  • 11. Data: 2018-08-14 21:36:44
    Temat: Re: Hotdog za 400 zeta
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2018 00:29:42 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
    > miejsce akcji Szczecin
    > ford focus rejestracja *FKR*
    >
    > jade spokojnie za autobusem miejskim 50/40 autobus zjezdza do zatoczki chce lekko
    depnac a tu lewym wyprzedza wspomniany pacjent, podwojna ciagla potem przejscie dla
    pieszych (co daje w sumie wspomniane 400 zeta)

    > *Wyprzedzanie na przejściach dla pieszych lub bezpośrednio przed nimi - 200 zł
    > *Niestosowanie się do znaków P-4 ,,linia podwójna ciągła" - 200 zł
    >
    > no mysle sobie zdarza sie ze w niedzielny poranek ktos sie spieszy na operacje guza
    mozgu, ew. do pozaru i w dupie ma przepisy normalna ludzka rzecz :-) ... jade dalej:
    jedne swiatla, drugie zajezdzam na BP a tam focus zaparkowany i kierowca stoi w
    kolejce po hot doga :-)

    No ale o co chodzi ?
    Jedzie z daleka, byc moze daleko, spieszy mu sie, a tu jeszcze hotdoga
    trzeba wciagnac ... i nie mozna tracic czasu na autobus :-)

    J.

  • 12. Data: 2018-08-15 08:13:07
    Od: p...@g...com

    --Jedzie z daleka, byc moze daleko, spieszy mu sie, a tu jeszcze hotdoga
    trzeba wciagnac ... i nie mozna tracic czasu na autobus :-)

    fajna teoria ale wyjechal z osiedla i dojechal do przelotowki wiec musisz cos nowego
    wymyslic :-)

  • 13. Data: 2018-08-15 08:26:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-15, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > trzeba wciagnac ... i nie mozna tracic czasu na autobus :-)
    >
    > fajna teoria ale wyjechal z osiedla i dojechal do przelotowki wiec

    Był w Biedronce po polocockte bo tak taniej.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2018-08-15 08:32:59
    Od: p...@g...com

    --Był w Biedronce po polocockte bo tak taniej.

    pudlo, niedziela wolna Biedra zamknieta

  • 15. Data: 2018-08-15 08:53:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-08-15, p...@g...com <p...@g...com> wrote:
    > --Był w Biedronce po polocockte bo tak taniej.
    >
    > pudlo, niedziela wolna Biedra zamknieta

    Miał tam znajomego sprzedawce, który zostawiał mu zawsze z soboty za
    śmietnikiem. Była pod takim czerwonym kartonem po keczupie. Polocockta z
    soboty jest najlepsza.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2018-08-15 10:16:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Aug 2018 23:32:59 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):

    > --Był w Biedronce po polocockte bo tak taniej.
    > pudlo, niedziela wolna Biedra zamknieta

    No to byl w malym osiedlowym sklepiku, w ktoruym wlasciciel grzeszyl
    :-)

    J.

  • 17. Data: 2018-08-15 10:17:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Skoro FKR, to z daleka :-)

    J.

  • 18. Data: 2018-08-16 18:55:16
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 14.08.2018 o 09:29, p...@g...com pisze:

    > *Wyprzedzanie na przejściach dla pieszych lub bezpośrednio przed nimi - 200 zł
    > *Niestosowanie się do znaków P-4 ,,linia podwójna ciągła" - 200 zł

    Aż sprawdziłem - rzeczywiście za najechanie na podwójną ciągłą jest taka
    sama kara finansowa, jak za wyprzedzanie przed i na przejściu. IMO za to
    drugie powinno być 500 zł jak nic. Dobrze, że chociaż punktów jest od
    razu 10.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 19. Data: 2018-08-18 11:57:30
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Dziwne, że tu nie poszedł pod prąd. :-)
    > Może ta pani tam obsługiwała...
    > https://youtu.be/NUMm_Kfi0u8
    >
    > Robert

    Trzeba się logować

  • 20. Data: 2018-08-18 11:58:48
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-08-14 o 12:26, p...@g...com pisze:
    > -- I w tym momencie kapowanie przy pomocy kamerki wydaje się być w pełni
    > usprawiedliwione - zwłaszcza za tego hotdoga :)
    >
    > jednak brakuje kropki nad i czyli np uciekajacej po pasach staruszki :-) poki co
    trafia na moja osobista czarna liste i w razie recydywy pojda oba nagrania

    No ale jak nie ma tej staruszki i gostek dobrze rozglądnął się to ... w
    czym właściwie problem? Że Ty tak nie zrobisz? Że kiedyś tam będzie
    przedszkole? No k.. w czym problem?!