  • 31. Data: 2011-07-20 18:59:34
    Temat: Re: Hołek i bezpieczne drogi...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-20 18:25, J.F pisze:

    > No bo teraz napisales, a ona juz leci i leci i zdazyla byc nawet na
    > grupie skomentowana.

    No więc tak - nie muszę regularnie oglądać telewizji, nie muszę
    regularnie czytać pms itd. Mam normalny rzeczywisty świat poza
    internetem i telewizją.

    > Myslalem ze sugerujesz iz jakies efekty bedzie jednak mozna obejrzec w
    > statystykach :-)

    Po jednym filmiku? Wolne żarty. Jak będzie ich więcej to być może.

    > Ale zeby byly efekty to najpierw trzeba w ogole te reklame zauwazyc, a
    > potem przyjac do wiadomosci :-)

    Otóż to. Skoro tak, to skąd sugestia, że niby w takim celu trzeba
    z uwagą śledzić telewizję itd.?

    > Czemu ? Masz doskonaly przyklad jak medilane akcje wplywaja na
    > spoleczenstwo.

    Ekhem, więc jednak. Dziwnym trafem sam zauważasz wielokrotnie, że
    to nie "pijani" są problemem, tylko ta reszta.

    > No mowiac szczerze .. nie ogladam. Ale .. dlatego ze nie potrafie nawet
    > powiedziec jakich.
    > Czyli moze ich malo/zero ? Ktore i kiedy emitowane ?

    Kurcze, przecież sam je nieraz przytaczasz.

    > No ba, jak mi beda trabili przez caly program "nie przekraczaj
    > dozwolonej szybkosci" .. to szybko zmienie kanal :-)

    Nie wątpię.

    > A widzisz - tez nie ogladasz.

    Kolejny bezpodstawny wniosek...

    > Ciekawe - nie dociera do Ciebie, czy w
    > kiepskim czasie antenowym ?

    stąd też i takie pytanie.

    > Program musialby byc ciekawy, zeby przyciagnal sluchaczy.
    > Ten krakowski prawie taki jest - ale prawie robi roznice :-)

    Jest ciekawy, tylko jak widzę niespecjalnie "interesujący" dla
    niektórych. To efekty walki z "zamkiem" i brakiem akceptacji dla
    blokersów?