  • 91. Data: 2019-09-24 14:10:40
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-21 o 19:55, irish pisze:

    > Głupiś albo rżniesz głupa. Tu masz obrazek jak wygląda post Mariusza w
    > Th.:https://tinypic.pl/rb8n4j08xqgt
    > Widać efekt niepodania strony kodowej. Da się przeczytać, ale dlaczego
    > normalni ludzie mają kaleczyć oczy na postach głupków którzy nie dość że
    > nie potrafią obsłużyć prostego programu to jeszcze czynią z tego sobie
    > powód do dumy?
    > Czytników newsów mam w kompie kilka, do wyboru do koloru. 40tude jest
    > najlepszy z uwagi na wiele funkcjonalności o których autorzy innych
    > czytników nawet nie pomyśleli.

    To dlaczego piszesz teraz z Thunderbirda?

    --
    animka

  • 92. Data: 2019-09-24 18:49:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 24 Sep 2019 14:10:40 +0200, Animka napisał(a):

    > To dlaczego piszesz teraz z Thunderbirda?

    Moje ty głupiątko słodkie, piszę z Th. ponieważ przed chwilą robiłem z
    niego screeny  żeby coś nimi poprzeć, więc miałem go akurat otwartego. A
    z Th. ogólnie nie pisuję na newsy ponieważ mam do tego lepszy czytnik.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 93. Data: 2019-09-24 21:17:50
    Od: ? FCK EUdSSR - FCK banana union ? <a...@i...invalid>

    On 24.09.2019 14:10:40, Animatorka writes in
    > W dniu 2019-09-21 o 19:55, irish pisze:

    > To dlaczego piszesz teraz z Thunderbirda?

    To spotkalo sie dwoje z kola rozancowego i
    kumkaja jak zaby w podeschnietym bajorze.

    Trzeba bylo zadac rozsadniejsze pytanie,
    jaki obwod i dlugosc fiuta ma, jak dlugo
    zamienia go w dęba, oraz czy nie jest czasem
    obrzezany (bo takich nie tolerujesz).

    Albo zaproponowac zlotke, strzelic w
    puszystym miejscu 69 i rozstac sie w zgodzie
    i na przyszlosc na tej grupie "pierdolic
    farmazony (na temat) o telefonni ruchomej"!

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Oto jak kalifat germanistan
    kolonizuje (ograbia) kraj...
    http://bit.ly/2HnecAD

  • 94. Data: 2019-09-25 02:52:11
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Moje ty głupiątko słodkie,

    Tak se mów do swojej żony. Ze mną mój facet normalnie rozmawia, bo
    niegłupiutki.

    piszę z Th. ponieważ przed chwilą robiłem z
    > niego screeny  żeby coś nimi poprzeć, więc miałem go akurat otwartego. A
    > z Th. ogólnie nie pisuję na newsy ponieważ mam do tego lepszy czytnik.

    Taaak, trupka 40 Tude Dialog.

    --
    animka

  • 95. Data: 2019-09-25 02:55:50
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-24 o 21:17, ? FCK EUdSSR - FCK banana union ? pisze:
> [...]
    >
    > Trzeba bylo zadac rozsadniejsze pytanie,
    > jaki obwod i dlugosc fiuta ma, jak dlugo
    > zamienia go w dęba, oraz czy nie jest czasem

    LOL

    --
    animka

  • 96. Data: 2019-09-26 16:52:23
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Jacek Maciejewski w news:wtcxqo78vona.1ei8yssr9ubtu.dlg@40tude.net
    > Nie pisz proszę na newsy z OE, bo jesteś słabo czytelny. Czy tak trudno
    > zainstalować sobie dowolny czytnik newsów?

    ja w swoim bez watpienia ok skinfigurowanym OE tak widze root post -->
    https://i.imgur.com/DrCkBeh.png (z kolei Ty widzisz go prawidlowo)
    a tak wyglada cytowany przez Ciebie --> https://i.imgur.com/Fw4iHrg.png
    - cos jest wobec tego "nie tak" z OE, ze jest "tak" z Dialogiem...?

