  • 1. Data: 2013-03-08 14:17:05
    Temat: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    dzisiaj zdarzylo mi sie byc pieszym w duzym miescie. przechodzilem przez
    taka ulice: http://img856.imageshack.us/img856/9417/ulical.jpg
    nie udalo sie przejsc przez ta ulice bezstresowo.
    po dojsciu do krawedzi chodnika zatrzymal sie samochod na prawym pasie,
    a za nim jeszcze ze 3. lewym oczywiscie zapierdalal imbecyl. idac dalej
    przeszedlem tory i zatrzymalem sie przed wejsciem na jezdnie. zatrzymaly
    sie samochody na lewym pasie i oczywiscie historia sie powtorzyla. kilku
    skurwysynow przelecialo prawym pasem nawet nie zwalniajac a jeden z
    lewego pasa niecierpliwiac sie zmienil na prawy i przelecial. przeciez
    nie po to kupowal tedeika zeby stac jak cipa za innymi cipami.

    konkluzja: jestem za tym aby za takie wykroczenie obligatoryjnie
    zabierac prawo jazdy i kierowac na powtorny egzamin, poprzedzony
    badaniami psychiatrycznymi.

  • 2. Data: 2013-03-08 14:28:13
    Temat: Re: skurwysyny przed przejsciami dla pieszych
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2013-03-08 14:17, h.w.d.p. pisze:
> [...]
    > jazdy i kierowac na powtorny egzamin, poprzedzony badaniami psychiatrycznymi.
    Powinno mieć się prawo odstrzelić takiego kierowcę, albo przynajmniej
    ostrzegawczo w opony.

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | Owner and Sys/Net Admin of _API Internet_ P. Gubernat |
    =-=-=-=-+

  • 3. Data: 2013-03-08 15:08:36
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > konkluzja: jestem za tym aby za takie wykroczenie obligatoryjnie zabierac
    > prawo jazdy i kierowac na powtorny egzamin,.

    Ale to ciezko udokumentowac i zlapac i ukarac jesli nie dojdzie do wypadku.
    Fotoradary sa bardziej ekonomiczne.

    No i najwazniejsze... ominal cie pokaz ekstremalny. Tzn. kierowca z
    "tedeika" po wyminieciu cip z lewego pasa daje po hamulcach i wyskakuje z
    rakiety nauczuc przechodnia kultury przechodzenia na pasach (czyli
    "przechodzimy wylacznie w miejscach dozwolonych i wylacznie jak nic nie
    jedzie") :]

    ::f::

  • 4. Data: 2013-03-08 15:16:58
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

> [...]
    > taka ulice: http://img856.imageshack.us/img856/9417/ulical.jpg
    > nie udalo sie przejsc przez ta ulice bezstresowo.

    Zdradź tajemnicę w którym. Pytam zupełnie poważnie.

> [...]
    > lewego pasa niecierpliwiac sie zmienil na prawy i przelecial. przeciez
    > nie po to kupowal tedeika zeby stac jak cipa za innymi cipami.

    Takich kierowców niestety trochę jest, a szanse złapania za takie
    'wykroczenie' niewielkie.

    > konkluzja: jestem za tym aby za takie wykroczenie obligatoryjnie
    > zabierac prawo jazdy i kierowac na powtorny egzamin, poprzedzony
    > badaniami psychiatrycznymi.

    No co Ty - przecież te samochody to stały tam bo był korek...

  • 5. Data: 2013-03-08 15:34:55
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-08 15:16, Artur Maśląg pisze:

    > Zdradź tajemnicę w którym. Pytam zupełnie poważnie.

    krakow. jestem pewien ze w kazdym innym jest identycznie.

    > Takich kierowców niestety trochę jest, a szanse złapania za takie
    > 'wykroczenie' niewielkie.

    coraz wiecej kamer w autach i chcialbym zeby nie bylo to traktowane jak
    ormostwo i podpierdalactwo i zeby kazdy wysylal
    na milicje nagranie z takim chujem

  • 6. Data: 2013-03-08 15:35:42
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Dlatego ja w takich sytuacjach, wchodzę na pasy ze szczególną
    ostrożnością i zawsze się kilka razy rozglądam. Jak widzę pędzącego
    dziada to przepuszczam bo z kilku tonami rozpędzonej blachy jeszcze nikt
    nie wygrał.

  • 7. Data: 2013-03-08 15:36:15
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > coraz wiecej kamer w autach i chcialbym zeby nie bylo to traktowane jak
    > ormostwo i podpierdalactwo i zeby kazdy wysylal
    > na milicje nagranie z takim chujem

    i zeby kara za niewskazanie komu sie powierzylo auto byla nie 500 a
    5000zl. wtedy skonczylo by sie szybciutko kombinatorstwo.

  • 8. Data: 2013-03-08 15:37:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-08 13:17:05 +0000, "h.w.d.p." <h...@i...yfd> said:

    > po dojsciu do krawedzi chodnika zatrzymal sie samochod na prawym pasie,

    A czy samochodom wolno chodzić po chodniku?
    ;>>>

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2013-03-08 15:51:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości
> [...]
    >po dojsciu do krawedzi chodnika zatrzymal sie samochod na prawym
    >pasie, a za nim jeszcze ze 3. lewym oczywiscie zapierdalal imbecyl.

    No widzisz - gdyby nie zle pojeta kultura u kierowcow, to bys poczekal
    az przejedzie fala pojazdow i przeszedl w spokoju.

    >przeszedlem tory i zatrzymalem sie przed wejsciem na jezdnie.
    >zatrzymaly

    Eee, do stresu to jeszcze czterech tramwajow brakuje :-)

> [...]
    >konkluzja: jestem za tym aby za takie wykroczenie obligatoryjnie
    >zabierac prawo jazdy i kierowac na powtorny egzamin, poprzedzony

    Proponuje najpierw wsiasc za kolko i troche pojezdzic po takich
    ulicach.
    Bywa i tak ze jest to trudne do zauwazenia ze ktos obok zwalnia.
    A nasz taryfikator przewiduje za to 500zl i 10 pkt - jak ktos dwa razy
    zostalby przylapany, to juz by bardzo uwazal.

    Ciezka kara ... to tak jak z tym dwukrotnym przekroczeniem predkosci
    na terenie zabudowanym.
    Odbierac PJ ... w zasadzie tak, kazdy popiera .... poki jego samego
    nie zdybia 5 m za tablica ze 101 na liczniku ...

    J.

  • 10. Data: 2013-03-08 16:36:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-03-08 15:34, h.w.d.p. pisze:

    > krakow. jestem pewien ze w kazdym innym jest identycznie.

    Nie, nie jest identycznie.

    > coraz wiecej kamer w autach i chcialbym zeby nie bylo to traktowane jak
    > ormostwo i podpierdalactwo i zeby kazdy wysylal
    > na milicje nagranie z takim chujem

    Milicji już dawno nie ma, a jeżeli uważasz, że takie wykroczenia warto
    zgłaszać (co popieram) to jest ich bez liku i też jestem za tym,
    by je zgłaszać służbom (podobnie jak różne idiotyzmy z oznakowaniem
    czy bezprawne działania w pasie drogowym).