  • 11. Data: 2019-09-18 14:44:01
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-09-18 12:49, Trybun wrote:

    > Zależy jak długo planujesz używać tego sprzętu. Huawei robi dobre
    > telefony, wada jest zasadniczo jedna - nie aktualizuje ich. Tak więc do
    > rozmów i raz zainstalowanych gier może być, natomiast z YT możesz
    > przestać korzystać już po paru latach. Mam taki nawet trochę wypasiony
    > tablet Huawei, służy mi już tylko do rozmów i słuchania audiobooków. Nie
    > dostał ani jednej aktualizacji..

    Nie zgodził bym się z tym brakiem aktualizacji od Huawei - mój P20 miał
    andka 8.0, dostał 9.0, potem (aktualnie) 9.1 i zapowiedziana jest
    aktualizacja na dniach do 10.0. Ponadto dostaje uaktualnienia zabezpieczeń.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 12. Data: 2019-09-18 15:54:14
    Od: "Krzy K" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mariusz" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Dziękuje wszystkim bardzo za pomoc w zakupie ;)

    ---

    I teraz już wiesz czemu newsy umarły :-(

  • 13. Data: 2019-09-18 16:05:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 września 2019 20:33:54 UTC+2 użytkownik Grzexs napisał:

    > Tak, ale jest dobrze czytelny przypadkiem, tylko dzięki temu, że masz
    > przypadkiem ustawioną domyślną stronę kodową tak, jak on wysyła. Jego
    > post nie ma zdeklarowanej strony kodowej, co jest ewidentnym błędem
    > programu wysyłającego.

    Uparcie zwalczasz problemy nieznane dzisiaj
    Po kiego z jakiś archaicznych czytników korzystać skoro googlegroups działa, nie ma
    problemów z kodowaniem, synchronizuje wiadomości na bieżąco nieważne z jakiego akurat
    sprzętu(komp, laptop, tablet, telefon) korzystasz. Nieważne czy win, czy linux czy
    android. Nic nie trzeba instalować, nic konfigurować, nic nie trzeba pobierać.
    Po kiego utrudniać sobie życie i jeszcze do innych mieć pretensje ze coś tam
    nieprawidłowo się u Ciebie odczytało

  • 14. Data: 2019-09-18 16:11:02
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Sep 2019 07:05:49 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    > Po kiego utrudniać sobie życie i jeszcze do innych mieć pretensje ze coś tam

    Dziecko neostrady się odezwało. Poczekaj jeszcze chwilę a googlegroups
    zacznie pisać za ciebie posty, żebyś nie nadwerężył swojego cennego
    rozumu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2019-09-18 16:13:46
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Sep 2019 15:54:14 +0200, Krzy K napisał(a):

    > Użytkownik "mariusz" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Dziękuje wszystkim bardzo za pomoc w zakupie ;)
    >
    > ---
    >
    > I teraz już wiesz czemu newsy umarły :-(

    A znasz to: https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Kopernika-Gresha
    ma?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2019-09-18 16:17:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 września 2019 16:11:05 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski
    > Dziecko neostrady się odezwało. Poczekaj jeszcze chwilę a googlegroups
    > zacznie pisać za ciebie posty, żebyś nie nadwerężył swojego cennego
    > rozumu.

    A oprócz chamskim odzywek coś merytorycznie napiszesz?
    Co widzisz złego w korzystaniu z wygodnego i wszechstronnego narzędzia?
    Przecież to Twój czytnik nie potrafił odczytać prawidłowo posta. Więc może warto
    sprawę przemyśleć i zacząć korzystać z czegoś bardziej uniwersalnego.

  • 17. Data: 2019-09-18 16:20:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 września 2019 16:13:48 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > A znasz to: https://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_Kopernika-Gresha
    ma?

    To już wiesz czemu coraz więcej osób(chyba już większość) wybiera googlegroups
    zamiast dedykowanych czytników

  • 18. Data: 2019-09-18 16:34:16
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 18.09.2019 o 14:44, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > miał andka 8.0, dostał 9.0, potem (aktualnie) 9.1 i zapowiedziana jest
    > aktualizacja na dniach do 10.0. Ponadto dostaje uaktualnienia

    Pewnie ten  P20 to jakiś sprzęt z wyższej półki, to i jest
    aktualizowany.  Choć i to nie musi być regułą bo gdy kupowałem ten
    tablet to też był niczego sobie. Wątkotwórca będzie najlepiej wiedział
    czy ten telefon który ma aktualnie był przez producenta aktualizowany
    czy nie.  Ja ze względu na złe doświadczenia z tą firmą  nie biorę pod
    uwagę takiego w sumie dość udanego modelu jak Mate 20lite, ma wszystko
    czego potrzebuję, tylko ta obawa o aktualizacje..

  • 19. Data: 2019-09-18 16:56:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Sep 2019 07:17:53 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

> [...]
    sprawę przemyśleć i zacząć korzystać z czegoś bardziej uniwersalnego.

    Ciekawe co chamskiego widzisz w moich postach. Newsy są starym, godnym
    szacunku medium, oferującym wolność wypowiedzi, incognito i brak
    moderacji. Niemal tak starym jak internet. W zamian wymagają
    przestrzegania kilku drobnych, tradycyjnych grzeczności jak prawidłowe
    skonfigurowanie czytnika lub nieużywanie programów które tego nie są w
    stanie zapewnić. Plus takie drobiazgi jak dzień dobry, proszę czy
    dziękuję. Tradycja i grzeczność mają swoje zalety. Co w tym widzisz
    złego?
    Wolność jaką newsy oferują, przyciąga niestety frustratów,
    nieudaczników, głupców wszelkiej maści czy ludzi z przerostem ego. Ci z
    nas którzy zaczynali newsy kilkanaście lat temu, odeszli do swoich
    enklaw zniesmaczeni towarzystwem i niemożnością wyegzekwowania prostych
    grzeczności. Ja sam mam zacięcie socjologiczne i po prostu studiuję
    proces degradacji dobra wspólnego, bardzo charakterystyczny dla naszego
    gatunku. Raczej nie liczę na to że jeśli tu zadam pytanie, ktoś mi
    dorzecznie odpowie.

    PS. O mój czytnik i jego możliwości się nie martw, póki co nie wymyślono
    lepszego.
    --
    Jacek
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 20. Data: 2019-09-18 16:57:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Sep 2019 07:20:17 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > To już wiesz czemu coraz więcej osób(chyba już większość) wybiera googlegroups
    zamiast dedykowanych czytników

    Raczej dlaczego na newsach nie znajdziesz już nikogo normalnego :)
    --
    Jacek
    I hate haters.