pl
    >Osmand też to oferuje.

    Korki, remonty, wypadki ?

    >Googlasta oferuje.

    Ale chcesz dwie, czy jedna dobra ?

    >IMO i Osmand to oferuje, i Googlasta...

    Osmand troche gorzej, a google ... bardziej online.

    >Aktualniejsza niż Osmanda czy Googli?

    Nawet bardziej :-)

    >Za szybko jeździsz... ;)

    ROTFL :-)

    > -interfejs uzytkownika ... imo dno, wszystko czego nie lubie,
    > -prowadzenie po Polsce ... takie sobie ...

    >Googlasta nie ostrzega?

    Funkcja jest od niedawna, wielu uzytkownikow chyba o niej jeszcze nie
    wie ...

    J.

  • 23. Data: 2019-09-30 13:03:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d778736$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Korki, remonty, wypadki ?

    Tego chyba nie. Ale Googlasta -- chyba oferuje.

    > Ale chcesz dwie, czy jedna dobra ?

    Mogą być 3 dobre. ;)

    > Osmand troche gorzej, a google ... bardziej online.

    Można zofflajnować.

    > Nawet bardziej :-)

    Zbyt aktualna (ukazująca odległą przyszłość -- być może
    równoległą) niekoniecznie jest dobra -- potrzebny smartfon kwantowy. ;)

    > ROTFL :-)

    Śmiech to zdrowie. [lecznictwo kosztuje a NFZ chyba nie refunduje śmiechu]

    > Funkcja jest od niedawna,

    W wersji beta -- także od niedawna?

    https://eneuel.oferty-kredytowe.pl/