  • 1. Data: 2009-05-07 10:09:08
    Temat: Jak rozbudować pamięć na płycie Abit IC-7 (tryb Dual)
    Od: Czarny Kot <c...@o...pl>

    Witam,
    posiadam płytę Abit IC-7 oraz 2x 512 MB pamięci RAM - TwinMOS (DDR
    PC3200 CL 2.5). Pamięci działają od kilku lat w trybie Dual Channel. Nie
    chce mi się w tej chwili zaglądać pod obudowę komputera, ale z tego co
    pamiętam są to wyselekcjowane kości do pracy w trybie Dual Channel.
    Chciałbym teraz rozbudować pamięć o kolejny 1 GB i tutaj pojawia się
    moje pytania:

    - Jak najkorzystniej rozbudować mój zestaw?
    - Jakie pamięci warto teraz kupić?
    - Jakiej marki (czy również TwinMOS)?
    - Czy rozbudowywać o kolejne 2x 512 MB czy sprzedać obecne i kupić 2x 1
    GB ? A może korzystniejsze jest jeszcze jakieś inne rozwiązanie ;-) ?

    Proszę o fachową poradę.
    Z góry dziękuję :-)

    --
    Pozdrawiam,