  • 81. Data: 2019-09-22 13:25:28
    Temat: Re: Huawei Y6 2019
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 22 Sep 2019 11:28:35 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):

    > No bo to kurwa proste jak jak szczał do kibla z lasera :]
    > Odczytało ci się źle (popierdolone) a ty to popierdolenie skopiowałeś i
    > wysłałeś.
    > To Twoja wiadomość zawiera krzaki i dalsze odpowiedzi na nią a nie post
    > wątkotwórcy.

    Nie wiesz co mówisz.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 82. Data: 2019-09-22 16:39:49
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Dobra okazja by zmienić serwer :)

    Chyba Cię pojebauo, żebym musiał zmieniać serwer skoro Ty robisz buędy :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 83. Data: 2019-09-22 16:40:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie wiesz co mówisz.

    Niczego nie mówię. Piszę :]

  • 84. Data: 2019-09-22 16:44:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-09-20 o 13:39, J.F. pisze:
    > A swoja droga -
    > w googlu sie jakos trudno ten enter naciska ? Bo jest pare osob, ktore
    > jakby wcale nie naciskaly. Nowe pokolenie, wychowane na sms, bez
    > podzialu na akapity ?

    Huh, odezwał się "spacja-lista" od wciskania SPECJALNIE spacji przed
    pytajnikiem :>

  • 85. Data: 2019-09-22 23:22:50
    Temat: Re: cHuaWail Y6 2019
    Od: gurgulenso <g...@p...no.net.no.site.no.network>

    Am Sun, 22 Sep 2019 16:44:36 +0200 wrote
    LordBluzg:

    > Huh, odezwał się "spacja-lista" od wciskania SPECJALNIE spacji przed
    > pytajnikiem :>

    Bedac madrym; nalezy olewac kto jak pisze,
    to jego osobista sprawa (innymi slowy: "sram
    na to".

    --
    Zajebalowo WIOCHA

    Najparszywsze ZLODZIEJE pod lupa:
    http://bit.ly/2mk64rX

  • 86. Data: 2019-09-23 09:27:04
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Przemek, jesteś tu jeszcze??

  • 87. Data: 2019-09-23 09:52:00
    Od: p...@g...com

    jasne, wciągam popcorn i bujam się w fotelu :-)

  • 88. Data: 2019-09-23 11:01:25
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    Mam ten telefon, jestem bardzo zadowolony, przede wszystkim bardzo szybki,
    to główna zaleta, do tego bateria bardzo długo trzyma, długo by jeszcze
    mówić o zaletach, ale nie o to chodzi, wszystko juz sobie poustawiałem po
    swojemu, poszło naprawde sprawnie, zero problemów, mimo że duzo miałem
    róznych ustawień i przenoszonych apek. Tylko mam jeden problem, chodzi o
    dzwiek nadchodzącego SMS, zawsze miałem wyciszony, albo ustawiałem sobie
    jakis tam swój subtelny, cichy, albo wibracje tylko. A tu, wchodzę w
    ustawienia/Dzwięk/Domyślny dzwonek powiadomienia i tu mam ustawiony jakis
    systemowy "Pixie Dust", nie mogę tego w ogóle ruszyć, nie mogę zmienić, jak
    wchodzę w ten "domyslny dzwonek powiadomienia" mam duzo różnych katalogów a
    w nich zero plików. Oglądałem kilka filmów na YT i tam powinny być dzwięki
    do wyboru, ja tego nie mam, jak to przywrócić?

  • 89. Data: 2019-09-23 11:55:35
    Od: p...@g...com

    u mnie domyslna aplikacja to przechowywanie multimediom i ona sobie powinna poradzic
    z odnalezieniem sciezki bo nie sadze zeby pliki sie zniknely, sprawdz jej uprawnienia
    ew wyczysc cache

  • 90. Data: 2019-09-23 15:00:30
    Od: "mariusz" <m...@i...pl>

    no właśnie też tak pomyślałem żeby wyczyścić cache, ale nie mam w
    aplikacjach przechowywalni multimediów...