  • 97. Data: 2019-09-26 17:37:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Sep 2019 16:52:23 +0200, 1634Racine napisał(a):

> [...]
    > a tak wyglada cytowany przez Ciebie --> https://i.imgur.com/Fw4iHrg.png
    > - cos jest wobec tego "nie tak" z OE, ze jest "tak" z Dialogiem...?

    Nie jestem informatykiem. Moja wiedza jest dosyć ogólna. Mogę o swoim
    40tude powiedzieć że jeśli wyświetla post bez zadeklarowanej strony
    kodowej to o ile użyte w tym poście kodowanie należy do grupy
    dozwolonych kodowań w 40tude, to wyświetlanie automagicznie jest
    poprawne. Na jakiej zasadzie 40tude rozpoznaje to kodowanie , nie wiem.
    Jeśli twój OE wyświetla zacytowany post tak jak podajesz, to
    najwyraźniej nie potrafi rozpoznać kodowania o ile nie jest podana
    strona kodowa albo rozpoznane kodowanie należy do grupy niedozwolonych.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 98. Data: 2019-09-27 21:35:45
    Temat: Re: cHuaWail Y6 2019
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-22 o 23:22, gurgulenso pisze:
    > Am Sun, 22 Sep 2019 16:44:36 +0200 wrote
    > LordBluzg:

    > Bedac madrym; nalezy olewac kto jak pisze,
    > to jego osobista sprawa (innymi slowy: "sram
    > na to".

    Chuj, mnie obchodzi jak on pisz sam do siebie. Tutaj pisze do NAS.
    Zupełnie tak samo, jakbyśmy byli w knajpie a on by przyłaził w buciorach
    ujebanych końskim gównem we flanelowej koszuli nie pranej od miesięcy i
    każdemu z nas podtykałby pod nos swoje pierdzące dupsko...i gówno mnie
    obchodzi czy mówiłby przy tym jakieś mądre rzeczy :>

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 99. Data: 2019-09-28 02:21:40
    Od: ? on the tree because the monkeys are hunted ? <s...@s...usraelskiej.kutasowki.invalid>

    On 27.09.2019 21:35:45, LordBluzg(R) writes in

> [...]
    > każdemu z nas podtykałby pod nos swoje pierdzące dupsko...i gówno mnie
    > obchodzi czy mówiłby przy tym jakieś mądre rzeczy :>

    Obojetnie; bedac urznietym; czy nacpanym,
    *nie* da sie inaczj odpowiedziec; innymi
    slowy *ZUPELNA* *RACJA!*

    Ale jest jedno "ale" (co jest pozytywna
    strona inteSmietnika) nie przenosi SMRODU...

    CHUJow nie brakuje a szczegolnie w systemach
    hien kapitalistycznych, DURNIOW a wlasciwie
    MONGOloidow jest wiecej jak 70% na calym
    swiecie!

    Nie sposob zauwazyc, ze jestes aktywny np:
    na polityka, warto abys znal twarde
    argumenty anty USrael'skie, linki cytuje
    ponizej...

    http://bit.ly/2luAXtO

    http://bit.ly/2XH0SMR

    http://bit.ly/2mXBFjI

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Hymn dla miliardow MONGOloidow:
    http://bit.ly/2U5oXdf

  • 100. Data: 2019-09-30 12:52:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-09-20 o 14:44, RadoslawF pisze:

    > Potrzeba jest, po prostu ty jej nie dostrzegasz.

    Nie znasz się. ;)

    Zawinął jacht do portu azjatyckiego, podchodzi doker i krzyczy do sternika:
    - Do ju spik inglisz?
    - Co?
    - Parle wu franse?
    - Czego?
    Doker machnął ręką zrezygnowany i odszedł.
    Do sternika podchodzi bosman i mówi:
    - Powinieneś języka obcego się nauczyć.
    - A po co? Ten robol znał ich kilka, i co mu to dało?

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl